Αρχική Ο Κώστας Κρομμύδας και η κόρη του είδαν και σας προτείνουν Τι βλέπει και προτείνει ο Κώστας Κρομμύδας και η κόρη του; «Ζέβρα Πυτζάμα» στο Βadminton

Τι βλέπει και προτείνει ο Κώστας Κρομμύδας και η κόρη του; «Ζέβρα Πυτζάμα» στο Βadminton

ZEBRA-PYTZAMA_photo-1449

Αναμφισβήτητα η παράσταση που είδα την περασμένη Κυριακή είναι από τις καλύτερες που έχουμε δει φέτος. Λυπάμαι πολύ, που μια ίωση δεν επέτρεψε στην κόρη μου να τη δούμε μαζί. Πολύ εύκολα όμως θα την ξαναέβλεπα για να το δει και εκείνη. Το θέατρο Badminton μας έχει χαρίσει πολύ ωραίες και εντυπωσιακές παραστάσεις τα τελευταία χρόνια. Kαι από το εξωτερικό αλλά και από παραγωγές που γίνονται στη χώρα μας με Έλληνες συντελεστές.

 
Το έργο «Ζέβρα Πυτζάμα» ομολογώ πως δεν με εντυπωσίασε σαν κείμενο. Βγάζει πολύ ωραία μηνύματα για τα παιδιά αλλά στην πλοκή υστερεί λίγο. Η παράσταση όμως δεν χάνει το ενδιαφέρον της ούτε στιγμή. Η ευρηματική σκηνοθεσία και οι χορογραφίες φτιάχνουν πολύ ωραίες εικόνες επί σκηνής. Τα σκηνικά, τα κουστούμια αλλά και οι φωτισμοί είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Σε πολλά σημεία μου θύμισε μεγάλες παραγωγές του εξωτερικού. Ο θίασος των νέων ηθοποιιών αποδεικνύει πως ταλέντο σε αυτή τη χώρα υπάρχει. Το μόνο που χρειάζεται είναι η σωστή διαχείριση και η ανάδειξη των ικανοτήτων τους.

 
Από τα μεγαλύτερα ατού της παράστασης είναι η μουσική του Διονύση Τσακνή. Ευρηματική και με φαντασία επιβεβαιώνει πως ο αγαπητός Διονύσης καλά κάνει και ασχολείται με το είδος, ντύνοντας με μουσική θεατρικά έργα. Σαν ηθοποιός θέλει δουλειά ακόμη αλλά θα μείνω στο κύριο ρόλο του που είναι η μουσική, η οποία σε κάποια σημεία απογειώνει την παράσταση.

Άφησα για το τέλος τον Αντώνη Λουδάρο ο οποίος κρατάει με το ρόλο του το μεγαλύτερο μέρος του έργου. Είναι από τους πλέον ταλαντούχους σε αυτό το είδος και αυτό τον έχει κάνει περιζήτητο με αποτέλεσμα να κάνει πολλά πράγματα ταυτόχρονα, πράγμα που του στερεί το δόσιμο που χρειάζεται ο συγκεκριμένος ρόλος. Χωρίς να είναι κακός δεν καταφέρνει να μας δώσει μια μεγάλη ερμηνεία στο ρόλο του κακού. Έδειχνε κουρασμένος και η φωνή του κάποιες στιγμές έβγαινε με δυσκολία. Παρ' όλα αυτά με την εμπειρία που διαθέτει, καλύπτει αρκετές από τις αδυναμίες. Σε όλα όμως υπάρχει ένα μέτρο και χρειάζεται καλύτερη διαχείριση. Ο θεσμός της διπλής διανομής πότε θα εφαρμοστεί άραγε και στην Ελλάδα;

ZEBRA-PYTZAMA_photo-15151

Συνοψίζοντας τα παραπάνω, τονίζω πως πρόκειται για μια πολύ καλή δουλειά που απευθύνεται σε όλη την οικογένεια. Ειδικά όσοι ζείτε εκτός Αθηνών είναι μια πολύ ευκαιρία σε κάποια επίσκεψή σας στην Αθήνα, να δείτε την συγκεκριμένη παράσταση.
Τέλος με βρίσκει εντελώς αντίθετο η κατανάλωση φαγητών αναψυκτικών και άλλων κατά τη διάρκεια της παράστασης. Πρέπει να μάθουμε από νωρίς στα παιδιά μας πως όταν πάμε στο θέατρο ακολουθούμε μια άλλη διαδικασία από αυτή του σινεμά. Στο διάλειμμα τα tablets έπιασαν φωτιά μέσα στην αίθουσα αναδεικνύοντας την απίστευτη εξάρτηση που έχουν πλέον τα παιδιά με αυτά. Εδώ όμως φταίνε εξ ολοκλήρου οι γονείς που το επιτρέπουν. Νομίζω πως όλα τα παιδιά μπορούν να αντέξουν δέκα λεπτά χωρίς κάποιο tablet.
Ας μην χαθεί τόσο εύκολα η μαγεία του θεάτρου και ας μάθουμε στα παιδιά μας από νωρίς τη διαφορά ανάμεσα στα θεάματα που παρακολουθούν.

krommydas-photo11
ΚΩΣΤΑΣ ΚΡΟΜΜΥΔΑΣ
ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
Πληροφορίες για την παράσταση «Ζέβρα πυτζάμα»
Μουσικοθεατρική της Μαριανίνας Κριεζή

Διάρκεια 120’
Ένα οικολογικό, μουσικό παραμύθι για παιδιά και, για τους μεγάλους, ένα μελωδικό μονοπάτι επιστροφής στην αθωότητα: στην εποχή που πιστεύαμε πως, όταν θα μεγαλώναμε, το να αλλάξουμε τον κόσμο θα ήταν για μας παιχνίδι. Αυτό ακριβώς το παιχνίδι είναι το θέμα της παράστασης.

Βιότοπος της Χαδιαρόπαπιας και του Άγγουρου-Κάγκουρου, βοσκότοπος του Γαϊδαρέλου της Πόλης που φορτώνεται αυτοβούλως όλες τις σκοτούρες των μεγάλων αλλά και νεραϊδότοπος κατά τη Μυθολoγία του Μετρό, ο Παιδότοπος των Άστρων δεν έχει σύνορα: Εκτείνεται από τα Δάση των Κλασικών Παραμυθιών ως την Αρκτική, όπου η αφοσίωση μιας φώκιας σε ένα ναυαγό έχει γίνει διεθνής ναυτικός θρύλος.

Στον Παιδότοπο των Άστρων, τα πεφταστέρια, πέφτοντας, μεταμορφώνονται σε μια παρέα παιδιών που παίζουν και τραγουδάνε τη ζωή. Ενσαρκώνοντας τους ήρωες των αυτοσχέδιων παιχνιδιών τους καθώς και των τραγουδιών που επινοούν, αγωνίζονται να σώσουν το μαγευτικό αυτό τοπίο της φαντασίας τους που απειλείται με εξαφάνιση από τον πιο επικίνδυνο εισβολέα: Τον Κακό Λευκό. Τον κομπιναδόρο «που το χρήμα προσκυνάει και τον κόσμο κυβερνάει». Τον άπληστο Κακό Λευκό που «ακόμα και των Άστρων τον Παιδότοπο σκοπεύει να τον κάνει ρημαδότοπο» έχοντας ήδη καταστρέψει τον πλανήτη «για λόγους κερδοσκοπικούς». Αυτόν που τρέμει μην έρθει κάποτε η πιό ευοίωνη από όλες τις μέρες, η μέρα που θα καταργηθεί παγκοσμίως το χρήμα, η όγδοη μέρα της βδομάδας που λέγεται Πιτσικαρδή.

Αντίποδας του Κακού Λευκού, ο Μαέστρος της (ζωντανής) ορχήστρας αλλά και Ντιλιβεράς της Χαράς «οδηγεί μια Μουσικλέτα πολυφωνική που αντί να καίει βενζίνη καίει μουσική». Και, μαχητικό μέλος της παρέας των παιδιών, ένα ευφάνταστο κορίτσι της πόλης: Η Ρία -δηλαδή η Καβαλαρία Ρουστικάνα (έτσι τη λένε στα όνειρά της!) που φτάνει στον Παιδότοπο των Άστρων αποδρώντας, κατά τη συνήθειά της, από την πραγματικότητα, καβάλα στην αγαπημένη της ζέβρα που έχει κόκκινες ρίγες γι’ αυτό και τη λένε Πυτζάμα.

Από τοτεμικό ζώο της Ρίας, η Ζέβρα Πυτζάμα εξελίσσεται σε προστατευτικό τοτέμ όλης της παρέας αλλά και των θεατών: «Ζέβρα Πυτζάμα, χλιμίντριζε ψυχή μας παιδική να μη χαθούμε μέσα στη ζωή» ας τραγουδήσουμε λοιπόν κι εμείς οι μεγάλοι νικώντας μαζί με τα παιδιά τον Κακό Λευκό, αν όχι στη ζωή, τουλάχιστον στο θέατρο: Σε μια παράσταση που θα μας υπενθυμίσει πως, εν τέλει «περιουσία μας είναι μονάχα η φαντασία μας».

H μουσική παράσταση Ζέβρα Πυτζάμα σηματοδοτεί την επανένωση της Μαριανίνας Κριεζή με την Άννα Παναγιωτοπούλου, βασικών δημιουργών της θρυλικής Λιλιπούπολης. Η Μαριανίνα Κριεζή έχει γράψει τα κείμενα και τους στίχους των τραγουδιών, ο Διονύσης Τσακνής έχει συνθέσει τη μουσική, διευθύνει την ορχήστρα της παράστασης και υποδύεται τον «Ντιλιβερά της Χαράς», η Άννα Παναγιωτοπούλου και ο Φωκάς Ευαγγελινός έχουν αναλάβει τη σκηνοθεσία, ο Γιώργος Γαβαλάς και ο Γιάννης Μουρίκης τα σκηνικά, η Αναστασία Αρσένη τα κοστούμια, η Ελευθερία Ντεκώ τους φωτισμούς, ενώ την παραγωγή υπογράφει ο Μιχάλης Αδάμ.

Πρωταγωνιστής της παράστασης, ο Κακός Λευκός Αντώνης Λουδάρος και μαζί του είκοσι πέντε ηθοποιοί, τραγουδιστές και μουσικοί.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Κείμενο - Στίχοι
Μαριανίνα Κριεζή

Μουσική
Διονύσης Τσακνής

Σκηνοθεσία
Άννα Παναγιωτοπούλου
Φωκάς Ευαγγελινός

Σκηνικά
Γιώργος Γαβαλάς
Γιάννης Μουρίκης

Κοστούμια
Αναστασία Αρσένη

Φωτισμοί
Ελευθερία Ντεκώ

Παραγωγός
Μιχάλης Αδάμ

Στον 26μελή θίασο πρωταγωνιστούν
ο Αντώνης Λουδάρος και οι
Μαριάννα Πολυχρονίδη Σπύρος Παππάς Αντιγόνη Ψυχράμη
Κωνσταντίνος Φάμης Βανέσα Αδαμοπούλου Αδάμ Τσαρούχης
Κωνσταντίνος Καϊκής Ελίνα Μάλαμα Νικορέστης Χανιωτάκης
Στράτος Λύκος Βερόνικα Δαβάκη Γιάννης Σοφολόγης
Ιώβη Φραγκάτου Παναγιώτης Γουρζουλίδης Στέλλα Βογιατζάκη
Μελίνα Ντούσικου Αντώνης Παναγόπουλος

«Μουσικλετιστής» και διευθυντής ορχήστρας ο Διονύσης Τσακνής

Oρχήστρα
Δημήτρης Μπαρμπαγάλας Κιθάρα
Δήμος Πολυμέρης Ακκορντεόν
Στέφανος Δημητρίου Τύμπανα
Δημήτρης Φροσύνης Μπάσο
Αντωνης Ανδρέου Τρομπόνι
Μάνος Θεοδοσάκης Τρομπέτα
Δημήτρης Καραγιάννης Φλάουτο - Κλαρίνο - Σαξόφωνο

Θέατρο Μπάντμιντον (Κεντρική Σκηνή)
Άλσος Στρατού, Γουδή
Τηλ : 2108840600
Πληροφορίες : Σάβ. 3 μ.μ., Κυρ. 11.30 π.μ., 3 μ.μ.
Τιμή: € 15, 12, 10.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.