Αρχική InfoBaby 0-12 μηνών Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη γυμναστική και το θηλασμό

Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη γυμναστική και το θηλασμό

woman-breastfeeding-at-home-200843_w1000Πολλές γυναίκες έχουν απορίες, ανησυχίες και αμφιβολίες σχετικά με την άσκηση κατά την περίοδο της γαλουχίας. Θα επηρεάσει την ποιότητα του γάλακτος; Θα αλλάξει τη γεύση του; Και η λίστα συνεχίζεται...

Διαβάστε τέσσερις αλήθειες για τη γυμναστική κατά τον θηλασμό, που θα μπορούσαν να απαντήσουν σε μερικές από τις ερωτήσεις σας και να σας καθησυχάσουν:

  • Η άσκηση δεν θα επηρεάσει τα αποθέματα του γάλακτος. Από τη στιγμή που έχετε υιοθετήσει μια υγιεινή διατροφή, η ποσότητα γάλακτος που παράγετε δεν εξαρτάται από το γεγονός ότι γυμνάζεστε. Το σώμα σας καίει περίπου 500 θερμίδες ανά ημέρα για να παράγει το γάλα που χρειάζεται το μωρό σας. Εάν ασκείστε πολύ, είναι λογικό ότι θα κάψετε επιπλέον θερμίδες από εκείνες που δαπανάτε για την παραγωγή γάλακτος.
  • Η γυμναστική δεν θα αλλάξει τη γεύση του γάλακτος. Σύμφωνα με παλαιότερες μαρτυρίες η υπερβολική άσκηση καθιστά ξινό το μητρικό γάλα, έτσι ώστε τα μωρά αρνούνται να τραφούν. Αποδεικνύεται, λοιπόν, ότι μπορεί να υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτή την πεποίθηση. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι τα επίπεδα γαλακτικού οξέος στο μητρικό γάλα είναι σημαντικά αυξημένα έως 90 λεπτά μετά τη μέγιστη άσκηση, η οποία μπορεί να μεταβάλλει δυσμενώς τη γεύση του γάλακτος. Ωστόσο, τα καλά νέα είναι ότι δεν υπάρχει κανένα ενδεχόμενο αύξησης των επιπέδων γαλακτικού οξέος μετά από μέτρια δραστηριότητα.

Untitled

  • Το μητρικό γάλα εξακολουθεί να είναι θρεπτικό. Μελέτες δείχνουν ότι τα μωρά που θηλάζουν αποκλειστικά από μητέρες που γυμνάζονται, μεγαλώνουν εξίσου σωστά με εκείνα των οποίων οι μητέρες απολαμβάνουν μια καθιστική ζωή. Συγκεκριμένα, οι γυναίκες που πραγματοποιούν μέτρια αερόβια άσκηση για 30 λεπτά μέχρι και 3 φορές την εβδομάδα είχαν τα ίδια επίπεδα θρεπτικών συστατικών στο μητρικό γάλα με εκείνες που δεν το έκαναν.
  • Δεδομένου ότι οι μύες σας είναι χαλαροί έως και τέσσερις μήνες μετά τον τοκετό και το σώμα σας χρειάζεται χρόνο για να επανέλθει, θα πρέπει να ξεκινήσετε οποιαδήποτε δραστηριότητα με αργούς ρυθμούς. Ξεκινήστε με 10-15 λεπτά χαλαρής γυμναστικής, όπως το κολύμπι, το περπάτημα ή το ελλειπτικό μηχάνημα και αυξήστε την ένταση της άσκησης ανά 5 λεπτά κάθε φορά. Υπάρχουν επίσης κάποιες βασικές ασκήσεις που θα μπορούσατε να κάνετε ενώ θηλάζετε, έτσι ώστε να διευκολυνθείτε από χρονική άποψη.

Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.