Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Ποια είναι τα διατροφικά λάθη του καλοκαιριού;

Ποια είναι τα διατροφικά λάθη του καλοκαιριού;

woman-eating-fruit-salad(1)Έφτασε το καλοκαίρι, η εποχή της ξεκούρασης και της ξεγνοιασιάς! Μπάνια, ζεστός ήλιος και παιχνίδια στην άμμο και τη θάλασσα συνθέτουν τη γοητευτική εικόνα της πιο ανθρώπινης εποχής του χρόνου. Παρόλα αυτά, το καλοκαίρι ενέχει και αρκετούς κινδύνους μερικοί από τους οποίους παρουσιάζονται παρακάτω:

Αντικατάσταση νερού με αναψυκτικά

Το καλοκαίρι χρειαζόμαστε περισσότερο νερό από οποιαδήποτε άλλη εποχή του χρόνου. Κλασικό λάθος, αποτελεί η αντικατάσταση του νερού από ανθρακούχα αναψυκτικά, τα οποία ξεδιψούν μόνο για λίγη ώρα, ενυδατώνοντας παροδικά και ανεπαρκώς τον οργανισμό μας. Προτιμούμε, λοιπόν, το νερό (τουλάχιστον 8 ποτήρια).

Τα Μεζεδάκια των ουζερί

Παραδοσιακά, μετά το μπάνιο έρχονται οι ουζερί και οι ταβέρνες, όπου συνήθως τρώμε ποικιλίες τηγανητών, οι οποίες όχι μόνο βλάπτουν την υγεία μας, αλλά μας επιβαρύνουν και με πολλές παραπανίσιες θερμίδες. Καλύτερα, λοιπόν, να αρκούμαστε σε μία μερίδα ψητού ψαριού με σαλάτα και να αποφεύγουμε την άκρως επικίνδυνη συνήθεια του τσιμπολογήματος.

Woman+eating+a+water+melon+on+the+beachΠαγωτό
Το παγωτό έχει μεγάλη διατροφική αξία, καθώς περιέχει βιταμίνη Α, πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και ασβέστιο. Ωστόσο, περιέχει και ιδιαιτέρως πολλές θερμίδες, γι’ αυτό καλό είναι να καταναλώνεται με μέτρο (όχι παραπάνω από ένα την ημέρα). Γενικά, από τα «χύμα» παγωτά, τις λιγότερες θερμίδες παρέχουν τα παγωτά φρούτου, βανίλιας και τέλος ακολουθούν τα παγωτά σοκολάτας.

Καφές και Αλκοόλ

Ένας καφές την ημέρα όχι μόνο επιτρέπεται, αλλά και συνιστάται, αφού περιέχει αντιοξειδωτικά οφέλη, βελτιώνει τη φυσική-διανοητική κατάσταση. Όμως όπως συμβαίνει παντού, έτσι κι εδώ η υπερβολή βλάπτει, ειδικά όταν μιλάμε για τους «καφέδες – ροφήματα του καλοκαιριού», τύπου φρεντοτσίνο, που περιέχουν πολλές περιττές θερμίδες. Από την άλλη, το αλκοόλ, εκτός των άλλων, επιβαρύνει το σώμα μας αρκετές θερμίδες. Μάλιστα, όσο μεγαλύτερη είναι η περιεκτικότητα ενός ποτού σε αλκοόλ, τόσο αυξάνονται οι περιττές θερμίδες. Τέλος, η προσθήκη ανθρακούχων ποτών ή ζάχαρης ανεβάζει ακόμα περισσότερο την περιεκτικότητα του ποτού μας σε θερμίδες.

Άσκηση στη Θάλασσα και την Άμμο
Παρότι δεν πρόκειται αυστηρά για θέμα διατροφής, σχετίζεται άμεσα με αυτήν. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν την τάση να κάθονται στην ξαπλώστρα, ενώ θα μπορούσαν κάλλιστα να κολυμπήσουν ή να περπατήσουν στην άμμο, να παίξουν ρακέτες ενεργοποιώντας έτσι τον μεταβολισμό τους.

Βασιλική Γρηγορίου,

MScΚλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος

http://www.nutricenter.gr/


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.