Αρχική Προτάσεις Αγοράς "Το παιχνίδι...αλλιώς!": Η επιλογή του κατάλληλου παιδικού παιχνιδιού πλέον περνά σε νέα διάσταση!

"Το παιχνίδι...αλλιώς!": Η επιλογή του κατάλληλου παιδικού παιχνιδιού πλέον περνά σε νέα διάσταση!

Το παιχνίδι είναι η γλώσσα των παιδιών και τα παιχνίδια είναι οι λέξεις τους. Αυτή η απλή κι όμως τόσο ουσιώδης επισήμανση για την αξία του παιδικού παιχνιδιού τίθεται πλέον στο κέντρο της φιλοσοφίας των καταστημάτων Public που σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα της Gordon Hellas,  προχώρησαν σε μια ξεχωριστή συνεργασία που αλλάζει όλα όσα ξέραμε για τον τρόπο επιλογής και αξιολόγησης των παιδικών παιχνιδιών!

Με βασικό τους σύνθημα το "παιχνίδι...αλλιώς" εισάγουν την καινοτόμα ειδική digital εφαρμογή για τη διευκόλυνση επιλογής παιδικών παιχνιδιών με βάση τις πολλαπλές ευφυΐες και μάς προτρέπουν να ανακαλύψουμε τις άγνωστες πτυχές κάθε παιχνιδιού που δεν περιορίζονται μόνο σε όσο αυτονόητα θεωρούμε βάσει των όσων ήδη ξέρουμε για αυτά τα παιχνίδια είτε ως αγοραστές είτε εμπειρικά παίζοντάς τα όταν είμασταν παιδιά. Εμπνεύστηκαν και υλοποίησαν μια κατηγοριοποίηση των παιχνιδιών βάσει της ηλικίας και του τύπου ευφυΐας που συνδέεται με το κάθε παιχνίδι.

Πώς θα επιλέξετε το κατάλληλο παιδικό παιχνίδι

Η μεθοδολογία βασίστηκε στη θεωρία των «πολλαπλών ευφυϊών» του καθηγητή Howard Gardner, ο οποίος είναι σύμβουλος σε θέματα εκπαίδευσης του αμερικανικού Υπουργείου Παιδείας.

Σύμφωνα με τη θεωρία αυτή, που στηρίζεται σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών μελετών, κάθε άτομο διαθέτει 8 ανεξάρτητους και στενά συνδεδεμένους τύπους ευφυΐας – την περιβαλλοντική, τη διαπροσωπική, τη λεκτική/γλωσσική, τη μουσική, τη χωρική/οπτική, τη μαθηματική/λογική, την ενδοπροσωπική και τη σωματική. Οι 8 τύποι ευφυΐας είναι εξίσου σημαντικοί, όχι όμως το ίδιο ανεπτυγμένοι σε κάθε άτομο.

Στη βάση αυτή και με στόχο να διευκολύνουν τον ενδιαφερόμενο να επιλέξει το κατάλληλο παιχνίδι, τα Public δημιούργησαν στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα μια ειδική εφαρμογή που φιλοξενεί το σύνολο των παιδικών παιχνιδιών κατηγοριοποιημένων ανά ευφυΐα.

Η κατηγοριοποίηση όλων των παιχνιδιών έχει εφαρμοστεί και σε 4 καταστήματα Public (Γλυφάδα, Κολωνάκι, The Mall, Πυλαία) με ειδικές σημάνσεις. Ταυτόχρονα, το έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό, είναι στη διάθεση των καταναλωτών για να τους κατευθύνει στην αναζήτηση αυτή.

Ο εμπορικός διευθυντής προϊόντων ψυχαγωγίας των Public, Σπήλιος Λαμπρόπουλος, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία στοχεύει να προτείνει το παιχνίδι ως μέσο για την πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς των παιδιών, υπογραμμίζοντας το μεγάλο ενδιαφέρον μας για το συγκεκριμένο κοινό. Έχουμε την πεποίθηση ότι οι πελάτες μας θα υιοθετήσουν αυτή τη νέα φιλοσοφία στην επιλογή παιχνιδιών»

Η επιστημονική ομάδα που συνέταξε η Gordon Hellas, δήλωσε : «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τη συνεργασία μας με τα Public, διότι αποτελεί μια κοινή προσπάθεια που βοηθάει τους γονείς να είναι πιο αποτελεσματικοί στις επιλογές τους. Μέλημά μας είναι να τους εφοδιάσουμε με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να αναθρέψουν τα παιδιά τους με τρόπο που θα προάγει το αίσθημα της υπευθυνότητας, της αυτονομίας, της αυτοπειθαρχίας, της συνεργασίας, του κοινωνικού ενδιαφέροντος και της χρησιμότητάς τους στο κοινωνικό σύνολο.»

Κάθε μέρα, κάθε στιγμή, κάθε νέο, Public!


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.