Αρχική InfoSchool Εκπαιδευτικά Νέα Θ. Φορτσάκης: "Nα δοθεί άδεια στον Ρωμανό, για να βρει διέξοδο ο θυμός που τον διακατέχει"

Θ. Φορτσάκης: "Nα δοθεί άδεια στον Ρωμανό, για να βρει διέξοδο ο θυμός που τον διακατέχει"

fortsakis

Από τη συνέντευξη του Θεόδωρου Φορτσάκη, πρύτανη πανεπιστημίου Αθηνών, στο Action 24
Την άποψη ότι οι κρατούμενοι γενικά πρέπει να έχουν δικαίωμα πρόσβασης στη γνώση εξέφρασε μιλώντας στο Evening Report και στον Γιώργο Κουβαρά ο Θεόδωρος Φορτσάκης, πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο κ. Φορτσάκης είπε ότι «η γνώση, ιδιαίτερα η πανεπιστημιακή, ιδίως αν πρόκειται για νέα παιδιά όπως είναι ο Νίκος Ρωμανός, βοηθά στην επανένταξη στην κοινωνία. Πολύ περισσότερο αν πρόκειται για έναν άτομο, όπως αυτό, που έχει έντονες αντιδράσεις απέναντι στο κατεστημένο και έχει μια συγκεκριμένη ιδέα για τον εαυτό του».

Σχολιάζοντας τη ρύθμιση που προωθείται για δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων εξ αποστάσεων από κρατουμένους, ο κ. Φορτσάκης είπε ότι «είναι προφανές ότι σπουδές γίνονται σωστά όταν δεν γίνονται εξ αποστάσεως εκτός και αν εξ αποστάσεως μπορούν να γίνουν με τρόπο που να διασφαλίζει μια πρόσβαση εξαιρετικά καλή. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει τέτοια πρόσβαση. Όμως θα πρέπει να συνεκτιμηθεί και ποια είναι η επικινδυνότητα του ατόμου, και δεν είμαι αρμόδιος να το κάνω. Και δεν μιλώ για το συγκεκριμένο άτομο. Θα πρέπει να συνεκτιμηθεί το αν θα πάει κάποιος να παρακολουθήσει ένα μάθημα και θα επιστρέψει ή αν θα μπει στο πανεπιστήμιο και θα χαθεί». Αναφερόμενος συγκεκριμένα στην περίπτωση του Νίκου Ρωμανού, ο πρύτανης του πανεπιστημίου Αθηνών τάχθηκε υπέρ του «να του δοθεί η άδεια για να μπορέσει να έρθει στο πανεπιστήμιο, να έρθει σε επαφή με άλλους ανθρώπους, να δει άλλα παιδιά της ηλικίας του και να βρει διέξοδο αυτός ο φοβερός θυμός που τον διακατέχει».

Όσον αφορά στο ενδεχόμενο όλη αυτή η ένταση που επικρατεί με επίκεντρο και την απεργία πείνας του Ν. Ρωμανού αλλά και την επέτειο της δολοφονίας του Α. Γρηγορόπουλου, να μεταφερθεί στα πανεπιστήμια ο Θεόδωρος Φορτσάκης εκτίμησε «ότι δε θα βρεθούμε μπροστά σε γενικευμένη αναταραχή στα Πανεπιστήμια με αφορμή την επέτειο της 6ης Δεκεμβρίου. Η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών είναι ταγμένοι στην παρακολούθηση των μαθημάτων, οι αίθουσες είναι γεμάτες και υπάρχουν μεγάλες αντιδράσεις απέναντι στις καταλήψεις. Πιστεύω ότι η ένταση δημιουργείται από μια πολύ μικρή ομάδα. Το ότι υπάρχει μια βαθιά δυσαρέσκεια στη νεολαία μας, και ότι η νεολαία όπως και όλη η κοινωνία έχει μεγάλα προβλήματα και έχει λόγο να διαμαρτύρεται, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Καλά κάνει και διαμαρτύρεται. Προβλέπω απλώς ότι δεν πρόκειται τα πανεπιστήμια να υποστούν ένα κύμα διαμαρτυρίας που θα τα κλείσει».

Παραδέχτηκε ότι δεν αποκλείεται να υπάρχουν εκπλήξεις και ότι εκφράζει αυτό που πιστεύει χωρίς να σημαίνει ότι είναι σωστό. Έφερε, όμως, ως παράδειγμα το ότι πριν από δέκα ημέρες υπήρχε κατάληψη στην Νομική την οποία αποφάσισαν 135 φοιτητές και την ίδια ώρα εμφανίστηκε στο facebook μια σελίδα με τίτλο «όχι κατάληψη στην Νομική» και την υπέγραψαν 1.150 άτομα. «Αυτό κάτι δείχνει. Δείχνει ότι η πλειοψηφία δεν στηρίζει την κατάληψη και ότι η πλειοψηφία δεν τολμά να πάει στις συνελεύσεις» σημείωσε.

Ο Θ. Φορτσάκης υποστήριξε ότι «το Πανεπιστήμιο είναι ένα κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, και μάλιστα ένα κομμάτι εξαιρετικά ζωντανό. Έχει νέους ανθρώπους, οι οποίοι κατά τεκμήριο έχουν καλές επιδόσεις, έχει ανθρώπους που θέλουν και να μάθουν και να προσφέρουν. Και είναι πολύ φυσικό το Πανεπιστήμιο να βρίσκεται πάντοτε στην πρωτοπορία της κοινωνίας. Είναι κάτι που το ξέρουμε και το θέλουμε». Και συνέχισε λέγοντας ότι «το Πανεπιστήμιο πρέπει και το κάνει να διακινεί ελεύθερα όλες τις ιδέες. Ακόμη και οι πιο ακραίες, μπορούν να διακινούνται και να συζητιούνται μέσα στο Πανεπιστήμιο υπό τον αυστηρό όμως όρο να μην συνοδεύονται από βίαιες πράξεις. Άλλο η συζήτηση και η διακίνηση ιδεών και άλλο η πράξη».

Προσέθεσε ότι προκειμένου να αποφευχθούν φαινόμενα βίας «είναι πολύ φυσικό να υπάρχει πρόληψη. Η καταστολή έρχεται μετά. Πρέπει να υπάρχει συνδυασμός και των δύο» και δήλωσε ότι υπάρχει πληροφόρηση των πρυτανικών αρχών για το τι επίκειται. «Π.χ. όταν πληροφορούμαστε ότι σε ένα χώρο του Πανεπιστημίου πρόκειται να εισβάλει μια ομάδα ατόμων που δεν έχει σχέση με το Πανεπιστήμιο με κίνδυνο να προκληθούν σημαντικές ζημιές. Έχουμε δύο τρόπους να το πληροφορηθούμε. Ο ένας είναι οι επαφές μας με τους φοιτητές, γιατί έχουμε πάρα πολλές επαφές με τους φοιτητές. Ακούγονται τα νέα μεταξύ των φοιτητών. Δηλαδή όταν ακούμε ότι θα έχουμε μια εισβολή αγνώστων, ξέρουμε ότι επίκειται μια εισβολή. Αυτά στους χώρους του Πανεπιστημίου κυκλοφορούν. Είναι πάντοτε πολύ δύσκολο να γίνει εκτίμηση και συνδυάζουμε την πληροφορία με τη συγκυρία. Αν έρθει μια πληροφορία σε μια στιγμή που θεωρούμε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος, δεν μας πειράζει, αλλά αν έρθει σε μια στιγμή που θεωρούμε ότι μπορεί να υπάρξει ανάφλεξη, τότε μας πειράζει». Και έφερε ως παράδειγμα το ότι την Πέμπτη και την Παρασκευή, αυτής της εβδομάδας, το κεντρικό κτίριο του Πανεπιστημίου παραμένει κλειστό λόγω πληροφοριών ότι υπήρχε περίπτωση να γίνει εισβολή ατόμων ασχέτων με το Πανεπιστήμιο.

Διευκρίνισε ότι «δεν έχουμε πληροφοριοδότες που μας λένε τι γίνεται. Ζούμε σε ένα χώρο, το Πανεπιστήμιο, όπου οι πληροφορίες διαχέονται». Και συμπλήρωσε ότι «ο δεύτερος τρόπος που έχουμε πληροφορίες είναι από το κράτος, δηλαδή από την αστυνομική διεύθυνση. Μπορεί η αστυνομική διεύθυνση να έχει πληροφορίες ότι μπορεί να υπάρξει ένα πρόβλημα στον α ή β τόπο και το Πανεπιστήμιο ενημερώνεται. Η αστυνομία δεν παρεμβαίνει μέσα στο Πανεπιστήμιο εκτός και αν υπάρχει εντολή δική μας. 'Έξω από το Πανεπιστήμιο παρεμβαίνει».

Ο κ. Φορτσάκης υπογράμμισε ότι «δεν υπάρχει καμία απαγόρευση ούτε κυκλοφορίας ούτε έλεγχος πουθενά στο Πανεπιστήμιο παρά μόνο στο κεντρικό κτίριο το οποίο δεν στεγάζει μαθήματα. Στεγάζει μόνο κεντρικές υπηρεσίες ελάχιστες, και ιδίως τις υπηρεσίες του πρύτανη, και εκεί ο έλεγχος γίνεται από ένα και μόνο άτομο, το οποίο απλώς ρωτά όταν δεν ξέρει κάποιον που μπαίνει, πού πάει και τι ζητά» εκφράζοντας την άποψη ότι δεν θεωρεί ότι αυτό είναι απαγόρευση διακίνησης ιδεών.

Σημείωσε όμως με κατηγορηματικότητα ότι δεν επιτρέπει «την κατάληψη δημόσιου χώρου από κανέναν όσοι και αν το αποφασίσουν. Να είμαστε σαφείς. Ο δημόσιος χώρος ανήκει σε όλους και κανείς δεν μπορεί να πάει να τον πάρει. Μίλησα για ηλεκτρονικό δημοψήφισμα για αποχή όχι για κατάληψη. Γιατί αν κάποιος θέλει να απόσχει είναι δικαίωμά του αλλά δεν είναι δικαίωμα του να μην με αφήσει να μπω. Η ίδια ακριβώς προβληματική υπάρχει και στην περίπτωση των απεργιών. Η Ελλάδα είναι μια χώρα ολοκληρωτική. Όταν γίνεται απεργία κανείς δεν επιτρέπεται να την σπάσει. Εγώ, που είμαι τόσα χρόνια στην Γερμανία, στη Γαλλία στην Ιταλία, όταν γίνεται απεργία, υπάρχει ποσοστό επιτυχίας. Ουδέποτε υπάρχει απεργία 100%. Εδώ βλέπετε ότι ακόμη και στα ταξί, που είναι ένα ελεύθερο επάγγελμα, πάνε να σπάσουν του ταξί αυτού που κάνει απεργία. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει μια νοοτροπία που είναι ολοκληρωτική».

Όσον αφορά στην πρόταση των πρυτανικών αρχών για υιοθέτηση της μεθόδου της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, ο κ. Φορτσάκης διευκρίνισε ότι η πρόταση συνίσταται στη χρησιμοποίηση της τεχνικής της ηλεκτρονικής ψήφου «όχι ως προς την κατάργηση των φοιτητικών συλλόγων αλλά ως προς τη διεύρυνση της βάσης τους. Είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται σε όλη την Ευρώπη. Πχ η σύζυγός μου που είναι γαλλίδα ψήφισε στις τελευταίες εκλογές ηλεκτρονικά. Η τεχνική μας επιτρέπει να εκφραστούμε και θα την χρησιμοποιήσουμε. Δεν θα καταργήσουμε την αντιπροσωπευτικότητα ούτε τα συλλογικά όργανα. Αλλά από καιρού εις καιρόν να έχουμε και τη γνώμη της βάσης».

Σε ερώτηση για το αν έχει μετανιώσει που ασχολήθηκε με τα διοικητικά του Πανεπιστημίου μετά από το θόρυβο που έχει προκληθεί γύρω από το όνομα του λόγω των γνωστών εξελίξεων, ο Θ. Φορτσάκης δήλωσε ότι ο ίδιος είναι ένας καθηγητή που αγαπά πάρα πολύ το Πανεπιστήμιο και που έχει αφιερώσει τη ζωή του σε αυτό. «Και επειδή θεωρώ ότι το Πανεπιστήμιο μας αυτή τη στιγμή περνά μια δύσκολη φάση, ήταν στα καθήκοντά μου να ασχοληθώ και με την διοίκηση του. Και έτσι ασχολήθηκα στο πλαίσιο των ακαδημαϊκών μου καθηκόντων και ενδιαφερόντων». Υπογράμμισε ότι οι τελευταίες αυτές εξελίξεις ένιωσε ότι τον ενίσχυσαν περισσότερο και ότι επιβεβαίωσαν την απόφασή του ν' ασχοληθεί με το Πανεπιστήμιο όπως και τις επιλογές του.

Κληθείς να σχολιάσει την παρουσία οργανώσεων νεολαιών μέσα στο Πανεπιστήμιο, ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών υποστήριξε ότι «οι νεολαίες εξ ορισμού κάνουν πάντα καλό. Όμως η κομματικοποίηση, η άκριτη και η άκρατη, δεν κάνει καλό. Είναι άλλο να υπάρχει μια νεολαία που αγωνίζεται να φέρει επάνω ορισμένες ιδέες, και άλλο είναι να έχω ένα «μαγαζάκι» του κόμματος, το οποίο προσπαθεί να φτιάξει μια νεολαία και αναδείξει αυτούς που ανεπάγγελτοι στη συνέχεια θα έρθουν να κυβερνήσουν».

Ο κ. Φοτσάκης τόνισε ότι «δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η κομματικοποίηση του Πανεπιστήμιο είναι πολύ ισχυρή σε όλους τους χώρους. Και πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε αυτό και να πούμε στα κόμματα «κάτω τα χέρια» από το Πανεπιστήμιο, να μας αφήσουν ήσυχους να κάνουμε τη δουλειά μας γιατί μας έχουν οδηγήσει σε αδιέξοδο. Και μας έχουν οδηγήσει σε αδιέξοδο και γιατί παρεμβαίνουν στις νεολαίες, τις οποίες ποδηγετούν και δεν τις αφήνουν να αναπτύξουν πράγματα. Γιατί τα παιδιά που είναι εκεί, πολλά από αυτά, έχουν μεγάλη αξία. Είναι κρίμα να τους προορίζουν για να μπούνε στο κόμμα και στη συνέχεια να έχουν, ας πούμε, μια εξέλιξη επαγγελματικού τύπου στα κόμματα. Γι' αυτό γίνονται και πρωταγωνιστές επεισοδίων που τα κινηματογραφούν, δεν σας κάνει εντύπωση αυτό; Έχουμε ανάδειξη των αυριανών ηγετών».

Συμπλήρωσε ότι μιλά για όλα τα κόμματα ανεξαιρέτως. «Αυτό το πρόβλημα δεν έχει ξεκινήσει από τις σημερινές νεολαίες. Έχει ξεκινήσει από παλιά όταν είχαμε την παντοδυναμία της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΟΣΚ. Αυτό ξεκίνησε το πρόβλημα. Όταν τα δύο μεγάλα κόμματα έγιναν μικρότερα, ήρθε το πρόβλημα και στις υπόλοιπες νεολαίες. Είναι ένα γενικό πρόβλημα».

Σε ερώτηση αν τάσσεται υπέρ της κατάργησης του άρθρου 16 και υπέρ της λειτουργίας ιδιωτικών πανεπιστημίων, ο κ. Φορτσάκης υποστήριξε ότι είναι «υπέρ του Δημοσίου Πανεπιστημίου, μου αρέσει το Δημόσιο Πανεπιστήμιο, σε αυτό έχω αφιερώσει τη δική μου τη ζωή. Και πιστεύω ότι αυτό είναι το μόνο που βοηθά τις ασθενέστερες τάξεις να έχουν πρόσβαση στη γνώση και επομένως στην κοινωνική άνοδο. Πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος τρόπος οργάνωσης ενός Πανεπιστημίου, εν πάση περιπτώσει το μη κερδοσκοπικό. Πιστεύω όμως ότι πρέπει να ξεπεράσουμε τις ιδεοληψίες. Και να πούμε κάτι απλό: ας έρθει ο νομοθέτης να μας πει ποιοι είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις λειτουργίας ενός πανεπιστημίου και όποιος ιδιώτης ή δημόσιο μπορεί να το φτιάξει, ας το φτιάξει πάντοτε υπό την αυστηρή κρατική εποπτεία. Γιατί σήμερα έχουμε δημόσια πανεπιστήμια που δεν ανταποκρίνονται στις ελάχιστες προϋποθέσεις που θα έπρεπε να απαιτούνται και έχουμε από την άλλη πλευρά ένα χάος στην ιδιωτική αγορά της ανώτατης εκπαίδευσης, η οποία θα πρέπει να συνέλθει».

Εξέφρασε επίσης την άποψη ότι «πρέπει να υπάρχει έδρα ισλαμικών σπουδών. Επί τρία – τέσσερα χρόνια μελετούσα τουρκικά. Θεωρώ ότι είναι πολύ σωστό να έχουμε τον τρόπο να κατανοήσουμε τους γείτονες διότι οι ισλαμιστές είναι και γείτονες. Το θεωρώ πολύ λογικό».

Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών, κληθείς να σχολιάσει την κατάσταση στα ελληνικά πανεπιστήμια, υπογράμμισε ότι θεωρεί ότι «η ρίζα του κακού βρίσκεται στην νοοτροπία της ελληνικής κοινωνίας που έχει εγκαταλείψει το σεβασμό του δημοσίου χώρου και του νόμου. Πρέπει να επανέλθει η έννοια του νόμου. Υπάρχει ένα κοινωνικό συμβόλαιο. Υπογράφεις για να μπεις στην κοινωνία. Ο άνθρωπος είναι ζώο πολιτικό. Αν δεν μπει στην κοινωνία, δεν μπορεί να ζήσει. Αλλά για να μπει υπάρχει ένα κοινωνικό συμβόλαιο που του λέει ότι πρέπει να σέβεται τους νόμους, αλλιώς δεν μπορεί να είναι στην κοινωνία. Αυτό η Ελλάδα το έχει ξεχάσει, χτίζουμε όπου θέλουμε, κυκλοφορούμε όπου θέλουμε».

Ο Θεόδωρος Φορτσάκης υπογράμμισε ότι δεν δέχεται «ότι τα πανεπιστήμια είναι σε άθλια κατάσταση. Τα πανεπιστήμια έχουν πολλά προβλήματα αλλά το ελληνικό Πανεπιστήμιο, και πάντως το Πανεπιστήμιο Αθηνών, είναι ένα πολύ καλό Πανεπιστήμιο. Έχει εξαιρετικούς καθηγητές πολλοί από τους οποίους διδάσκουν στα καλύτερα ξένα πανεπιστήμια και οι φοιτητές μας διαπρέπουν οπουδήποτε και αν πάνε. Διαπρέπουν και εδώ. Εμείς πχ στην Νομική έχουμε μια σειρά νικών σε διεθνείς διαγωνισμούς που είναι πρωτοφανείς. Μέσα στο χάλι της υποχρηματοδότησης, το οποίο είναι το υπ' αριθμόν ένα πρόβλημα σήμερα, έχουμε από την αρχή Σεπτεμβρίου μέχρι σήμερα μια σειρά εξαιρετικών συνεδρίων μερικά από τα οποία είναι παγκοσμίου βεληνεκούς. Πχ συνέδριο Μουσικού Τμήματος που έφερε στην Ελλάδα 700 μουσικούς σύγχρονης ηλεκτρονικής μουσικής και πέρασε απαρατήρητο από την ελληνική κοινωνία. Είχαμε ένα συνέδριο πολιτικής φιλοσοφίας που δεν πέρασε τόσο απαρατήρητο, ένα εξαιρετικό συνέδριο θεατρολογίας κα τώρα το τμήμα αγγλικής φιλολογίας διοργανώνει συνέδριο για την ανθρώπινη ψυχή.

Συνέχισε λέγοντας ότι πρέπει να ειπωθεί ότι το ελληνικό Πανεπιστήμιο έχει πολύ καλές επιδόσεις. Και προσέθεσε ότι «έχει μερικά δομικά προβλήματα που οφείλονται σήμερα στην υποχρηματοδότηση. Αλλά μέχρι σήμερα δεν είχε υποχρηματοδότηση, είχε πολλά χρήματα. Είχε πρόβλημα διοίκησης γιατί δεν έχει επαγγελματικές δομές διοίκησης».

Ο κ. Φορτσάκης εξέφρασε, επίσης, την άποψη ότι πρέπει να υπάρχουν και ξενόγλωσσα πανεπιστήμια και μαθήματα. Σημείωσε δε ότι ήδη στην νομική σχολή Αθηνών υπάρχουν 110 μαθήματα στα ελληνικά και 35 μαθήματα στα αγγλικά, «που σημαίνει ότι αν το αποφασίζαμε θα μπορούσαμε να οργανώσουμε ένα τμήμα αγγλόφωνο. Αυτό γίνεται με τον έναν ή τον άλλο τρόπο σε όλα τα τμήματα του Πανεπιστημίου. Η πολιτεία το επιτρέπει αλλά μέχρι σήμερα επικρατούσαν αντιλήψεις που εμποδίζουν να γίνει αυτό. Πχ όταν συζητούσαμε τη δυνατότητα να κάνει κάποιος διδακτορικό στα αγγλικά, υπήρχαν συνάδελφοι που έλεγαν ότι η ελληνική γλώσσα πρέπει να είναι πρώτη. Αφού ένας ξένος που θέλει να κάνει διδακτορικό στην Ελλάδα δεν ξέρει ελληνικά, γιατί να μην του επιτρέψουμε να το κάνει στα αγγλικά, όπως μπορεί να το κάνει σε τόσες άλλες ξένες χώρες. Σκοπεύουμε να το προωθήσουμε αυτό και πολύ σύντομα». Επίσης έφερε ως παράδειγμα τη δημιουργία επώνυμων εδρών. «Επώνυμες έδρες, όπως είπε, σημαίνει ότι ένας ιδιώτης πληρώνει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων μιας διδασκαλίας χωρίς να επιλέγει τον καθηγητή. Πριν από δύο χρόνια βρήκαμε από τους εφοπλιστές έδρα, αλλά το Πανεπιστήμιο δεν ήθελε γιατί το θεώρησε ιδιωτικοποίηση. Τώρα αποκτήσαμε την πρώτη από το ΓΕΕΘΑ».

Τέλος, ο Θεόδωρος Φορτσάκης υπογράμμισε ότι δεν έχει καμία πολιτική ένταξη και δήλωσε κατηγορηματικά ότι δεν υπήρξε ποτέ στέλεχος της ΟΝΝΕΔ. «Όταν ήμουν στο Πανεπιστήμιο, αν είχα ανακατευτεί περισσότερο, δεν θα ήμουν στην ΟΝΝΕΔ, γιατί έτσι κι αλλιώς είχα ξεκινήσει από αλλού. Η πορεία μου ήταν ότι δεν ήθελα να φοιτήσω στο ελληνικό πανεπιστήμιο σε μια περίοδο που θεωρούσα ότι νομικά δεν μπορείς να μάθεις σωστά όταν υπάρχει ένα καθεστώς ανελεύθερο. Πέτυχα στην Νομική το 1973 αλλά έφυγα στο εξωτερικό και γύρισα αφού η κατάσταση άλλαξε και πήρα δύο πτυχία διαφορετικά. Πάντοτε στο κέντρο ήμουν, κεντροδεξιά ή κεντροαριστερά. Στο πανεπιστήμιο περισσότερο κεντροαριστερά».

Και στο ερώτημα κατά πόσο τον ενδιαφέρει ν' ασχοληθεί με την πολιτική, απάντησε ότι «πολιτική κάνει ο καθένας με τις πράξεις του τις καθημερινές. Αυτό που κάνουμε όλοι καθημερινά είναι πολιτική. Πολιτική δεν σημαίνει ότι πρέπει να πας να χτυπήσεις μια πόρτα και να πεις ψηφίστε με για να γίνω βουλευτής. Πολιτική είναι οι πράξεις μας. Πολιτική είναι αυτό που κάνουμε στο Πανεπιστήμιο, πολιτική είναι αυτό που κάνουν και εκείνοι που διαφωνούν. Όλα είναι πολιτική. Αν με ρωτάτε αν ενδιαφέρομαι να γίνω βουλευτής ή υπουργός, δεν ενδιαφέρομαι».


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.