Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Ποιες τροφές να εντάξετε στο πρωινό σας για δύναμη όλη την ημέρα

Ποιες τροφές να εντάξετε στο πρωινό σας για δύναμη όλη την ημέρα

woman-eating-cerealΤην επόμενη φορά που θα φύγετε από το σπίτι χωρίς να έχετε φάει πρωινό, σκεφτείτε το εξής: η παράλειψη του πρωινού γεύματος μπορεί να σας οδηγήσει στην υπερκατανάλωση φαγητού αργότερα μέσα στην ημέρα.

Από την άλλη, ένα υγιές γεύμα το πρωί μπορεί να σας δώσει ενέργεια, να ικανοποιήσει την όρεξή σας και να σας βοηθήσει να πάρετε έξυπνες αποφάσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω τροφές και φροντίστε από εδώ και στο εξής να έχουν μια ξεχωριστή θέση στο τραπέζι σας το πρωί:

Στραγγιστό γιαούρτι: είναι πλούσιο σε ασβέστιο και περιέχει δύο φορές περισσότερες πρωτεΐνες σε σύγκριση με το απλό γιαούρτι. Συμβουλή: για πιο γλυκιά γεύση και άρωμα προσθέστε ψιλοκομμένα φρούτα.

Μπανάνα: το κίτρινο αυτό φρούτο είναι μία από τις καλύτερες πηγές σε ανθεκτικό άμυλο, ειδικά όταν είναι ακόμα άγουρο. Επιπλέον, οι μπανάνες είναι ιδανικές για άτομα με υπέρταση, αφού βοηθούν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης χάρη στο κάλιο που περιέχουν.

Λιναρόσπορος: συνοδεύστε τα δημητριακά σας με λιναρόσπορο για να μετατρέψετε το πρωινό σας σε μια πλούσια πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων. Ο λιναρόσπορος έχει έντονη γεύση καρυδιού και είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά που έχει αποδειχθεί ότι προστατεύουν από τον καρκίνο του μαστού.

newego_LARGE_t_1101_54159754

Καφές: η κατανάλωση καφέ έχει συνδεθεί με μειωμένο κίνδυνο για διάφορες ασθένειες όπως ο διαβήτης και ο καρκίνος του προστάτη, ενώ μπορεί επίσης να μας βοηθήσει να ζήσουμε περισσότερο. Οι ερευνητές υποψιάζονται ότι ο συνδυασμός καφεΐνης και αντιοξειδωτικών είναι υπεύθυνος για την καλή υγεία. Ωστόσο, η προσθήκη κρέμας ή ζάχαρης μπορεί να διαγράψει οποιαδήποτε πιθανά οφέλη.

Ακτινίδιο: αυτό το μικρό φρούτο περιέχει περίπου 65 χιλιοστόγραμμα βιταμίνης C ανά μερίδα, τόσα σχεδόν όσο ένα πορτοκάλι. Επιπλέον, είναι πλούσιο σε κάλιο και περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες από μία μπανάνα, γεγονός που ενισχύει τη διαδικασία της πέψης. Τα ακτινίδια είναι νόστιμα από μόνα τους, αλλά εάν προτιμάτε μια πιο γλυκιά γεύση, δοκιμάστε την ανάμειξή τους με φράουλες και μπανάνες σε ένα smoothie ή μια φρουτοσαλάτα.

Δημητριακά: η επιλογή των δημητριακών μπορεί να είναι δύσκολη, επειδή υπάρχουν τόσα διαφορετικά είδη στο εμπόριο. Προτιμήστε εκείνα που περιέχουν τουλάχιστον 5 γραμμάρια φυτικών ινών και λιγότερα από 5 γραμμάρια ζάχαρης. Θα βρείτε αυτό τον συνδυασμό κυρίως στα δημητριακά ολικής άλεσης. Για πιο υγιεινό αποτέλεσμα συνδυάστε τα με γάλα και φρούτα.

Ψωμί ολικής άλεσης: Οι υδατάνθρακες αποτελούν τη βάση για το πρωινό, όμως το είδος των υδατανθράκων που θα επιλέξετε μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στη συνολική υγεία του γεύματος σας. Ο απλός κανόνας που πρέπει να θυμόμαστε είναι ότι το σιτάρι και άλλα δημητριακά ολικής άλεσης περιέχουν περισσότερες φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά από τα αντίστοιχα λευκά προϊόντα.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.