Αρχική InfoSchool Λύκειο Οι Robo Specialists από το 1ο ΓΕΛ Ξάνθης αναδείχθηκαν τέταρτοι στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ν. Δελχί

Οι Robo Specialists από το 1ο ΓΕΛ Ξάνθης αναδείχθηκαν τέταρτοι στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ν. Δελχί

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά οι περσινοί αργυροί Ολυμπιονίκες επιστρέφουν με ψηλά το κεφάλι απο την Ολυμπιάδα Ρομποτικής, με τους Robo Specialists να καταλαμβάνουν την τέταρτη θέση στον κόσμο, στην Ολυμπιάδα Ρομποτικής που διεξήχθη στο Νέο Δελχί της Ινδίας.

15203156_571483879643021_7049512435004913769_n

Οι μαθητές του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης είχαν εξαιρετική παρουσία στην κατηγορία Ποδόσφαιρο και με τις δύο ομάδες τους, με τους Robo Specialists έχοντας στην σύνθεση τους τον περσινό αργυρό Ολυμπιονίκη Αλέξανδρο Πανταζίδη και τους Δημήτρη Παρασκευόπουλο και Σονέρ Χασάνογλου κατέλαβαν την 4η θέση στον κόσμο μετά από εξαιρετική παρουσία. Μάλιστα στον αγώνα για το χάλκινο μετάλλιο ενώ έχαναν με 3-0 απο τους Ρώσους κατάφεραν να ισοφαρίσουν όμως στο τέλος δέχτηκαν ένα γκολ και έτσι έχασαν το μετάλλιο για μόλις ένα τέρμα. Άξιος συγχαρητηρίων είναι και ο προπονητής τους ο καθηγητής πληροφορικής του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης κ. Αθανάσιος Μπαλαφούτης.

15252527_571483862976356_3326212515624923862_o

Λίγα λόγια για την εκπαιδευτική ρομποτική

Η εκπαιδευτική ρομποτική αφενός, είναι μία διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να εμπλακεί με τη δράση, αφετέρου μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης για τη διδασκαλία διαφόρων εννοιών, κυρίως, από τις Φυσικές Επιστήμες και άλλα γνωστικά αντικείμενα.

  • Φυσική (μελέτη της κίνησης, μελέτη της επίδρασης της τριβής, μελέτη της σχέσης των δυνάμεων, μεταφορά ενέργειας κ.α)
  • Μαθηματικά και Γεωμετρία (αναλογίες, μέτρηση αποστάσεων, κατανόηση βασικών γεωμετρικών ιδιοτήτων όπως η περίμετρος κ.α)
  • Μηχανική (κατασκευή, έλεγχος και αξιολόγηση μηχανικών λύσεων κ.α)
  • Τεχνολογία (τεχνολογικός αλφαβητισμός κ.α)
  • Ιστορία (πχ. με την κατασκευή ενός ρομπότ καταπέλτη - του Αρχιμήδη - τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ανάπτυξη της τεχνολογίας εκείνης της εποχής καθώς και το έργο και την προσωπικότητα του Αρχιμήδη κ.α)
  • Ο συνδυασμός εννοιών από διαφορετικές, γνωστικές περιοχές (τεχνολογία, τέχνη, περιβάλλον, κοινωνία, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες) με διαθεματικά project (συνθετικές εργασίες)

Η Ρομποτική ήδη έχει εισαχθεί σε πολλά σχολεία, όπου μαθητές με τη συνδρομή των καθηγητών τους «ανακαλύπτουν» τον τρόπο που μπορούν να διδαχθούν τα μαθήματα με τη χρήση της πληροφορικής και παράλληλα να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους. Για παράδειγμα, στο πλαίσιο των Μαθηματικών για την ανάπτυξη αλγοριθμικής σκέψης, οι μαθητές μπορούν να προγραμματίσουν το ρομπότ, το οποίο θα προσομοιώνει ένα αυτοκίνητο ώστε αυτό να παρκάρει σωστά σε ένα πάρκινγκ στρίβοντας κατάλληλα, αποφεύγοντας τα εμπόδια και εντοπίζοντας τις κενές διαθέσιμες θέσεις. Οσο για εκείνους που έχουν στο μυαλό τους τα μεγάλα, ανθρωποειδή ρομπότ, τα εκπαιδευτικά ρομπότ είναι μικρές ευκολόχρηστες μηχανές (στο μέγεθος παιχνιδιού) που προγραμματίζονται από τους μαθητές.


Επικοινωνήστε μαζί μας:

Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.