Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Τα 7 πιο κοινά λάθη που κάνουμε κατά τη διάρκεια της δίαιτας

Τα 7 πιο κοινά λάθη που κάνουμε κατά τη διάρκεια της δίαιτας

cq5dam.web.616.462 (3)Κάθε δίαιτα συνεπάγεται τόσους πολλούς κανόνες που μερικές φορές είναι δύσκολο να διακρίνουμε ποιους από αυτούς πρέπει απαραίτητα να ακολουθήσουμε.

Επειδή εργάζεστε τόσο σκληρά για να πετύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, βεβαιωθείτε ότι δεν πρόκειται να πέσετε θύματα των παρακάτω συνηθισμένων λαθών:

  • Στερείστε αγαπημένα φαγητά

Είναι δύσκολο να ακολουθήσετε μία διατροφή που δεν θα περιλαμβάνει τα αγαπημένα σας φαγητά. Ξαφνικά τα τρόφιμα αυτά θα γίνουν πιο δελεαστικά και πριν καν το καταλάβετε θα ξεφύγετε από το πρόγραμμα και θα κυριαρχήσει μέσα σας η αίσθηση της αποτυχίας. Επιτρέποντας στον εαυτό σας να απολαύσει κάποια στιγμή ένα από τα αγαπημένα σας γεύματα, μπορείτε να βρείτε μία ισορροπία που θα λειτουργήσει μακροπρόθεσμα.

cq5dam.web.616.462 (2)

  • Αποκλείετε ολόκληρες ομάδες τροφίμων

Ο λόγος για τον οποίο οι υδατάνθρακες, το λίπος και οι πρωτεΐνες ονομάζονται μακροθρεπτικά συστατικά είναι επειδή το σώμα μας χρειάζεται αυτές τις θρεπτικές ουσίες σε μεγάλες ποσότητες. Ένα πρόγραμμα διατροφής που σας λέει να εξαλείψετε πλήρως οποιαδήποτε από αυτές τις μεγάλες κατηγορίες, θα μπορούσε να προκαλέσει προβλήματα σε μακροπρόθεσμη βάση.

  • Περιμένετε αποτελέσματα πολύ σύντομα

Πολλοί ειδικοί συμφωνούν ότι για την υγιή και μόνιμη απώλεια βάρους, θα πρέπει να χάσετε περισσότερο από μισό με ένα κιλό ανά εβδομάδα. Αν αναμένετε πιο γρήγορη απώλεια βάρους και τελικά αυτό δεν συμβεί, είναι πολύ πιθανό να απογοητευτείτε. Να θυμάστε ότι θα κερδίσετε αυτό τον αγώνα αργά και σταθερά.

  • Παραλείπετε γεύματα

Η παράλειψη γευμάτων μπορεί να φαίνεται σαν ένας καλός τρόπος για να χάσετε θερμίδες, αλλά στην πραγματικότητα μπορεί να σας οδηγήσει να φάτε περισσότερο αργότερα μέσα στην ημέρα. Τρώτε με μέτρο όταν αισθανθείτε ότι πεινάτε, προκειμένου να κρατήσετε την πείνα σας υπό έλεγχο.

cq5dam.web.616.462

  • Τρώτε πολύ λίγο

Αν ψάχνετε για γρήγορη απώλεια βάρους, μπορεί να σας φαίνεται δελεαστική η κατανάλωση λίγων θερμίδων. Όμως, οι πολύ χαμηλές σε θερμίδες δίαιτες συχνά δεν προσφέρουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε. Θέστε ως ημερήσιο στόχο σας την κατανάλωση τουλάχιστον 1.200 θερμίδων.

  • Τρώτε βάσει προγράμματος

Εάν το πρόγραμμα σας λέει να τρώτε κάθε δύο ή τρεις ώρες αλλά δεν είστε πεινασμένοι, αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό. Για να αποκτήσετε υγιές βάρος, είναι σημαντικό να μάθετε να αναγνωρίζετε τα εσωτερικά συνθήματα πείνας και να ανταποκριθείτε σε αυτά.

  • Το παρακάνετε με την άσκηση

Η άσκηση και η δίαιτα πάνε χέρι-χέρι όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, αλλά το κλειδί είναι η καύση θερμίδων μέσω της άσκησης και η παράλληλη μείωση της πρόσληψης θερμίδων. Είναι εύκολο να υπερεκτιμήσετε τις θερμίδες που καίγονται κατά τη διάρκεια της άσκησης και στη συνέχεια να φάτε πάρα πολύ για να τις αντισταθμίσετε, σαμποτάροντας με αυτό τον τρόπο το στόχο σας.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.