Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Σε μια δίαιτα αδυνατίσματος πρέπει να αποκλείσουμε την πατάτα από τη διατροφή μας;

Σε μια δίαιτα αδυνατίσματος πρέπει να αποκλείσουμε την πατάτα από τη διατροφή μας;

potatoes1

Η αλήθεια κρύβεται μάλλον στον τρόπο μαγειρέματος. Δηλαδή, οι πολλές θερμίδες που πραγματικά δίνουν οι πατάτες δεν οφείλονται στην ίδια τη σύστασή τους, αλλά στον τρόπο μαγειρέματος. Για παράδειγμα, στις τηγανητές πατάτες τις θερμίδες τις δίνει το λάδι μέσα στο οποίο τις τηγανίζουμε ή σε άλλες περιπτώσεις, οι ψητές πατάτες γίνονται παχυντικές όταν συνοδεύονται με σάλτσες πολλών λιπαρών.

Αντίθετα, η βραστή ή σε ατμό πατάτα παρέχει λιγότερες από 140 θερμίδες και συγχρόνως δημιουργεί αίσθημα κορεσμού, καθώς το άμυλο διογκώνεται με το βράσιμο. Εντάξτε, λοιπόν, άφοβα την πατάτα στο διαιτολόγιό σας, αλλά πάντα μαγειρεμένη με υγιεινό τρόπο, ώστε να παίρνετε την απαραίτητη ανέργεια και τις ίνες από το συγκεκριμένο τρόφιμο.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.