Αρχική Infokids Διατροφή & Fitness Τα φρούτα του Μαγιού στη διατροφή του παιδιού!

Τα φρούτα του Μαγιού στη διατροφή του παιδιού!

UgJIIp9S6f Τώρα που ο καιρός ανοίγει και ζέστη κάνει τα πρώτα της βήματα είναι σημαντικό να επενδύουμε ακόμα περισσότερο στα φρούτα για το διατροφολόγιο τόσο των παιδιών αλλά και ολόκληρης της οικογένειας. Πολύχρωμα, ζουμερά, με έντονα αρώματα τα φρούτα του Μάη αποτελούν έναν γευστικό πειρασμό που μπορεί να ξεγελάσει την πείνα μας και γιατί όχι να μας δροσίσει κιόλας.  Κι όπως έχουμε ξαναπεί δεν υπάρχει τίποτα πιο θρεπτικό από το να γευόμαστε τα φρούτα της εποχής που λόγω επικαιρότητας δεν είναι "υπερφορτωμένα" με λιπάσματα και χημικά συστατικά.

Ελάτε, λοιπόν, να γνωρίσουμε τα τρέχοντα εποχιακά φρούτα που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή των παιδιών. Όπως θα διαπιστώσετε υπάρχει μεγάλη ποικιλία οπότε το παιδάκι σας αποκλείεται να μην επιθυμεί να γευτεί κανένα από αυτά.

possp86v8k20c4xΑβοκάντο 

Τα αβοκάντο είναι εκ φύσεως πλούσια σε μονοακόρεστα λίπη και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα - δύο είδη «καλών» λιπών, τα οποία πιστεύεται ότι έχουν καρδιοπροστατευτικές ιδιότητες. Νέες μελέτες εξ άλλου υποδηλώνουν ότι τα φρούτα αυτά μπορεί να βοηθούν τον οργανισμό να απορροφά και να αξιοποιεί πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως τα καρωτινοειδή. Επιπλέον, είναι πλούσιο σε βιταμίνη Ε, που διαθέτει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, ενώ περιέχει και μικρές ποσότητες βιταμίνης Α, που είναι απαραίτητη για την υγεία των ματιών, και Κ, που βοηθά στην πήξη του αίματος.

Βερίκοκα:  Είναι πλούσια σε κάλιο, ασβέστιο και ρετινόλη-βιταμίνη Α. Το χνούδι στη φλούδα τους είναι για πολλούς αιτία δυσανεξίας και για αυτό το αποφεύγουν. Δίνει ωραία μαρμελάδα αλλά και κομπόστα.  Πολύ καλό σε ωμή αλλά και ξερή μορφή για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Δίνουν 28 θερμίδες / 100 γρ, 6.7 γρ υδατάνθρακες και 86.6  γρ νερό, 2.1 γρ φυτικές ίνες.

quad-cherry-morguefileΚεράσια:  Είναι μέτρια σε ασβέστιο και κάλιο. Δίνουν πολύ ωραίο γλυκό του κουταλιού και συνδυάζεται ωραία σε γλυκά τύπου τούρτας και τάρτας. Δίνουν 47 θερμίδες / 100 γρ, 11.9 γρ υδατάνθρακες και 81,5  γρ νερό, 1,7 γρ φυτικές ίνες. Ισοδύναμο ενός φρούτου είναι τα 10 κεράσια και για αυτό θέλει προσοχή η συνολική ποσότητα κατανάλωσης τους αφού εύκολα ξεπερνούμε το όριο, οπότε και παίρνουμε πολλές θερμίδες.

3134950a6844a247cb3f7da526f099c9_MNεκταρίνια:  Το κύριο διατροφικό στοιχείο που δίνουν είναι οι φυτικές ίνες οπότε είναι ένα φρούτο ιδιαίτερα καλό για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Δίνει 50 θερμίδες / 100 γρ, 12.4 γρ υδατάνθρακες και 80.2  γρ νερό, 2.5 γρ φυτικές ίνες.

Untitled-4Κορόμηλα: Είναι πλούσια σε  Βιταμίνη C , βιταμίνη Α καθώς προστατεύει τα μάτια, έχει αντιγηραντική δράση και ενισχύει το ανοσοποιητικό. Η νιασίνη βοηθά στο μεταβολισμό και ενισχύει την υγεία των νεύρων ενώ είναι πλούσιο και σε φυτικές ίνες που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου. 3 μέτρια κορόμηλα δίνουν 40 θερμίδες.

9D4B19B5D4644F7BEA4172F115ABBC9AΜούσμουλα: Είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε αποτελώντας ένα  αντιοξειδωτικό τρόφιμο, σε μέταλλα, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες  που βοηθούν  τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. 5 μέτρια μούσμουλα μας δίνουν 45 θερμίδες!

strawberries-epi-646Φράουλες: Έχουν πλούσια αντιοξειδωτική δράση. Αρκεί να σκεφτεί κανείς πως ένα φλιτζάνι την ημέρα, που αντιστοιχεί σε 5 - 8 μεγάλες φράουλες προσδίδει περισσότερη βιταμίνη C από τη συνιστώμενη ημερήσια δόση. Επιπροσθέτως, είναι φρούτο πλούσιο σε πηκτίνη, η οποία ως διαλυτή φυτική ίνα που είναι συντελεί στη μείωση της χοληστερίνης. Όπως όλα τα φρούτα, έτσι και η φράουλα, περιέχει πολύ νερό (περίπου 90%), κάτι πολύ ευεργετικό για την ουροποιητική μας λειτουργία. Η μεγάλη περιεκτικότητα σε φαινόλες (π.χ. ανθοκυανίνη που της δίνει και το κόκκινο χρώμα) μαζί με τις βιταμίνες A και C, προσδίδουν στη φράουλα αντιοξειδωτικές, αντικαρκινικές και ευεργετικές για την καρδιά ιδιότητες. Οι φράουλες περιέχουν πολλές φυτικές ίνες, οπότε θεωρούνται κατεξοχήν τρόφιμο για την πρόληψη και αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. 10-15 φράουλες μας προσφέρουν 26 θερμίδες!

Τι λέτε πάμε να φάμε το φρουτάκι μας;


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.