Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Ποιες τροφές να αποφεύγετε για να καταπολεμήσετε τις ημικρανίες

Ποιες τροφές να αποφεύγετε για να καταπολεμήσετε τις ημικρανίες

headacheΈχετε σκεφτεί ποτέ ότι οι φρικτές ημικρανίες που σας βασανίζουν θα μπορούσαν να προκληθούν από τα τρόφιμα που καταναλώνετε;

Διαβάστε ποιες είναι οι πιθανές «ένοχες» τροφές και ταυτόχρονα κρατήστε ένα ημερολόγιο τροφίμων, προκειμένου να διαπιστώσετε εάν όντως είναι αυτές που επιδεινώνουν την κατάστασή σας:

  • Σοκολάτα

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα το κακάο μπορεί πραγματικά να προστατεύσει τα νευρικά κύτταρα που προκαλούν ημικρανίες. Ωστόσο, το 22% όσων πάσχουν από πονοκεφάλους προσδιορίζουν τη σοκολάτα ως παράγοντα που ενισχύει το πρόβλημα. Πολλοί άνθρωποι με ημικρανίες έχουν αυξημένη όρεξη πριν ξεκινήσει ο δυνατός πόνος. Η έντονη επιθυμία για σοκολάτα μπορεί να είναι το αποτέλεσμα μιας ημικρανίας και όχι η αιτία.

  • Κόκκινο κρασί

Τα θειώδη άλατα που χρησιμοποιούνται ως συντηρητικά στο κόκκινο κρασί έχουν συνδεθεί με τις ημικρανίες. Το αλκοόλ σε οποιοδήποτε ποτό συμβάλλει στην αυξημένη ροή του αίματος στον εγκέφαλο και επιπλέον μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση. Και στις δύο περιπτώσεις μιλάμε για καταστάσεις που ενεργοποιούν τον πονοκέφαλο.

  • Καφές

Μια μικρή δόση καφεΐνης μπορεί πραγματικά να μας βοηθήσει να απαλλαγούμε από τις ημικρανίες, αλλά η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να αποτελέσει έναυσμα για τον πονοκέφαλο. Έρευνες δείχνουν ότι περίπου 200 mg καφεΐνης (δύο με τρία φλιτζάνια καφέ) χρειάζονται για να σας ανακουφίσουν από τον πονοκέφαλο που προκαλείται, εάν παραλείψετε την καθημερινή σας «δόση» καφέ.

Cheese-Grade-Different-Board

  • Τυρί

Δεν υπάρχουν αρκετές αποδείξεις ότι το τυρί μπορεί να προκαλέσει πονοκέφαλο, αλλά είναι γενικά αποδεκτό ότι όσο πιο παλιό είναι τόσο μεγαλύτερο κίνδυνο εγκυμονεί. Γι’ αυτό ευθύνεται μια ουσία που ονομάζεται τυραμίνη και σχηματίζεται καθώς οι πρωτεΐνες του τυριού διασπώνται με την πάροδο του χρόνου. Όσο πιο ώριμο είναι το τυρί, τόσο περισσότερη τυραμίνη περιέχει. Καλό θα ήταν να αποφεύγετε το μπλε τυρί, το τσένταρ, τη γκούντα και την παρμεζάνα.

  • Παγωτό

Ο πόνος που αισθάνεστε όταν τρώτε παγωτό πολύ γρήγορα είναι μια αντίδραση στο κρύο, όχι στο ίδιο το παγωτό. Ο πονοκέφαλος που προκαλείται από το παγωτό είναι πιο συχνός όταν έχετε ζεσταθεί υπερβολικά και ο πόνος φτάνει στο αποκορύφωμά του σε 30-60 δευτερόλεπτα. Τα κρύα τρόφιμα και υγρά βλάπτουν συνήθως όσους υποφέρουν από ημικρανίες, αλλά για τους περισσότερους ανθρώπους ο πόνος συνήθως εξασθενεί αμέσως.

  • Μπανάνες

Οι μπανάνες συνήθως δεν συγκαταλέγονται στις λίστες με τα τρόφιμα που προκαλούν πονοκέφαλο, αλλά θα μπορούσαν να προκαλέσουν ημικρανίες στους ανθρώπους που είναι ευαίσθητοι στην τυραμίνη, την ίδια ουσία που περιέχεται στο ώριμο τυρί. Οι μελέτες δείχνουν ότι η φλούδα έχει περίπου 10 φορές περισσότερη τυραμίνη σε σχέση με τον πολτό της μπανάνας. Δεν υπάρχουν αξιόπιστες ενδείξεις για το θέμα αυτό, αλλά καλό θα ήταν να αποφεύγετε τα ινώδη κομμάτια του εσωτερικού φλοιού της μπανάνας, εάν έχετε παρατηρήσει ότι το συγκεκριμένο φρούτο σας προκαλεί πόνο.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.