Αρχική InfoBaby Εγκυμοσύνη Τα superfoods της εγκυμοσύνης - Τρόφιμα γεμάτα βιταμίνες

Τα superfoods της εγκυμοσύνης - Τρόφιμα γεμάτα βιταμίνες

Eatting_50190535_Είστε σε ενδιαφέρουσα και προσέχετε πολύ το διατροφικό σας πρόγραμμα επιθυμώντας να προσφέρετε στο έμβρυο όλα τα θρεπτικά συστατικά που θα επιτρέψουν την υγιή ανάπτυξή του. Τελευταία, πολύς λόγος γίνεται και για τα superfoods, δηλαδή τα τρόφιμα εκείνα που συγκεντρώνουν πληθώρα θρεπτικών ουσιών, που προάγουν την καλή μας υγεία, προστατεύουν από διάφορες ασθένειες και βοηθούν στον καλύτερο έλεγχο του βάρους μας. To ξέρετε ότι υπάρχει μια ειδική κατηγορία τέτοιων τροφίμων που είναι ιδανικές για την περίοδο της εγκυμοσύνης;

Τέτοια, λοιπόν, υπερ-τρόφιμα, για εσάς και το μωρό σας είναι τα ακόλουθα:

Το μοσχάρι: Αποτελεί πλούσια πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β (Β3, Β6 και Β12), ψευδαργύρου και σιδήρου σε εύκολα απορροφήσιμες από τον οργανισμό δομές. Επίσης, είναι καλή πηγή χολίνης που είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη του εγκεφάλου καθώς και για την αποφυγή ανωμαλιών του νευρικού σωλήνα.

thΤα μούρα: Aποτελούν πλούσιες πηγές καλίου, φυλλικού οξέως, βιταμίνης C,  υγρών, φυτικών ινών και υδατανθρακών, ενώ περιέχουν και πολλές άλλες αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

Το μπρόκολο: Περιέχει φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ, ασβέστιο, λουτεϊνη, καροτενοειδή (που βοηθούν στην όραση), κάλιο (που ρυθμίζει την ισορροπία των υγρών και την αρτηριακή πίεση), καθώς και συστατικά για την παραγωγή της βιταμίνης Α τόσο στο σώμα σας όσο και στο σώμα του μωρού σας.

 Το τυρί: Παρέχει στον οργανισμό  ασβέστιο και μαγνήσιο (απαραίτητα για την υγεία των οστών),πρωτεΐνες, και βιταμίνη Β12. Προτιμήστε τυριά χαμηλά σε λιπαρά, έτσι ώστε να μειώσετε θερμίδες και χοληστερόλη.

hk_eggs_20100820_085416Τα αβγά: Οι πρωτεΐνες τους περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα για τον οργανισμό.

Τα όσπρια
: Περιέχουν φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ, σίδηρο, ασβέστιο και ψευδάργυρο, ενώ ταυτόχρονα είναι  πλούσια πηγη πρωτεϊνών.

milkΤο γάλα και το γιαούρτι: Είναι εξαιρετικές πηγές ασβεστίου, μαγνησίου, φωσφόρου και βιταμίνης D. Eπίσης, αποτελούν πολύ καλές πηγές  πρωτεϊνών, βιταμίνης A και πολλών βιταμινών του συμπλέγματος Β.

Ο χυμός πορτοκαλιού: Ο 100% φυσικός χυμός παρέχει μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C, φυτικών ινών, φυλλικού οξέος και καλίου, συστατικά που είναι απαραίτητα για τη σωστή ανάπτυξη του εμβρύου.

Salmon Fillets CREDIT AquaBountyΟ σολομός: Περιέχει υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνες , ενώ είναι άριστη πηγή Ω3 λιπαρών οξέων,  που είναι απαραίτητα συστατικά για την ανάπτυξη του εγκεφάλου και της όρασης στα νεογνά.

Περισσότερες συμβουλές και οδηγίες για την υιοθέτηση μιας πλήρους και ισορροπημένης διατροφής ιδανικής για την περίοδο της εγκυμοσύνης θα βρείτε στο εγχειρίδιο "Περιμένοντας τον πελαργό, Διατροφή στην εγκυμοσύνη" των εκδόσεων Mednutrition Wellness.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.