Αρχική Infokids Υγεία Μήπως το παιδί μου εμφανίσει αλλεργία στο αντιβιοτικό;

Μήπως το παιδί μου εμφανίσει αλλεργία στο αντιβιοτικό;

Ένα συχνό πρόβλημα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι παιδίατροι είναι η φαρμακευτική αλλεργία στα αντιβιοτικά.

Στις περισσότερες περιπτώσεις το εξάνθημα που αναφέρεται από τους γονείς αν και μπορεί να προσομοιάζει με φαρμακευτικό, ωστόσο δεν οφείλεται στο φάρμακο αλλά στην υποκείμενη λοίμωξη που έχει το παιδί και για την οποία λαμβάνει το φάρμακο απαντά ο Μάριος Μ. Παπαδόπουλος, Παιδίατρος Παιδοαλλεργιολόγος Παιδοπνευμονολόγος.

Πολλά παιδιά κουβαλούν άδικα στο ιστορικό τους τη φαρμακευτική αλλεργία και απαιτούνται ειδικές εξετάσεις για να αποκλειστεί ή να επιβεβαιωθεί η αντίδραση στο αντιβιοτικό


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.