Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Τεστ: Είσαι έτοιμη να κάνεις δίαιτα;

Τεστ: Είσαι έτοιμη να κάνεις δίαιτα;

womanpic1001_228x342Το καλοκαίρι είναι εδώ και από τις πιο συνηθισμένες έννοιες των γυναικών, είναι τα περιττά κιλάκια. Κάνε το τεστ και διαπίστωσε αν μπορείς να μπεις σε ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής και να απαλλάξεις επιτέλους τον οργανισμό σου από τις παχυντικές συνήθειες.

-Ξυπνάς το πρωί και:

Α. Ετοιμάζεσαι βιαστικά, παίρνεις μια φρυγανιά στο χέρι και φεύγεις για τη δουλειά.

Β. Ετοιμάζεσαι βιαστικά και στο δρόμο για το γραφείο αγοράζεις τυρόπιτα και κρουασάν σοκολάτας.

Γ. Απολαμβάνεις βασιλικό πρωινό! Χυμό πορτοκαλάδας, γιαουρτάκι με μέλι και φρυγανιές!

-Κατά τις 12 αισθάνεσαι ότι το στομάχι σου σε «τραβάει». Τι κάνεις;

Α. Πίνω κι άλλο καφέ για να φουσκώσω. Δεν προλαβαίνω να φάω τίποτα από την πολύ δουλειά.

Β. Παραγγέλνω ένα σούπερ γευστικό σάντουιτς με μπέικον, μαγιονέζα και έξτρα τυρί, καθώς και 2-3 μικρά κρουασανάκια σοκολάτας.

Γ. No problem, έχω μαζί μου μπάρες δημητριακών!.

-Ώρα για μεσημεριανό! Τι λες να φας;

Α. Δεν προλαβαίνω να φάω τίποτα τώρα. Αντε με το ζόρι να τσιμπήσω κάτι γρήγορο – κριτσίνια ,ή ένα μικρό σάντουιτς.

Β. Παραγγέλνω fast food που το λατρεύω. Κι αν είμαι σπίτι, τηγανιτές πατάτες με αβγά και χωριάτικη σαλάτα με πολύ λάδι για να βουτάω ψωμί.

Γ. No problem, έχω μαζί μου σαλάτα και φαγάκι από το σπίτι. Στο τέλος τρώω κι ένα φρούτο, γιατί πάντα θέλω μετά το γεύμα κάτι γλυκό.

MP900408871-Τρως πολύ γρήγορα το φαγητό σου;

Α. Εξαρτάται. Αν είμαι με παρέα τρώω αργά, αν όμως πεινάω πολύ, το καταβροχθίζω.

Β. Συνήθως ναι, γιατί πεινάω πολύ και δεν κρατιέμαι.

Γ. Ποτέ, αφήνω τον ουρανίσκο μου να απολαύσει αργά αργά κάθε μπουκιά.

-Απόγευμα. Στο σπίτι ή στη βόλτα. Τι ζητάει ο οργανισμός σου;

Α. Ε, ένα παγωτάκι ή έστω – γιατί καλοκαίρι είναι και προσέχουμε – ένα ζελέ.

Β. Καφέ με κέικ ή βουτήματα και μια σοκολατίτσα.

Γ. Ωρα να απολαύσω τα φρούτα που έχω αγοράσει! Κι αν δε χορτάσω, άντε να φάω κι ένα γιαούρτι με μέλι. Αν πάλι είμαι έξω, θα πάρω ένα φυσικό χυμό φρούτων που λατρεύω.

-Είσαι στεναχωρημένη σήμερα, όλα πηγαίνουν στραβά. Τι θα κάνεις;

Α. Θα δω τηλεόραση και θα μιλήσω στο τηλέφωνο. Από φαί… δεν πάει μπουκιά κάτω.

Β. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα γλυκά για να μου φτιάχνουν τη διάθεση. Γεμίζω ένα μπολ με παγωτό και πολύ πολύ σιρόπι!

Γ. Μια βόλτα θα μου φτιάξει τη διάθεση. Περπατώντας το μυαλό ξεκαθαρίζει και βρίσκει λύσεις.

-Βαριέσαι, είσαι μόνη στο σπίτι και δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Α. Διαβάζω ένα βιβλίο και τσιμπολογώ.

Β. Ευκαιρία να απολαύσω με την ησυχία μου το γλυκό που έφτιαξα.

Γ. Ευκαιρία να σιδερώσω και να τακτοποιήσω το σπίτι.

-Προτιμάς τα light προϊόντα; Αναψυκτικά, γαλακτοκομικά κλπ;

Α. Αν έχω στο σπίτι, ναι.

Β. Σιγά, δεν τα εμπιστεύομαι.

Γ. Βεβαίως!

-Πόσες φορές την εβδομάδα τρως γλυκά;

Α. Ένα την ημέρα οπωσδήποτε, μου φτιάχνει τη διάθεση.

Β. Μήπως εννοείτε πόσες φορές την ημέρα;;;;

Γ. Α, στο σπίτι δεν έχουμε ποτέ γλυκά – για να μην κακομαθαίνουν και τα παιδιά. Μόνο αν πάμε βόλτα καμιά Κυριακή, θα φάω μια γρανίτα.

-Βγαίνετε έξω για φαγητό με παρέα. Τι λες να παραγγείλεις;

Α. Τη σπεσιαλιτέ του μαγαζιού και πολύ σαλάτα.

Β. Τα πάντα γιατί το «ξένο» είναι πιο νόστιμο. Κι ασφαλώς το επιδόρπιο!

Γ. Κάτι ψητό με σαλάτα, για να μη βαρύνω κιόλας.

woman-eating-watermelon

-Πόσες φορές το χρόνο ξεκινάς να κάνεις δίαιτα;

Α. Δύο: μετά τα Χριστούγεννα, και πριν το καλοκαίρι. Αν και δεν καταφέρνω να την τηρήσω πάνω από μια εβδομάδα.

Β. Κάθε Δευτέρα, αλλά την Τρίτη πάντα ξεχνιέμαι και την αναβάλω.

Γ. Δεν κάνω δίαιτες αλλά σωστή διατροφή και προσπαθώ να περπατάω καθημερινά, και να πηγαίνω στο γυμναστήριο 2-3 φορές την εβδομάδα.

-Πόσο νερό πίνεις την ημέρα;

Α. Γύρω στα 4-5 ποτήρια.

Β. Νερό ξεχνάω να πίνω, αλλά πίνω άλλα υγρά: καφέδες, αναψυκτικά.

Γ. Οπωσδήποτε 5-6 ποτήρια την ημέρα!

-Ξυπνάς τη νύχτα και επισκέπτεσαι την κουζίνα;

Α. Ε, κάποιες φορές το κάνω. Με πιάνει λιγούρα αν δεν έχω φάει κάτι πριν κοιμηθώ.

Β. Πολύ συχνά! Το στομάχι μου γουργουρίζει.

Γ. Σχεδόν ποτέ. Πριν κοιμηθώ τρώω κάτι ελαφρύ και χορταίνω.

-Έχεις χάσει ποτέ πάνω από 5 κιλά σε σύντομες δίαιτες;

Α. Ναι κι ευτυχώς ξαναπήρα μόνο τα μισά.

Β. Απειρες φορές και μετά πήρα τα διπλά κιλά.

Γ. Ποτέ, κάνω σωστή διατροφή καθημερινά κι αν θέλω να χάσω κάποια κιλάκια, το κάνω σε διάστημα 2 μηνών ώστε να μην προκαλέσω βλάβη στον οργανισμό μου.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:

-Αν έχεις περισσότερα Α: Μπορεί να μην έχεις πολλά περιττά κιλά αλλά σίγουρα δεν ακολουθείς την πλέον υγιεινή διατροφή. Φρόντισε περισσότερο τον οργανισμό σου με φρούτα και λαχανικά, γυμνάσου και συνήθισε να τρως κάτι υγιεινό (φρυγανιές, γιαούρτι κλπ) κάθε τρεις ώρες ώστε να ελέγχεις την πείνα σου.

-Αν έχεις περισσότερα Β: Είναι μάλλον σίγουρο ότι ανήκεις στην κατηγορία «υπέρβαρος» κι όταν κάνεις γενικές εξετάσεις αίματος κι ούρων, ο γιατρός σε συμβουλεύει έντονα να αλλάξεις διατροφικές συνήθειες. Μείωσε τα λιπαρά, περπάτα περισσότερο, απόλαυσε καθημερινά ένα υγιεινό πρωινό και κυρίως σταμάτα να τρως καθημερινά γλυκά!

-Αν έχεις περισσότερα Γ: Είσαι υπόδειγμα σωστής διατροφής! Συνέχισε έτσι και δίδαξε και τις φίλες σου!


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.