Αρχική Infokids Διατροφή & Fitness Πόσο σημαντική είναι η σωστή ενυδάτωση των παιδιών και πώς μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες τους;

Πόσο σημαντική είναι η σωστή ενυδάτωση των παιδιών και πώς μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες τους;

drinking-water-childrenΗ αξία της σωστής ενυδάτωσης είναι ιδιαίτερα σημαντική σε όλες τις ηλικίες. Τα βρέφη και τα παιδιά χρειάζονται το νερό όχι μόνο για να αποκαταστήσουν αυτό που φυσιολογικά αποβάλλεται καθημερινά μέσω της αναπνοής, του ιδρώτα και των ούρων, αλλά και για την ανάπτυξή τους. Δεν πρέπει επίσης να ξεχνάτε ότι τα μικρά παιδιά αποτελούν μία ομάδα ιδιαίτερα επιρρεπή στην αφυδάτωση, καθώς αδυνατούν να φροντίσουν από μόνα τους τον εαυτό τους και δεν αντιλαμβάνονται τις ανάγκες του σώματός τους με την ίδια ευκολία που το κάνουν οι ενήλικες. Στις μικρές αυτές ηλικίες, μάλιστα, συναντάμε συχνότερα επεισόδια όπως οι εμετοί και οι διάρροιες, καταστάσεις που μπορούν να οδηγήσουν σε αφυδάτωση. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό οι γονείς να φροντίζουν για την κάλυψη των αναγκών των παιδιών τους σε υγρά.

Girl-Drinking-Water1Οι ανάγκες για πρόσληψη υγρών δεν διαφέρουν ιδιαίτερα ανάμεσα σε παιδιά και ενήλικες. Τα παιδιά, με μέτρια επίπεδα φυσικής δραστηριότητας, ηλικίας 2 έως 3 ετών χρειάζονται περίπου 1,3 L υγρών την ημέρα, ενώ από 4 έως 8 ετών οι ανάγκες τους αυξάνονται ελαφρώς και φτάνουν τα 1,6 L ανά ημέρα. Θυμηθείτε ότι πέρα από το πόσιμο νερό που αποτελεί την πρώτη επιλογή, στην κάλυψη των αναγκών σε υγρά συνεισφέρουν όλα τα μη αλκοολούχα ροφήματα όπως το γάλα, και οι χυμοί, καθώς και πολλά τρόφιμα που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό όπως οι σούπες, τα φρούτα, τα λαχανικά και το γιαούρτι.

friends-eating-fruit-and-saladΦροντίστε λοιπόν, ιδιαίτερα τις ζεστές ημέρες που έρχονται, να «ανεφοδιάζετε» ανά τακτά χρονικά διαστήματα το σώμα των παιδιών σας με υγρά, προσφέροντάς τους πόσιμο νερό αλλά και μία ποικιλία δροσερών ροφημάτων που είναι σημαντικό όμως να συνυπολογίζεται σας πως τους παρέχουν ταυτόχρονα θρεπτικά συστατικά και θερμίδες. Λάβετε υπόψη σας λοιπόν και εναλλακτικές πηγές ενυδάτωσης για τις ώρες εκτός και εντός σπιτιού όπως τα ένα ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα σε συνδυασμό με μερικά κομμάτια φρέσκων φρούτων - παρέχοντας εκτός από υγρά και θρεπτικά συστατικά, σούπες -ιδιαίτερα κατά τις περιόδους ασθενείας, ενώ ακόμη και οι συσκευασμένοι χυμοί μπορούν να αποτελέσουν μία ιδιαίτερα «έξυπνη» και πρακτική λύση που ταυτόχρονα ενυδατώνει και εξασφαλίζει πολύτιμες βιταμίνες και ενέργεια από τα φυσικά σάκχαρα των φρούτων για να αντεπεξέλθουν στις απαιτητικές τους δραστηριότητες.

Κοκκίνου Φωτεινή
Επιστημονικός συνεργάτης nutrimed

http://www.nutrimed.gr/homepage/index.html


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.