Αρχική InfoMommy Υγεία Τεστ: μήπως σας λείπει ενέργεια;

Τεστ: μήπως σας λείπει ενέργεια;

tired-woman-at-desk

Πετάτε ή νιώθετε ότι είστε σε λήθαργο; Ξεκινάτε τη μέρα σας με κέφι ή δεν ανοίγουν τα μάτια σας; Δεν χορταίνετε να κάνετε δουλειές ή δεν χορταίνετε ύπνο; Κάντε το τεστ και διαπιστώστε αν σας λείπει ενέργεια και τι μπορεί να φταίει.

-Το ξυπνητήρι χτυπά. Εσείς…

Α- Έχετε ήδη σηκωθεί 15 λεπτά πριν.

Β-Πετάγεστε απ΄ το κρεβάτι αμέσως.

Γ-Το κλείνετε και γυρνάτε απ’ την άλλη πλευρά.

-Σηκώνεστε απ’ το κρεβάτι, ρίχνετε κρύο νερό στο πρόσωπό σας και…

Α-Σκέφτομαι τι ωραία πράγματα έχω να κάνω σήμερα!

Β-Σκέφτομαι ότι πρέπει να πιω γρήγορα μία κούπα καφέ.

Γ-Σκέφτομαι πόσο απαλό και ζεστό είναι το κρεβατάκι μου.

-Προχωράτε στο δρόμο/οδηγείτε προς τη δουλειά, το σχολείο, το σούπερ μάρκετ… και:

Α-Τα κάνω με γοργό ρυθμό και τ’ απολαμβάνω.

Β-Βιάζομαι να τα προλάβω όλα αλλά δε νομίζω ότι θα τα καταφέρω. Ακόμη νιώθω κουρασμένη.

Γ-Αναρωτιέμαι αν θα καταφέρω να ξεκουραστώ λίγο το Σαββατοκύριακο.

-Στη δουλειά ή στο σπίτι…:

Α- Δε σταματάω λεπτό να κάνω πράγματα και να σκέφτομαι τι άλλο μπορώ να κάνω. Όσο κινούμαι τόσες νέες ιδέες μου έρχονται.

Β- Δε σταματάω λεπτό να κάνω πράγματα και να σκέφτομαι ότι δεν θα προλάβω να τελειώσω. Πολύ κούραση πάλι σήμερα.

Γ-Όποιος βιάζεται σκοντάφτει. Αν τα προλάβω όλα σήμερα καλώς, αλλιώς κι αύριο μέρα είναι.

-Το απόγευμα πρέπει να συνοδεύσετε τα παιδιά στο φροντιστήριο, να σιδερώσετε και να περάσετε κι απ’ το σούπερ μάρκετ.

Α-Ελπίζω να καταφέρω να πάω και μία ωρίτσα στο γυμναστήριο.

Β-Ναι, να δω πώς θ’ αντέξω.

Γ-Δεν υπάρχει περίπτωση να τα καταφέρω όλα. Πρέπει οπωσδήποτε να κάτσω μισή ωρίτσα στον καναπέ να χαλαρώσω.

10_eating_tips_for_healthy_heart_diet_v-740457

-Ποιες μεθόδους λήψης ενέργειας προτιμάτε;

Α-Δεν τρώω το βράδυ, παίρνω καλό πρωινό και τρώω καθημερινά φρούτα.

Β-Ένα φρούτο την ημέρα κι όταν νιώθω πεσμένη, βιταμίνες απ’ το φαρμακείο.

Γ-Έχω δοκιμάσει όλες τις βιταμίνες και τα δυναμωτικά του φαρμακείου, αλλά δεν βλέπω αποτέλεσμα.

sleep3

-Ήρθε η ώρα για τον βραδινό ύπνο.

Α-Έντεκα η ώρα κλείνω τα πάντα και κοιμάμαι. Πρέπει οπωσδήποτε να απολαύσω ένα οκτάωρο ύπνου.

Β- Ξαπλώνω στο κρεβάτι και βλέπω τηλεόραση όσο αντέξω.

Γ- Ξαπλώνω με ένα μπολ τσιπς στο κρεβάτι για να δω το αγαπημένο μου σήριαλ. Συνήθως κατά τις 12 με παίρνει ο ύπνος με την τηλεόραση ανοιχτή.

-Πόσες ώρες περπάτημα κάνετε την ημέρα;

Α-Μία οπωσδήποτε. Είτε στο δρόμο είτε πηγαίνω στο γυμναστήριο και κάνω διάδρομο.

Β-Μισή ώρα περίπου.

Γ-Δέκα λεπτά.

-Πόσες μερίδες φρούτων καταναλώνετε την ημέρα;

Α- Δύο με τρείς.

Β-Μία.

Γ.-Όταν το θυμάμαι, τρώω κανένα φρούτο. ΄Η αυτά που αφήνουν τα παιδιά.

-Κάθε πότε κάνετε γενικές εξετάσεις / τσεκ απ;

Α. –Μία φορά ετησίως.

Β- Α, έχω να κάνω δύο χρόνια. Πειράζει;

Γ- Δε νομίζω ότι έχω κάνει ποτέ.

Αποτελέσματα:

Αν έχετε περισσότερα Α: Είστε η σούπερ γυναίκα. Πλημμυρίζετε ενέργεια και δεν είναι καθόλου τυχαίο αφού προσέχετε να τρέφεστε υγιεινά και να γυμνάζεστε. Το καλύτερο δε είναι ότι αποτελείτε άριστο παράδειγμα για το παιδί σας!

Αν έχετε περισσότερα Β: Είναι ξεκάθαρο ότι χρειάζεται να ασχοληθείτε περισσότερο με τον εαυτό σας, τη διατροφή σας, τον τρόπο ζωής σας. Αυτοεπιβληθείτε και μεριμνήστε για πιο υγιεινή διατροφή. Επίσης είναι πιο αναγκαίο να κοιμάστε 8 ώρες κάθε βράδυ παρά να ξεχνιέστε παρακολουθώντας τηλεόραση. Βάλτε στο πρόγραμμά σας το περπάτημα, τη γυμναστική και … την ετήσια επίσκεψη στον παθολόγο.

Αν έχετε περισσότερα Γ: Πραγματικά τώρα, πόσο πιστεύετε ότι θα αντέξετε ακόμα; Δεν είστε η μόνη που έχει ένα καθημερινά βεβαρημένο πρόγραμμα, είστε όμως υπόλογη που δεν φροντίζετε να ενδυναμώσετε τον οργανισμό σας ώστε να αντεπαξέλθετε. Ακολουθήστε τις συμβουλές που δίνουμε στις φίλες που έχουν περισσότερα Β και θυμηθείτε ότι πρέπει να είστε παράδειγμα προς μίμηση για τα παιδιά σας κι ασφαλώς να σας βλέπουν σχεδόν κάθε μέρα κεφάτη, γεμάτη ενέργεια και διάθεση για ζωή. Δεν είναι πια καιρός να ασχοληθείτε και με τον εαυτό σας;


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.