Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Ποιες τροφές περιέχουν περισσότερη βιταμίνη C από τα πορτοκάλια;

Ποιες τροφές περιέχουν περισσότερη βιταμίνη C από τα πορτοκάλια;

squeeze_orange_juice_glass-wideΜελέτες έχουν δείξει ότι η βιταμίνη C δεν μπορεί να αποτρέψει εντελώς τα κρυολογήματα, όμως η συστηματική κατανάλωση της θρεπτικής ουσίας μπορεί να περιορίσει τη συχνότητα εμφάνισης των ασθενειών και να μειώσει τη σοβαρότητα των συμπτωμάτων.

Παρά τη φήμη ότι παρέχουν στον οργανισμό μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C, ένα μέτριο πορτοκάλι περιέχει 69,7 mg της θρεπτικής ουσίας, λιγότερο σε σχέση με πολλά άλλα φρούτα και λαχανικά. Εάν θέλετε να λαμβάνετε τη μέγιστη ποσότητα της θρεπτικής ουσίας, μπορείτε να εντάξετε στη διατροφή σας ορισμένες από τις παρακάτω τροφές:

Καυτερές πιπεριές: Μισό φλιτζάνι ψιλοκομμένες πιπεριές περιέχει περίπου 107,8 mg βιταμίνης C. Επιπλέον, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Μπάφαλο διαπίστωσαν ότι η καψαϊκίνη, η ουσία που κάνει τις κόκκινες πιπεριές καυτερές, μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του πόνου των μυών.

Μπρόκολο: Ανήκει στην κατηγορία των σταυρανθών λαχανικών και παρέχει 132 mg βιταμίνης C καθώς και μια σεβαστή ποσότητα φυτικών ινών ανά μερίδα. Επιπλέον, έρευνες έχουν δείξει ότι το μπρόκολο μπορεί να έχει ιδιότητες υπέρ της πρόληψης του καρκίνου.

desktop-garden-bell-peppersΚόκκινες πιπεριές: Ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένες κόκκινες πιπεριές περιέχει σχεδόν 190 mg, τρεις φορές περισσότερη βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι. Οι κόκκινες πιπεριές αποτελούν επίσης καλή πηγή βιταμίνης Α, που προάγει την υγεία των ματιών.

Παπάγια: Η κατανάλωση παπάγιας μπορεί να βοηθήσει στον καθαρισμό της ρινικής κοιλότητας, να φωτίσει το δέρμα και να ενισχύσει τα οστά μας. Ένα φλιτζάνι χυμός παπάγια περιέχει 88,3 mg βιταμίνης C.

Φράουλα: Ένα φλιτζάνι γεμάτο φράουλες περιέχει 84,7 mg βιταμίνης C, καθώς και μεγάλες δόσεις φυλλικού οξέος και άλλων ενώσεων που προωθούν την υγεία της καρδιάς. Ένα άλλο αναπάντεχο όφελος της φράουλας; Μπορεί να βοηθήσει στη φυσική λεύκανση των δοντιών μας.

Κουνουπίδι: Είτε το προτιμάτε ψητό είτε βραστό, ένα κουνουπίδι μεσαίου μεγέθους μπορεί να σας δώσει μια δόση 127,7 mg βιταμίνης C, καθώς και 5 γρ. φυτικών ινών και άλλα 5 γρ. πρωτεΐνης.

Ανανάς: Εκτός από 78,9 mg βιταμίνης C, ο ανανάς περιέχει βρομελίνη, ένα χωνευτικό ένζυμο που βοηθά στη διάσπαση των τροφών και την αντιμετώπιση του φουσκώματος. Επιπλέον, ενεργεί ως φυσικό αντιφλεγμονώδες που μπορεί να μας βοηθήσει να ανακτήσουμε γρηγορότερα ενέργεια ύστερα από έντονη άσκηση.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.