Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Ποιες είναι οι χειρότερες τροφές για την υγεία και τη σιλουέτα μας

Ποιες είναι οι χειρότερες τροφές για την υγεία και τη σιλουέτα μας

shutterstock_100832968

Καλοκαίρι πλησιάζει και όλες θέλουμε να έχουμε το καλύτερο δυνατό σώμα πριν βγούμε με το μαγιό στην παραλία. Αν λοιπόν εννοούμε αυτό που λέμε, χρειάζεται να κάνουμε και μερικές θυσίες. Μην ανησυχείτε, το αποτέλεσμα, θα μας ανταμείψει τόσο, που δεν θα ξανασκεφτούμε τη στέρηση κάποιων ανθυγιεινών τροφών.

Παρακάτω θα δούμε ότι η κατανάλωση ορισμένου αριθμού θερμίδων αρκεί για να χάσουμε βάρος.  Η αλήθεια είναι όμως, πως δεν έχει σημασία μόνο το πόσο τρώμε, αλλά και η ποιότητα των τροφών που καταναλώνουμε και η διαδικασία που ακολουθείται για την παραγωγή τους, μέχρι αυτές να φτάσουν στο τραπέζι μας. Ας δούμε λοιπόν ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγουμε:

Ποπ κορν

Τις περισσότερες περιπτώσεις, το ποπ κορν που αγοράζετε απ’ έξω, έχει τεράστιες ποσότητες από λάδι, το 90% από το οποίο είναι κορεσμένο λίπος. Επιπλέον, οι σακούλες του ποπ κορν που αγοράζουμε συνήθως στο cinema, είναι μεγάλου μεγέθους και μπορεί να έχουν μέχρι και 20 φλιτζάνια από λιπαρό ποπ κορν, που θα σας «φορτώσει» με περίπου 1.200 θερμίδες και 60 γραμμάρια κορεσμένου λίπους.

Έτσι λοιπόν, αν και το ποπ κορν μπορεί να είναι εξαιρετικά θρεπτικό, όταν του προστίθεται βούτυρο και ζάχαρη, χάνει το υγιεινό του προφίλ και μετατρέπεται σε μια τροφή πλούσια σε θερμίδες και λιπαρά.

Επεξεργασμένο κρέας

Σύμφωνα με το Αμερικανικό Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο, τα κρέατα που είναι διατηρημένα με κάπνισμα, αλάτισμα και άλλους τρόπους συντήρησης που περιέχουν χημικά συντηρητικά, συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο εκδήλωσης καρκίνου του παχέος εντέρου. Τα προϊόντα αυτά τείνουν επίσης να έχουν πολύ αλάτι, λίπος και χοληστερόλη και πολύ λίγα θρεπτικά συστατικά, όπως οι φυτικές ίνες.

Ανθρακούχα αναψυκτικά

Αρκετές μελέτες έχουν συνδέσει άμεσα την κατανάλωση ανθρακούχων αναψυκτικών με την εκδήλωση καρδιαγγειακών παθήσεων, καρκίνου, κατάθλιψης και παχυσαρκίας. Και φυσικά δεν αποτελούν εξαίρεση όσα είναι τύπου "light". Όλες οι θερμίδες στα ανθρακούχα ποτά προέρχονται από ζάχαρη ή από υψηλής φρουκτόζης σιρόπι καλαμποκιού –γι’ αυτό και τα αποκαλούν και «υγρή καραμέλα». Στην πραγματικότητα, αυτές οι κενές, υγρές θερμίδες, είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνες για την παχυσαρκία που φαίνεται πως αυξάνεται. Επίσης, τα ανθρακούχα ποτά βλάπτουν τα δόντια και μερικές μελέτες έχουν δείξει ότι μπορεί και να αποδυναμώνουν τα οστά. Αντί λοιπόν να πίνετε αναψυκτικά για να ξεδιψάσετε, προτιμήστε τους χυμούς ή απλά νερό.

Πατατάκια

Γνωρίζετε σίγουρα ότι αυτές οι λιχουδιές περιέχουν μεγάλες ποσότητες αλατιού και λίπους. Κι ακόμη περιέχουν ακρυλαμίδιο, μία καρκινογόνα χημική ένωση, η οποία συχνά σχηματίζεται στα τρόφιμα, ειδικά τα αμυλούχα, μετά από θερμική επεξεργασία, όπως το τηγάνισμα ή το ψήσιμο.

Πλήρες γάλα

Το πλήρες γάλα έχει κορεσμένο λίπος, το είδος του λίπους που αυξάνει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης, προάγει τη φλεγμονή και μπορεί να συμβάλει στο φράξιμο των αρτηριών. Εξαιτίας του λίπους του, έχει επίσης περισσότερες θερμίδες από ό,τι το γάλα με λιγότερα λιπαρά και είναι πιο… επιβαρυντικό για τη σιλουέτα μας. Το άπαχο και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα, ελαχιστοποιεί τη «βλάβη» που μπορεί να προκαλέσει το πλήρες, ενώ παράλληλα παρέχει όλα του τα οφέλη (πρωτεΐνες, ασβέστιο, βιταμίνη D και κάλιο).

Mαργαρίνη

Αν και η μαργαρίνη θεωρείται μια πιο υγιεινή εκδοχή του βουτύρου, είναι επίσης μια πλούσια πηγή των φοβερών τρανς λιπαρών – που δυστυχώς αυξάνουν την κακή χοληστερόλη, μειώνουν την καλή χοληστερόλη, προωθούν τη θρόμβωση και καταστρέφουν τα αιμοφόρα αγγεία. Και φυσικά δεν είναι και ό,τι καλύτερο για της σιλουέτα μας. Η καλύτερη εναλλακτική είναι φυσικά το αγνό, παρθένο ελαιόλαδο.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.