Αρχική InfoMommy Υγεία Νηστεύετε; Δείτε από ποια τρόφιμα θα λαμβάνετε τις απαραίτητες πρωτεΐνες

Νηστεύετε; Δείτε από ποια τρόφιμα θα λαμβάνετε τις απαραίτητες πρωτεΐνες

Νηστεία-η-εποχιακή-εκδοχή-της-μεσογειακής-διατροφής

Αν έχετε ξεκινήσει ήδη τη νηστεία, ή το προγραμματίζετε για τις επόμενες μέρες, είναι αναγκαίο να μη στερήσετε απ’ τον οργανισμό σας τις πρωτεΐνες.

Το σώμα μας τις χρειάζεται προκειμένου να λειτουργεί σωστά και επαρκώς. Οι πρωτεΐνες είναι τα δομικά συστατικά που χρειάζεται για την ανάπτυξη και την αποκατάσταση των κατεστραμμένων κυττάρων, βοηθούν στην πέψη και στην παραγωγή αντισωμάτων που καταπολεμούν τις λοιμώξεις.

Στη διάρκεια της νηστείας, μπορούμε να λαμβάνουμε τις πρωτεΐνες κυρίως από όσπρια, θαλασσινά, προϊόντα σόγιας, ξηρούς καρπούς.
Δείτε όμως και πόσες θερμίδες «κρύβουν» αυτές οι τροφές:

Όσπρια - 1 μερίδα = 1 φλ. μαγειρεμένα = 200-220 θερμίδες

Γαρίδες - 1 μερίδα = 200 γρ. βρασμένες ή σχάρας = 210 θερμίδες

Χταπόδι - 1 μερίδα = 200 γρ. βρασμένο ή φούρνου = 160 θερμίδες

Τυρί νηστίσιμο : 1 κομμάτι 20 γρ. = 80 θερμίδες

Γάλα σόγιας : 1 φλ. = 250 ml = 120 θερμίδες

Ξηροί καρποί : 1 μερίδα = 10 αμύγδαλα ή 5 καρύδια = 100 θερμίδες και είναι απαραίτητα αν μια μέρα δεν καταναλωθούν όσπρια ή θαλασσινά.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.