Αρχική Infokids Διατροφή & Fitness Μειώστε έξυπνα τις θερμίδες των δημοφιλών παιδικών σνακ!

Μειώστε έξυπνα τις θερμίδες των δημοφιλών παιδικών σνακ!

boy-healthy-snacksΌταν το παιδί πεινάσει και ζητά κάτι για να κολατσίσει, συνήθως είναι ανυπόμονο και γκρινιάζει. Η πρώτη μας επιλογή είναι το γλυκό, το τοστ, ο χυμός. Σνακ δηλαδή με αρκετές θερμίδες και ζάχαρη. Ποιες άλλες επιλογές έχουμε ώστε να προσφέρουμε το κολατσιό των παιδιών, αλλά με λιγότερες θερμίδες; Η Νεστορή Βασιλική, Διαιτολόγος- Διατροφολόγος μάς δίνει έξυπνους τρόπους για να απαλλάξουμε τα παιδιά από τα παχυντικά σνακς!

Μπορούμε να αντικαταστήσουμε:

12972019-mmmainΤο κλασικό παγωτό  με το παγωμένο γιαούρτι ή με την γρανίτα

Ένα παγωτό 100γρ (1 μικρό κυπελλάκι ή ξυλάκι ή 1 μεγάλη μπάλα) αποδίδει περίπου 200 θερμίδες, ενώ το παγωτό γιαούρτι των ιδίων γραμμαρίων θα έχει 120 θερμίδες περίπου. Μια γρανίτα θα έχει από 100 μέχρι 150 θερμίδες. Εάν φτιάξετε το δικό σας παγωτό με κρέμα γάλακτος, γάλα και σοκολάτα ενδέχεται να ξεπεράσετε κατά πολύ τις θερμίδες που έχει το κλασσικό παγωτό. Γι αυτό προσοχή στα υλικά και στην ποσότητα!

pinwheelΤο κλασικό ψωμί του τοστ με τορτίγια καλαμποκιού ή με μια μικρή αραβική πίτα  

Οι 2 φέτες του ψωμιού τοστ θα αποδώσουν 160 θερμίδες, ενώ μια τορτίγια καλαμποκιού 30 γραμμαρίων 50 θερμίδες και μια μικρή αραβική πίτα επίσης 30 γραμμαρίων περίπου 100. Η τορτίγια και η αραβική πίτα μπορούν να τυλιχτούν έτσι ώστε να φαίνονται σαν ένα λαχταριστό κολατσιό, σάντουιτς ή τοστ, παρόλο που είναι πολύ ελαφρύτερες σε γραμμάρια!

fresh popcornΤα πατατάκια με τα σπιτικά ποπ κορν φτιαγμένα με 1 κουταλιά βούτυρο ή λάδι.

Ένα μικρό μπολ πατατάκια (50 γρ) έχει περίπου 280 θερμίδες, ενώ το ίδιο μπολ ποπ κορν 180 θερμίδες. Προσοχή όμως μη τα φτιάξετε με πολύ βούτυρο γιατί έτσι το κολατσιό των παιδιών θα ξεπεράσει κατά πολύ αυτές τις θερμίδες.

W. 17215-16Τους χυμούς του εμπορίου με τους φυσικούς χυμούς ή με το κρύο τσάι

Mια συσκευασία 250γρ χυμού εμπορίου έχει περίπου 250 θερμίδες οι οποίες προέρχονται από πολλή ζάχαρη, ενώ οι φυσικοί χυμοί 100-120 θερμίδες, όλες από φυσικά ζάχαρα (φρουκτόζη). Το κρύο τσάι των 250 γραμμαρίων έχει περίπου 80-100 θερμίδες και λιγότερη ζάχαρη από τους χυμούς. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε κρύο τσάι αν το επιθυμείτε.

child___mum_smallΤο λευκό τυρί φέτα με το κίτρινο κασέρι

Τα 30 γραμμάρια (1 σπιρτόκουτο) λευκού τυριού από αγελαδινό γάλα αποδίδουν περίπου 80 θερμίδες ενώ από πρόβειο γάλα 110 θερμίδες. Μια φέτα κασέρι (ή αλλιώς κίτρινο τυρί) των 30 γραμμαρίων και με 25% λιπαρά φτιαγμένη από αγελαδινό γάλα έχει 70 και από πρόβειο γάλα 90 θερμίδες. Το τυρί κρέμα (4% λιπαρά) είναι ακόμα πιο διαιτητικό γιατί μια κοφτή κουτάλια έχει μόλις 25-50 θερμίδες! Προτιμήστε λοιπόν το κίτρινο κασέρι ή το τυρί κρέμα για να βάλετε στο τοστ ή στην φέτα του ψωμιού τους, αντί για λευκό τυρί, τύπου φέτα.

Peanut-ButterΤην πραλίνα φουντουκιού με το μέλι, την μαρμελάδα ή το σοκολατένιο ταχίνι και το φυστικοβούτυρο

Mια κουτάλιά της σούπας (30 γρ) πραλίνας φουντουκιού έχει 150 θερμίδες, το μέλι 90, η μαρμελάδα 140 θερμίδες, το ταχίνι 200 θερμίδες και το φυστικοβούτυρο 180 θερμίδες. Εάν η μαρμελάδα είναι σπιτική μπορεί να φτιαχτεί με λιγότερη ζάχαρη και άρα λιγότερες θερμίδες, ενώ το ταχίνι και το φυστικοβούτυρο μπορείτε να τα προσφέρετε σε λιγότερη ποσότητα από τα 30 γραμμάρια για να πάρουν τα παιδιά λιγότερες θερμίδες. Είναι και τα δυο εξαιρετικά τρόφιμα με πολλές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία και αποτελούν ιδανική επιλογή για το κολατσιό των παιδιών.

how-to-make-jelly.WidePlayerΤα σοκολατένια γλυκά  με τα ζελέ με φρούτα ή το ρυζόγαλο

1 μπολ προφιτερόλ έχει 500 θερμίδες, όσο και μια μεγάλη σοκολάτα των 100 γραμμαρίων. Ένα ίδιο μπολ ζελέ με φρούτα της αρεσκείας των παιδιών σας, έχει μόλις 150 θερμίδες και ένα μπολ ρυζόγαλο 300. Γενικά τα γλυκά με γάλα και φρούτα αποτελούν εξαιρετικές επιλογές για το κολατσιό των παιδιών.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.