Αρχική InfoDad QUIZ: Ποιες είναι οι καλύτερες και χειρότερες τροφές για το λίπος στην κοιλιά

QUIZ: Ποιες είναι οι καλύτερες και χειρότερες τροφές για το λίπος στην κοιλιά

Πρόκειται για μια περίπτωση πάχους που απασχολεί πολλές γυναίκες, γι' αυτό ας μάθουμε κάποια πράγματα περισσότερα μέσα από ένα διασκεδαστικό κουίζ.

1. Το  κοιλιακό λίπος είναι το χειρότερο απ' οπουδήποτε αλλού στο σώμα

Σωστό
Λάθος

Σωστή Απάντηση: Σωστό

Η υπερβολική συσσώρευση λίπους στην κοιλιακή χώρα είναι πολύ πιο επικίνδυνη από τη συγκέντρωση λίπους στην περιοχή των γοφών και των μηρών. Το κοιλιακό λίπος, σύμφωνα με τους ειδικούς, συνδέετεαι με σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως καρδιοπάθειες, εγκεφαλικά και διαβήτη τύπου 2. Σίγουρα το γεγονός ότι είμαστε υπέρβαροι, όπως και το ότι συγκεντρώνουμε έξτρα πάχος στην κοιλιά συνδέεται άμεσα με τα γονίδιά μας, αλλά οι περιορισμένες επιλογές ζωής στην καθημερινότητά μας, όπως η κακή διατροφή και η έλλειψη άσκησης, απλά χειροτεύουν την κατάστασή μας.

2. Οι λιπαρές τροφές, όπως το βούτυρο, τα κίτρινα τυριά, και τα λιπαρά κρέατα αποτελούν τις μεγαλύτερες αιτίες κοιλιακού πάχους.

Σωστό
Λάθος

Σωστή Απάντηση: Λάθος

Το να καταναλώνεις τροφές υψηλές σε λιπαρά σίγουρα δεν είναι καθόλου βοηθητικό για την υγεία σου, από την άλλη, η υπερβολική κατανάλωση θερμίδων από οποιαδήποτε διατροφική ομάδα μπορεί στον ίδιο βαθμό να συμβάλει στο... ξεχείλωμα της μέσης σου, προσφέροντάς σου και την “εξαιρετική” εικόνα της σαμπρέλας. Παρ' όλα αυτά, μέχρι σήμερα, οι ειδικοί δεν έχουν ενοχοποιήσει μόνο έναν παράγοντα για τη δημιουργία του κοιλιακού πάχους στο σώμα. Γονιδιακοί παράγοντες, διατροφή, ηλικία, αλλά και lifestyle παίζουν καθένα μόνο του και έπειτα όλα μαζί, συνδυαστικά, το ρόλο τους στην εμφάνιση του αντιαισθητικού λίπους. Τι μπορείς να κάνεις; Δεν χρειάζονται πολλές, αλλά ουσιαστικές κινήσεις, που θα σε βοηθήσουν να νικήσεις τον εχθρό.  Αυτό που κυρίως πρέπει να κάνεις αφορά την αλλαγή των διατροφικών σου συνηθειών. Επίσης, μάθε να διαβάζεις τις ετικέτες πάνω στα τρόφιμα, μείωσε τα κορεσμένα λίπη, αύξησε την ποσότητα φρούτων και λαχανικών που καταναλώνεις, αλλά φρόντισεε να ελέγχεις ή και να μειώσεις ακόμα τις μερίδες που σερβίρεις στο πιάτο σου.

3. Οι θερμίδες που προέρχονται από το αλκοόλ είναι χειρότερες για το κοιλιακό λίπος απ' ό,τι οι θερμίδες από άλλα τρόφιμα.

Σωστό
Λάθος

Σωστή απάντηση: Σωστό

Οι έξτρα θερμίδες -είτε προέρχονται από το αλκοόλ είτε από αναψυκτικά ή μεγάλες ποσότητες φαγητού- αυξάνουν το λίπος στην κοιλιά σου. Σίγουρα το σώμα μας έχει ανάγκη τις θερμίδες, αλλά   το αλκοόλ έχει τόσο πολλές θερμίδες ανά γραμμάριο όσες και το λίπος.
Το αλκοόλ, όπως αποδεικνύεται από τις έρευνες, έχει ιδαίτερη σχέση με την αύξηση της διαμέτρου της μέσης. Αυτό συμβαίνει, επειδή, όταν καταναλώνεις αλκοόλ, το συκώτι σου είναι απασχολημένο  καίγοντάς το, οπότε ξεχνά την ίδια στιγμή να ασχοληθεί με την καύση του λίπους και εσύ επιβραβεύεσαι με ένα φουσκωμένο στομάχι. Άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι το αλκοόλ έχει την ιδιότητα να σε αφήνει πεινασμένη, επιδρώντας στις ορμόνες που επηρεάζουν την αίσθηση του κορεσμού.

4. Ποιοι από τους επόμενους τύπους λίπους όχι μόνο σου προσθέτει βάρος, αλλά έχει επίσης τη δυνατότητα να μεταφέρι το λίπος από άλλα σημεία του σώματος στην περιοχή της κοιλιάς;

Κορεσμένα λίπη
Επεξεργασμένα λιπαρά
Μονοακόρεστα λιπαραά
Όλα τα παραπάνω

Σωστή απάντηση: Τα επεξεργασμένα λιπαρά

Οι ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Wake Forest University ανακάλυψαν ότι τα επεξεργασμένα λιπαρά, τα οποία δημιουργούνται από μερικώς υδρογονωμένα έλαια, αυξάνουν το τοπικό πάχος στην κοιλιά, αλλά δεν σταματούν μόνο σε αυτό. Στη συνέχεια, μεταφέρουν τους λιπώδεις ιστούς από άλλες περιοχές στην κοιλιά. Πού θα βρεις τα επεξεργασμένα λιπαρά; Στη μαργαρίνη, τα αρτοσκευάσματα, τα μπισκότα, τα κράκερ, τις τηγανητές πατάτες που καταναλώνεις έξω και γενικώς στο έτοιμο φαγητό.

5. Ποιο από τα παρακάτω σου φαίνεται το πιο πολλά υποσχόμενο για την καταπολέμηση του κοιλιακού πάχους;
Πράσινο τσάι
Βατόμουρα
Σόγια
Όλα τα προηγούμενα

Σωστή απάντηση: Όλα τα προηγούμενα

Το πράσινο τσάι αν συνδυαστεί με άσκηση θα σε βοηθήσει να χάσεις βάρος, σύμφωνα με το επιστημονικό έντυπο Journal of Nutrition. Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι τα συστατικά στο πράσινο τσάι, οι γνωστές κατεχίνες, διεγείρουν το σώμα ώστε να αρχίσει να καίει θερμίδες, ενώ ενισχύουν τη διάθεση του σώματος

6. Το fast food έχει μερίδιο ευθύνης στη δημιουργία τοπικού πάχους στην κοιλιά για τους εξής λόγους:
Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λίπη
Περιέχει πολλές θερμίδες
Γίνεται μεγάλη κατανάλωση
Όλα τα προηγούμενα

Σωστή απάντηση: Όλα τα προηγούμενα
Οι περισσότερες επιλογές που έχουν να κάνουν με τα fast food είναι σταθερά θερμιδοφόρες, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος, προκαλούν αυτόν τον φοβερό εθισμό που σε αναγκάζει να τα καταναλώσεις σε μεγάλες ποσότητες και όλα αυτά μαζί σε οδηγούν σε μια ανεπανάληπτη πρόσληψη θερμίδων, αύξηση του βάρους σου και αλλαγή της διαμέτρου στη μέση σου, αν καταφεύγεις συχνά σε αυτό τοτ είδος διατροφής. Πάντως, ιδίως στην Ελλάδα, τα περισσότερα εστιατόρια με γρήγορο φαγητό δεν παρέχουν συγχρόνως διατροφικές πληροφορίες, οπότε εσύ παραγγέλνεις στα τυφλά. Έχει αποδειχτεί ομως με έρευνες ότι όπου αυτή η ενημέρωση είναι εφικτή, οι άνθρωποι είναι πιο προσεκτικοι σε αυτά που θα παραγγείλουν και συνήθως επιλέγουν γεύματα με λιγότερες θερμίδες.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.