Αρχική InfoMommy Υγεία Ο ήλιος "σύμμαχος" για την υγεία - Κάντε το τεστ και δείτε αν έχετε έλλειψη σε βιταμίνη D

Ο ήλιος "σύμμαχος" για την υγεία - Κάντε το τεστ και δείτε αν έχετε έλλειψη σε βιταμίνη D

CAUCASIAN WOMAN SUN HAT iStock_000019485319Medium (1)Υπάρχει κάτι σε μια ηλιόλουστη μέρα που μας κάνει να χαμογελάμε. Τα γυμναστήρια Curves σε συνεργασία με το Infokids.gr σας παρουσιάζουν τα οφέλη που έχει η Βιταμίνη D στον οργανισμό. Γνωρίζετε ότι περνώντας 20 λεπτά έξω, μια ηλιόλουστη μέρα χωρίς αντηλιακό, 2 με 3 φορές την εβδομάδα, είναι πολύ ευεργετικό για την υγεία μας; Το φως του ήλιου είναι η καλύτερη πηγή Βιταμίνης D.

Οι περισσότεροι γνωρίζουμε την στενή σχέση μεταξύ Βιταμίνης D και γερών οστών. Η Βιταμίνη D δουλεύει μαζί με το ασβέστιο για την ενδυνάμωση των οστών μας και την πρόληψη της οστεοπόρωσης. Αλλά το να έχουμε Βιταμίνη D σε ικανοποιητικά επίπεδα είναι σημαντικό και σε πολλά αλλά πράγματα εκτός από υγιή οστά. Στην πραγματικότητα, η σκλήρυνση κατά πλάκας, η υψηλή αρτηριακή πίεση, ο καρκίνος, ο διαβήτης τύπου 1 και 2, ο αυτισμός, η ρευματοειδής αρθρίτιδα και οι παροδικές συναισθηματικές διαταραχές σχετίζονται με χαμηλά επίπεδα Βιταμίνης D.

Είναι εκπληκτικό πόσο στενά συνδεδεμένη είναι η Βιταμίνη D με όλες αυτές τις ασθένειες. Και το πιο εκπληκτικό είναι ότι οι διαταραχές είναι ιδιαίτερα κοινές. Οι έρευνες αναφέρουν ότι το 36% των υγιών ενηλίκων ηλικίας μεταξύ 18 και 29 ετών έχουν χαμηλά επίπεδα Βιταμίνης D και πάνω από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι παγκοσμίως έχουν έλλειψη Βιταμίνης D.

Διαβάστε τις παρακάτω δηλώσεις και σημειώστε ποιες ισχύουν στην δική σας περίπτωση. Όσο πιο πολλές δηλώσεις σημειώνετε, τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος να έχετε έλλειψη Βιταμίνης D.

 Έχω σκούρο δέρμα
 Δεν εκθέτω το δέρμα μου στο φως του ήλιου
 Είμαι εντός κτιρίου σχεδόν όλη την ημέρα
 Έχω κοιλιοκάκη ή σύνδρομο Crohn’s
 Τρώω πολύ σπάνια σολομό ή άλλο λιπαρό ψάρι
 Φοράω αντηλιακό με SPF 8 ή παραπάνω κάθε φορά που βγαίνω έξω
 Ζω σε γεωγραφικό πλάτος μεγαλύτερο από 35 μοίρες από τον Ισημερινό
 Είμαι άνω των 70 ετών
 Είμαι υπέρβαρος ή παχύσαρκος
 Στηρίζομαι στο φαγητό που καταναλώνω για την πρόσληψη βιταμίνης D
 Έχω αλλεργία στα γαλακτοκομικά ή δεν τρώω γαλακτοκομικά προϊόντα

Σε αντίθεση με τις περισσότερες βιταμίνες, οι διατροφικές πηγές της βιταμίνης D είναι πολύ περιορισμένες. Ο άγριος σολομός και τα άλλα λιπαρά ψάρια είναι καλές πηγές, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι δεν τρώνε λιπαρά ψάρια σε τακτική βάση. Το γάλα, κάποια δημητριακά και το γιαούρτι περιέχουν βιταμίνη D, αλλά όχι σε αρκετή ποσότητα για να προληφθεί η έλλειψη.

Η τρέχουσα ΣΗΔ της βιταμίνης D είναι 400 IU, αλλά οι ειδικοί πιστεύουν ότι αυτό δεν είναι αρκετό. Το τρέχον ανώτερο επίπεδο δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 2000 IU σε τακτική βάση. Οι περισσότερες έρευνες έχουν αποτύχει να δείξουν οφέλη από την βιταμίνη D αν δεν φτάσει τα 1000 με 2000 IU καθημερινά. Επειδή δεν μπορούμε να στηριχτούμε στην διατροφή μας για να έχουμε αρκετή βιταμίνη D θα πρέπει ή να εκτιθέμεθα στον ήλιο ή να παίρνουμε συμπλήρωμα Βιταμίνης D των 1000 IU ημερησίως.

Ενισχυτικά με τα συμπληρώματα, εκμεταλλευτείτε τις όμορφες, ηλιόλουστες μέρες! Πηγαίνετε μια βόλτα, ασχοληθείτε με τον κήπο ή χαλαρώστε στην βεράντα σας. Άλλωστε, από αυτό εξαρτάται η υγεία σας!

Σε συνεργασία με το www.curves.gr


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.