Η νέα σχολική χρονιά θα ξεκινήσει με τα καινούργια βιβλία – Δείτε ποια είναι τα εγχειρίδια που θα μοιραστούν στους μαθητές

Νέα βιβλία στα Θρησκευτικά όλων των τάξεων, τουλάχιστον ένα εγχειρίδιο -αν όχι δύο- στα Μαθηματικά του Δημοτικού και, καλώς εχόντων των πραγμάτων, νέα προγράμματα σπουδών σε όλα τα διδακτικά αντικείμενα είναι οι αλλαγές που αναμένονται από τη νέα σχολική χρονιά στα σχολεία της χώρας.Σύμφωνα με ρεπορτάζ του «Ελεύθερου Τύπου», Ιστορία και Αρχαία, δύο διδακτικά αντικείμενα-πεδία πλούσιων πολιτικών και όχι μόνο αντιπαραθέσεων, βρίσκονται στο μικροσκόπιο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Τα νέα προγράμματα σπουδών, που θα έρθουν τον Σεπτέμβρη του 2017 και θα δίνουν νέες κατευθυντήριες γραμμές στη διδασκαλία της Ιστορίας, η «επιστροφή» του «Επιταφίου» του Θουκυδίδη στο Λύκειο αλλά και οι σκέψεις για περαιτέρω αξιοποίηση του έργου του Σοφοκλή «Αντιγόνη» βρίσκονται στα συρτάρια του ΙΕΠ ως προτάσεις, με το πόρισμα της Βουλής για το Λύκειο (σ.σ.: αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες) να δίνει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα προς την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει το Ινστιτούτο στις τρεις τελευταίες τάξεις του Λυκείου.Το ΙΕΠ εδώ και αρκετούς μήνες παλεύει με το χρόνο, ώστε να διαμορφώσει μια νέα παιδαγωγική διαδικασία στις σχολικές τάξεις. Μέχρι τον Ιούνιο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το έργο των νέων προγραμμάτων σπουδών. Για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση έχει ήδη γίνει η συγκέντρωση του μεγαλύτερου μέρους του υλικού, αυτή την περίοδο αναμένεται και στο Γυμνάσιο, ενώ για το Λύκειο οι σχεδιασμοί είναι περιορισμένοι, καθώς αναμένεται η πολιτική απόφαση που θα ληφθεί.Σχολικά εγχειρίδια που θα αποτελούν συμπλήρωμα στο πλούσιο υλικό που φέτος δόθηκε σε εκπαιδευτικούς και μαθητές μέσω των προγραμμάτων σπουδών θα έχουν από τον Σεπτέμβρη του 2017 στα χέρια τους οι μαθητές. Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου του ΙΕΠ Γεράσιμου Κουζέλη στον «Ε.Τ.», τα νέα εγχειρίδια θα αντικαταστήσουν τα παλιά βιβλία. «Εχουν χαρακτήρα φακέλου που συγκεντρώνει σειρά πηγών, κειμένων και επιπλέον υλικού που αφορά τη λογική των νέων προγραμμάτων σπουδών. Δεν υπήρχε η δυνατότητα συγγραφής νέων βιβλίων, επομένως προχωρήσαμε σε αυτή τη μέθοδο».