Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Πώς να διαλέξετε τα υλικά για ένα θρεπτικό και νόστιμο σάντουιτς

Πώς να διαλέξετε τα υλικά για ένα θρεπτικό και νόστιμο σάντουιτς

Είτε στη δουλειά, είτε στο δρόμο, είτε στο σπίτι, ένα σάντουιτς θα μπορούσε να αποτελέσει μια υγιεινή επιλογή για ένα σνακ ή ελαφρύ γεύμα. Ακόμα κι αν το αγοράσουμε απ’ έξω, θα μπορούσαμε να επιλέξουμε θρεπτικά υλικά για να είναι υγιεινό με πλούσια γεύση, χαμηλά λιπαρά και λιγότερες θερμίδες. Παρακάτω θα αναλύσουμε τι υλικά θα μπορούσαμε να προσθέσουμε για να γίνει το σάντουιτς μας ένα θρεπτικό γεύμα.

Το ψωμί, ας είναι ολικής άλεσης
Τo ψωμί ολικής αλέσεως ή σικάλεως αποτελεί καλύτερη επιλογή από το λευκό ψωμί, καθώς περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες και σύνθετους υδατάνθρακες και θα μας κρατήσει χορτάτους για περισσότερη ώρα. Οι φυτικές ίνες έχουν την ιδιότητα να «φουσκώνουν» το στομάχι μας και να αργεί η πέψη τους, με αποτέλεσμα να βοηθούν στον καλύτερο έλεγχο της πείνας μας. Επίσης, οι φυτικές ίνες βοηθούν στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας, γεγονός που είναι πολύ σύνηθες στις μέρες μας, λόγω της καθιστικής ζωής που κάνουμε οι περισσότεροι εργαζόμενοι.

Βασικό συστατικό το τυρί
Καλό θα ήταν το είδος του τυριού που θα επιλέξουμε να είναι χαμηλό σε λιπαρά και πλούσιο σε γεύση, για να έχουμε ένα σάντουιτς γευστικό αλλά ταυτόχρονα υγιεινό. Μπορείτε να επιλέξετε κίτρινο τυρί με 10% λιπαρά, κυρίως για να αποφύγετε τις περιττές θερμίδες. Θα βρείτε όλες τις απαραίτητες διατροφικές πληροφορίες στην πίσω ετικέτα των τυριών όταν τα αγοράζετε. Επιπλέον, τα άτομα που έχουν αυξημένη χοληστερόλη, επιλέγοντας κίτρινο τυρί χαμηλό σε λιπαρά προστατεύουν περισσότερο την καρδιά τους.

Κάποιο αλλαντικό;
Μεγάλη ποικιλία αλλαντικών κυκλοφορούν στο εμπόριο. Μπορούμε να επιλέξουμε γαλοπούλα ή κοτόπουλο σε φέτες που είναι οι πιο υγιεινές επιλογές και έχουν πιο χαμηλά λιπαρά από το ζαμπόν και τα άλλα σαλάμια. Όμως, θα μπορούσαμε να το παραλείψουμε και να το αντικαταστήσουμε με τόνο, σολομό, αυγό ή κομματάκια κοτόπουλου ή σπιτικό μπιφτέκι, ειδικά αν μας έχει περισσέψει από την προηγούμενη μέρα.

Κάτι φρέσκο
Το ιδανικό είναι να υπάρχουν λαχανικά μέσα στο σάντουιτς σας. Τα λαχανικά θα σας χορτάσουν καλύτερα και θα το ολοκληρώσουν ως ένα πλήρες γεύμα. Επιλέξτε τα αγαπημένα σας λαχανικά, όπως για παράδειγμα μαρούλι, πιπεριές, ντομάτα, αγγούρι, λάχανο, που θα σας δώσουν απαραίτητες βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες που χρειαζεστε μέσα στη μέρα.

Και ποια σως να διαλέξετε;
Τέλος, ας δούμε τη σως που θα μπορούσατε να προσθέσετε για να κάνετε το σάντουιτς πιο εύγευστο, αλλά και ελαφρύ. Μπορείτε να προσθέσετε σως γιαουρτιού που έχετε φτιάξει οι ίδιοι, είτε από σκέτο γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά, είτε με μουστάρδα, είτε από γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με άνηθο και άλλα μυρωδικά, αντί για μαγιονέζα και κέτσαπ που έχουν συνήθως περισσότερα λιπαρά ή ζάχαρη και θερμίδες ή αρκετό αλάτι.

Σε συνεργασία με το medNutrition.gr


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.