Αρχική Infokids Διατροφή & Fitness Καθημερινά θέλει γλυκό με τι άλλο υγιεινό μπορώ να το αντικαταστήσω;

Καθημερινά θέλει γλυκό με τι άλλο υγιεινό μπορώ να το αντικαταστήσω;

istock_000000467930large Αν το παιδί σας λατρεύει τα γλυκά και αναζητεί συνέχεια λιχουδιές με ζάχαρη, γνωρίζετε ήδη το πόσο δύσκολο είναι να περιορίσετε αυτή του την τάση.Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πολλά από τα τρόφιμα μιας ισορροπημένης διατροφής έχουν γλυκιά γεύση και μπορούν να ικανοποιήσουν την επιθυμία μας για γλυκό.

Φρούτα με μέλι και κανέλλα, γιαούρτι με μπισκότα ολικής άλεσης ή δημητριακά πρωινού, ένα σπιτικό ρυζόγαλο ή κάποια μπάρα δημητριακών μπορεί να ικανοποιήσει την ανάγκη για γλυκό και ταυτόχρονα να προμηθεύσει τον οργανισμό τους με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Ξεκινήστε, λοιπόν, το σχέδιο «γλυκιά γεύση με ισορροπία» ζητώντας από τα παιδιά σας να σας βοηθήσουν στην παρασκευή του γλυκού, χωρίς να απαιτείται αυτό το γλυκό να είναι πολύπλοκο. Επιπρόσθετα φροντίστε να τους προτείνετε τους εσείς τις πρώτες ύλες (φρούτα, δημητριακά, γαλακτοκομικά, μέλι, κανέλλα, κακάο). Με αυτό τον τρόπο τα παιδιά μαθαίνουν και τα υλικά που περιέχουν οι συνταγές αλλά και να συνδυάζουν καθημερινά τρόφιμα μιας ισορροπημένης διατροφής για να παρασκευάζουν ένα γλυκό!

Ιδέες και λύσεις σπιτικού γλυκού:

•Κέικ

•Ρυζόγαλο με κανέλλα

•Σπιτικά κουλουράκια

•Ζελέ με κομμάτια φρούτων

•Σπιτικό μιλκ σεικ (γάλα, φρούτο ,1 κγ μέλι)

•Γιαούρτι με μέλι/ μαρμελάδα σπιτική, φρούτο και μπισκότο

•Γιαούρτι με μέλι, δημητριακά και αποξηραμένα φρούτα

• Παστέλι

•«Υποβρύχιο»

•Ψητό μήλο/ κυδώνι με κανέλλα

•Κομπόστα

•Γλυκό του κουταλιού

•Μικρή συσκευασία σοκολάτας (οι παραλλαγές εδώ είναι άπειρες π.χ. να λιώσετε τη σοκολάτα και να την προσθέσετε στο φρούτο, να τρίψετε τη σοκολάτα στο γιαούρτι κ.ο.κ.)

•Παγωτό ή γρανίτα το καλοκαίρι

Ας θυμηθούμε, τέλος, πως έμφαση πρέπει να δίνεται στην ποσότητα αλλά και στον τρόπο με τον οποίο καταναλώνεται ένα γεύμα. Κλείστε την τηλεόραση ή τον υπολογιστή όταν τρώει το παιδί σας ακόμη και τα μικρά γεύματα, δώστε προσοχή στην ποσότητα ώστε να είναι εναρμονισμένη με την ηλικία του και φροντίστε μετά από κάθε γεύμα το παιδί να πλένει τα δόντια του!

«Παν μέτρον άριστον» λοιπόν και η φαντασία στις μαμάδες!

Κοκκίνου Φωτεινή
Επιστημονικός συνεργάτης nutrimed

Κλαίρη Παπαβασιλείου
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Γραφείο nutrimed Ν. Ηρακλείου


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.