Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Προεμμηνορρυσιακό Σύνδρομο: Η δίαιτα της “δύσκολης εβδομάδας”

Προεμμηνορρυσιακό Σύνδρομο: Η δίαιτα της “δύσκολης εβδομάδας”

Η διάθεσή σου πριν ξεκινήσουν οι δύσκολες μέρες έχει τόσα σκαμπανεβάσματα, που νομίζεις ότι ξαφνικά απέκτησες ψυχολογικό πρόβλημα χωρίς εμφανή αιτία, ενώ η επιθυμία σου να καταβροχθίσεις το σύμπαν σε οδηγεί να φτιάξεις εικόνες του εαυτού σου που θα μοιάζει πλέον με τον Γαργαντούα. Πλανάσαι, βέβαια, αλλά από την άλλη δεν και τόσα άστοχα όσα νιώθεις.

Η αιτία έχει να κάνει με την έλλειψη που προφανώς παρουσιάζεις σε ένα χημικό του εγκεφάλου, τη σεροτονίνη, όπως μας λέει η Judith Wurtman, Ph.D, και συγγραφέας του βιβλίου The Serotonin Power Diet. “Το μόνο πράγμα που μπορεί να σε βοηθήσει -και μάλιστα άμεσα- είναι η κατανάλωση υδατανθράκων, καθώς με αυτόν τον τρόπο ο εγκεφάλος μπορεί και συνθέτει τη σεροτίνη εκ νέου, λέει η Wurtman, και προσθέτει ότι οι ενισχυτές της σεροτονίνης χρειάζεται να πρσληφθούν σκέτοι προκειμένου να δώσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα – και όχι με πρωτεϊνη ή λιπαρά (για παράδειγμα μακαρόνια με κοκκινιστό κρέας).

Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι όταν το προεμμηνορρυσιακό σου είναι στα φόρτε του (συνήθως απόγευμα και βράδυ) εσύ θα τρελαίνεσαι στους υδατάνθρακες. Το υπόλοιπο της μέρας, σύμφωνα με την Joey Shulman, συγγραφέα του βιβλίου Healthy Sin Foods: Decadence Without the Guilt, κατανάλωσε άφθονα φρούτα, λαχανικά και πρωτεϊνη, τα οποία θα σε βοηθήσουν να περιορίσεις τις λιγούρες σου, αλλά θα σε κρατήσουν και χορτάτη. Και μην ξεχνάς, το αλάτι δεν έχει θέση στη διατροφή σου αυτές τις μέρες, ενώ αντίθετα θα πρέπει να βρουν το δρόμο για το τραπέζι σου τα τρόφιμα που περιέχουν τα ευεργετικά για αυτές τις μέρες συστατικά, όπως μαγνήσιο (δημητριακά, καρύδια και χόρτα), κάλσιο και βιταμίνη D (γαλακτοκομικά και εμπλουτισμένα ΕΕ).

Ενδεικτικό πρόγραμμα
Τι θα φας

Πρωινό
Τυρί cottage+φράουλες+εμπλουτισμένα ΕΕ

Μεσημεριανό
Σαλάτα μαρούλι+σολομό+τυρί με χαμηλά λιπαρά

Απογευματινό
Ποπ κορν που θα φτιάξεις μόνη σου χωρίς βούτυρο με σος σοκολάτα χωρίς λιπαρά

Δείπνο
Ζυμαρικά με σάλτσα από ελαιόλαδο, ντομάτα, σκόρδο, μανιτάρια, κρεμμύδια


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.