Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Ποιες τροφές κατά της τριχόπτωσης να εντάξω στη διατροφή μου;

Ποιες τροφές κατά της τριχόπτωσης να εντάξω στη διατροφή μου;

αρχείο λήψηςΗ υγιεινή διατροφή πέρα από το σώμα μας μπορεί να ωφελήσει και τα μαλλιά μας. Για να έχουμε υγιή μαλλιά πρέπει και το τριχωτό της κεφαλής μας να είναι εξίσου υγιές. Δεν μπορεί το ένα να υπάρξει χωρίς το άλλο.

Στις νεότερες ηλικίες η τριχόπτωση είναι πιο πιθανή εξαιτίας της κακής διατροφής, ενώ οι γυναίκες στην ηλικία των 50 ετών μπορεί να εμφανίσουν απώλεια μαλλιών λόγω των ορμονών. Φυσικά, δεν είναι μόνο η διατροφή και οι ορμονικές διαταραχές. Το κάπνισμα και η έλλειψη ύπνου μπορούν επίσης να επηρεάσουν την υγεία των μαλλιών.

Συμπεριλάβετε στη διατροφή σας τις παρακάτω super τροφές που θα ενισχύσουν τη δύναμη των μαλλιών σας και δείτε αποτελέσματα μέσα στις πρώτες έξι εβδομάδες:

Αυγά
Όπως κι αν τα σερβίρετε -ομελέτα, τηγανητά ή βραστά- τα αυγά είναι μία από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης που μπορείτε να βρείτε. Είναι «φορτωμένα» με τέσσερα βασικά μέταλλα: ψευδάργυρο, σελήνιο, θείο και σίδηρο. Ο σίδηρος είναι ιδιαίτερα σημαντικός, γιατί βοηθά τα κύτταρα να μεταφέρουν οξυγόνο στους θύλακες των τριχών.

Πουλερικά
Το κοτόπουλο και η γαλοπούλα παρέχουν υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη, η οποία θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε τα υγιή μαλλιά που ονειρεύεστε. Η έλλειψη πρωτεΐνης μπορεί να κάνει τα μαλλιά σας εύθραυστα, ενώ σε ακραίες περιπτώσεις να επηρεάσει το χρώμα τους. Τα πουλερικά αποτελούν επίσης πλούσια πηγή σιδήρου, που μπορεί να απορροφηθεί εύκολα από τον οργανισμό.

Ξηροί καρποί
Τα καρύδια περιέχουν άλφα-λινολενικό οξύ, το οποίο ανήκει στην κατηγορία των Ω-3 λιπαρών οξέων και μπορεί να βοηθήσει τα μαλλιά σας. Επίσης, καταπληκτική πηγή ψευδαργύρου αποτελούν τα κάσιους και τα αμύγδαλα. Η έλλειψη ψευδαργύρου μπορεί να οδηγήσει σε πτώση των μαλλιών, οπότε φροντίστε να τρώτε ξηρούς καρπούς ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

NutsAssortmentΦασόλια
Τα όσπρια όπως τα φασόλια και οι φακές πρέπει να αποτελούν σημαντικό μέρος της διατροφής για την περιποίηση των μαλλιών μας. Τα φασόλια συγκεκριμένα, δεν είναι μόνο πλούσια σε πρωτεΐνες αλλά περιέχουν άφθονες ποσότητες σιδήρου, ψευδαργύρου και βιοτίνης για την ανάπτυξη των μαλλιών.

Σκούρα λαχανικά
Το σπανάκι, το μπρόκολο και τα σέσκουλα αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμινών Α και C που χρειάζεται το σώμα μας για να παράγει σμήγμα. Αυτή η λιπαρή ουσία, που εκκρίνεται από τα θυλάκια της τρίχας, αποτελεί το φυσικό μαλακτικό προϊόν των μαλλιών που παράγει το τριχωτό της κεφαλής μας.

Καρότα
Τα καρότα είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α, η οποία πέρα από την καλή όραση προωθεί το υγιές τριχωτό της κεφαλής που είναι απαραίτητο για λαμπερά και ενυδατωμένα μαλλιά. Συμπεριλάβετε τα καρότα στην καθημερινή διατροφή σας, είτε ως σνακ είτε ως επικάλυψη στη σαλάτα σας.

Γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών
Το παραδοσιακό πρόβειο γιαούρτι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, ασβέστιο, βιταμίνη D και βιταμίνη Β5 ή αλλιώς παντοθενικό οξύ, το οποίο μπορείτε να βρείτε στις ετικέτες στο πίσω μέρος των προϊόντων περιποίησης μαλλιών. Μια καλή εναλλακτική θα μπορούσε να αποτελέσει και το τυρί cottage.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.