Αρχική InfoMommy Υγεία Οι 8 τροφές που «μπλοκάρουν» τον εγκέφαλό μας

Οι 8 τροφές που «μπλοκάρουν» τον εγκέφαλό μας

woman-thinking
Ξεχνάτε συχνά; Δυσκολεύεστε να αντιδράσετε άμεσα, να πάρετε γρήγορες κι αποτελεσματικές αποφάσεις;

Ίσως η διατροφή σας ευθύνεται για αυτό το «μπλοκάρισμά» του εγκεφάλου.

Όσο κι αν φαίνεται απίστευτο, υπάρχουν τροφές που ασκούν αρνητική επίδραση στην εγκεφαλική λειτουργία, και σύμφωνα με τους ειδικούς του προκαλούν ανεπιθύμητες παρενέργειες.

Ποιες είναι αυτές οι «επικίνδυνες» τροφές;
-Τροφές που περιέχουν ζάχαρη:

Η μακροχρόνια κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων ζάχαρης, μπορεί να προκαλέσει πληθώρα νευρολογικών προβλημάτων, να επηρεάσει τη μνήμη, αλλά και να επιβραδύνει τις μαθησιακές μας ικανότητες.

-Το junk food: Όπως διαπίστωσαν ερευνητές στο το Πανεπιστήμιο του Μόντρεαλ, το πρόχειρο φαγητό διαταράσσει την ισορροπία των χημικών ουσιών του εγκεφάλου. Οδηγεί στην εκδήλωση συμπτωμάτων στρες και κατάθλιψης, ενώ περιορίζει σημαντικά τη νοητική λειτουργία, τη δυνατότητα μάθησης, την εγρήγορση και τη μνήμη.
 

-Το πολύ αλάτι:

Αν καταναλώνετε υπερβολικές ποσότητες αλατιού, λαμβάνετε από αυτό μεγάλες ποσότητες νατρίου οι οποίες και επηρεάζουν τη νοητική λειτουργία και μας εμποδίζουν να σκεφτούμε καθαρά.

-Τα λατρεμένα τηγανητά φαγητά:

Περιορίστε τα γιατί καταστρέφουν αργά αλλά σταθερά τα νευρικά κύτταρα που βρίσκονται στον εγκέφαλο. Ειδικά έλαια όπως το ηλιέλαιο, που θεωρείται πολύ τοξικό, πρέπει να το αποφεύγουμε. .

-Τρανς λιπαρά: Δηλαδή τα ακόρεστα λίπη (μαργαρίνη, κάποια κράκερ, ντόνατς) μας κάνουν υποτονικούς, επηρεάζουν την ποιότητα ανταπόκρισης του εγκεφάλου μας και αυξάνουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου. Επίσης, προκαλούν προβλήματα που σχετίζονται με την καρδιά και παχυσαρκία.
 

-Προμαγειρεμένα τρόφιμα: Επειδή περιέχουν πλήθος συντηρητικών ουσιών μπορεί να προκαλέσουν σε βάθος χρόνου εκφυλιστικές παθήσεις του εγκεφάλου.

-Επεξεργασμένες πρωτεΐνες:

Σε αντίθεση με τις φυσικές πρωτεΐνες που βοηθούν το νευρικό μας σύστημα, οι μεταποιημένες ζωικές πρωτεΐνες κάνουν ακριβώς το αντίθετο. Προτιμήστε τα ψάρια, τα γαλακτοκομικά, τα καρύδια και τους ξηρούς καρπούς, που αποτελούν φυσικές πηγές υψηλής ποιότητας πρωτεϊνών.

-Το αλκοόλ: Ενοχοποιείται για διανοητική σύγχυση και επηρεάζει αρνητικά τη μνήμη μας. Τα συμπτώματα είναι αναστρέψιμα με την προϋπόθεση ότι η μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ, θα είναι παροδική και όχι μόνιμη.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.