Αρχική Infokids Διατροφή & Fitness Τι να παραγγείλω μαμά;

Τι να παραγγείλω μαμά;

Ως γονείς έχετε ευθύνη για το τι τρώει το παιδί σας εντός και εκτός σπιτιού. Και αφού έχουμε αναπτύξει εκτενέστατα τη διατροφή εντός της οικίας, καιρός να μάθετε πώς μπορείτε να διδάξετε το παιδί σας να επιλέγει υγιεινά όταν βρίσκεστε σε κάποιο ταχυφαγείο ή εστιατόριο.

Ως γονείς θα πρέπει να θυμάστε ότι έχετε ισχυρή επιρροή στο παιδί σας, αλλά και στο τι καταναλώνει. Ακολουθώντας λοιπόν τις παρακάτω συμβουλές θα θέσετε τις βάσεις, ώστε και το παιδί σας μεγαλώνοντας να κάνει υγιεινές επιλογές στη διατροφή του εκτός σπιτιού.

• Παραγγείλετε τρόφιμα που δεν είναι παναρισμένα ή τηγανητά (αποφύγετε κοτομπουκιές, τηγανητό κοτόπουλο, ψαροκροκέτες, ροδέλες κρεμμυδιού, τηγανητές πατάτες) που είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά και θερμίδες.
• Αποφύγετε τις διαφημιστικές προσφορές που έχουν τις λέξεις: σούπερ, οικονομικό, γίγας ή deluxe.
• Παραγγείλετε σουβλάκια με αλάδωτη πίτα, κοτόπουλο και λαχανικά και όχι με τηγανητές πατάτες και χοιρινό.
• Εάν θέλει κάποια dressing sauce, σερβίρετε στο πλάι του πιάτου μία μικρή ποσότητα, για παράδειγμα 1 κ.γ. κέτσαπ, ώστε να αποφύγετε να βουτάει συνεχώς στο μπολάκι.
• Χρησιμοποιήστε μουστάρδα αντί για μαγιονέζα.
• Ρωτήστε εαν μπορείτε να αντικαταστήσετε στο μενού τις τηγανητές πατάτες που συνοδεύουν το κυρίως πιάτο, με κάποια σαλάτα εποχής.
• Παραγγείλετε πίτσα Μαργαρίτα (ντομάτα, τυρί) ή πίτσα με λαχανικά (τυρί, ντομάτα, πιπεριές, μανιτάρια), αντί για special (μπέικον, λουκάνικο, ζαμπόν, τυρί, ντομάτα).
• Επιλέξτε σαλάτα εποχής και όχι με λιπαρές dressing sauces, για παράδειγμα Σεφ, Καίσαρα κλπ.
• Αν του αρέσουν οι κρέπες, επιλέξτε αλμυρές με κασέρι, γαλοπούλα και λαχανικά και όχι γλυκές.
• Αν το μέγεθος των μερίδων είναι τεράστιο, μοιραστείτε το πιάτο με το παιδί σας.
• Συζητήστε με το παιδί σας (πριν παραγγείλετε) ότι τα αναψυκτικά είναι πλούσια σε θερμίδες και δεν τους προσφέρουν θρεπτικά συστατικά που συμβάλλουν στη σωστή τους ανάπτυξη. Δώστε του άλλες εναλλακτικές, όπως φυσικό χυμό, νεράκι ή γάλα χαμηλό σε λιπαρά.
• Μάθετέ του να χωρίζει το πιάτο σε 4/4 και να το γεμίζει με 2/4 λαχανικά, 1/4 υδατανθρακούχες τροφές και 1/4 πρωτεϊνούχες τροφές.
• Επιλέξτε μακαρονάδες με κόκκινη σάλτσα λαχανικών και όχι κρέμα γάλακτος.
• Δώστε το καλό παράδειγμα, παραγγέλνοντας ένα υγιεινό γεύμα για τον εαυτό σας.

Σε συνεργασία με το medNutrition.gr


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.