Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Συμβουλές για να μαγειρέψετε υγιεινά τα χριστουγεννιάτικα εδέσματα

Συμβουλές για να μαγειρέψετε υγιεινά τα χριστουγεννιάτικα εδέσματα

Christmas tableΤα Χριστούγεννα βρίσκονται προ των πυλών και οι προετοιμασίες για το μαγείρεμα των παραδοσιακών εδεσμάτων έχουν ξεκινήσει, με τα υλικά να βρίσκονται ήδη στα ντουλάπια μας και την όρεξή μας στην αναμονή ! Η Ελένη Σολωμού, Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, BSc -Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας (ΕΛ.ΔΕ).Επιστημονική Υπεύθυνη Διαιτολογικής Μονάδας ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, μας δίνει συμβουλές για το πώς μπορούμε να μαγειρέψουμε Light τα χριστουγεννιάτικα φαγητά και γλυκά.

1.Όλα τα χριστουγεννιάτικα γλυκά δεν στερούνται γεύσης, αν αντικαταστήσουμε την άσπρη ζάχαρη με γλυκαντικές ύλες χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας σε θερμίδες. Επάξιοι αντικαταστάτες της ζάχαρης σε ό,τι αφορά τη γλυκύτητα αποτελούν οι γλυκοζίτες στεβιόλης (φυτό stevia) και η σουκραλόζη. Με αυτό τον τρόπο και γλυκιά γεύση επιτυγχάνουμε (υψηλότερης γλυκαντικής ισχύς έναντι ζάχαρης) και χαμηλότερο θερμιδικό περιεχόμενο (1g στέβια & 1g σουκραλόζης αποδίδουν 0 kcal έναντι των 4 kcal/g ζάχαρης).

Jewelled-Christmas-salad-HERO-0aa42189-c8eb-4410-8997-d2019ab772d9-0-472x3102.Αγάπα την καρδιά σου!

Η μαλακή μαργαρίνη, η οποία είναι πλούσια σε ω3 και ω6 λιπαρά, πολύτιμες λποδιαλυτές βιταμίνες A, D και Ε χωρίς trans λιπαρά και μπορεί να χρησιμοποιηθεί έναντι του βουτύρου. Μπορεί το θερμιδικό περιεχόμενο που αντιστοιχεί στην ίδια ποσότητα βουτύρου και μαλακής μαργαρίνης να μην παρουσιάζει σημαντική διαφορά (1 κ.γ. βούτυρο αποδίδει 37 kcal, 1 κ.γ. μαλακή μαργαρίνη αποδίδει 35 kcal), όμως οι μαλακές μαργαρίνες εφοδιάζουν τον οργανισμό με πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και συμβάλλουν στη θωράκιση της καρδιάς!

3.Στο αυγό λέμε ναι αλλά με μέτρο!

Καλό θα ήταν να περιορίζαμε την ποσότητα των κρόκων αυγού που χρησιμοποιούμε κατά την παρασκευή των χριστουγεννιάτικων γλυκών, γιατί μπορεί η διατροφική αξία του αυγού να είναι υψηλή (πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμίνες A, B, D, σίδηρο και φολικό οξύ) ιχνοστοιχεία), όμως υψηλή είναι και η περιεκτικότητά του σε χοληστερόλη.

Τέλος, είναι σημαντικό να αντικαταστήσουμε το άσπρο αλεύρι με αλεύρι ολικής άλεσης, το οποίο είναι πλούσιο σε βιταμίνες και φυτικές ίνες που βοηθούν στην εντερική λειτουργία και στη μειωμένη απορρόφηση λίπους.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.