Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Θερμιδικές δίαιτες – τα συν και τα πλην τους

Θερμιδικές δίαιτες – τα συν και τα πλην τους

Calorie-Diet

Αν συνηθίζετε ή σκοπεύετε να ακολουθήσετε μία δίαιτα με μέτρημα θερμίδων, υπάρχουν κάποια σημεία που πρέπει να προσέξετε.

Η θερμιδική δίαιτα είναι βολική, γιατί μετρώντας απλά τις θερμίδες των τροφίμων που καταναλώνουμε, μπορούμε αρκετά εύκολα να αποφύγουμε τα παχυντικά.

Η συνιστώμενη ποσότητα θερμίδων για μία γυναίκα είναι 1200 - 1400 ανά ημέρα.

 
Στην πλειοψηφία τους οι δίαιτες αυτές έχουν βραχυπρόθεσμα και παροδικά αποτελέσματα όσον αφορά το αδυνάτισμα.

Προσέξτε όμως να καλύπτετε τις θερμίδες με τρόφιμα υγιεινά. Μην σας απασχολεί μόνο η ποσότητα, αλλά κυρίως η ποιότητα των τροφίμων (φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά…) που εξασφαλίζουν υγιή και δυνατό οργανισμό.

Αν η διατροφή σας δεν είναι ισορροπημένη, η ζυγαριά μπορεί να δείξει λιγότερο βάρος, αλλά να μην έχετε χάσει απαραίτητα λίπος, οπότε και το αποτέλεσμα σε πόντους δεν είναι το αναμενόμενο.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.