Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Το μυστικό για καλή υγεία βρίσκεται στο σωστό πρωινό

Το μυστικό για καλή υγεία βρίσκεται στο σωστό πρωινό

4936a0ef7b4346f39d587a0e69fc76ff_Extra_Select_CropΥπάρχουν ορισμένα αποφθέγματα σχετικά με την υγεία που προέρχονται από γονείς, δασκάλους, γιατρούς και μας συντροφεύουν σε όλη μας τη ζωή.

Ένα από τα πιο γνωστά και ευρέως διαδεδομένα είναι ότι “το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας”. Αν και σχεδόν όλοι συμφωνούμε με αυτό, πολλοί είναι εκείνοι που παραλείπουν το πρωινό κυρίως λόγω έλλειψης χρόνου.

Ωστόσο, οι ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και μας εφιστούν την προσοχή, υπενθυμίζοντας μας τους λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να ξεχνάμε να τρώμε το πρωί.

woman-eating-healthy-breakfastΑνάλογα με το πρόγραμμά μας, μπορεί να έχουν περάσει 10-15 ώρες από την τελευταία φορά που φάγαμε. Κατά το χρονικό αυτό διάστημα ο μεταβολισμός μας επιβραδύνεται, αλλά το πρωινό γεύμα είναι εκείνο που μπορεί να τον ενεργοποιήσει ξανά και να του δώσει το σήμα ότι έχει έρθει η ώρα να ξεκινήσουμε την ημέρα μας.

Η παράλειψη του πρωινού μπορεί να μειώσει την ψυχική και σωματική μας απόδοση, ενώ συγχρόνως μας στερεί τις απαραίτητες φυτικές ίνες, βιταμίνες και τα ανόργανα συστατικά που ένα καλό πρωινό γεύμα μπορεί να προσφέρει.

Κατά γενική ομολογία ένα καλό πρωινό θα πρέπει να αποτελεί περίπου το 25%-30% των ημερήσιων θερμίδων μας. Για ένα υγιές και δραστήριο άτομο που ακολουθεί μία τυπική διατροφή 2.000 θερμίδων, αυτό μεταφράζεται σε ένα πρωινό με περίπου 500-600 θερμίδες.

cereal-and-fruit-originalΩστόσο, αυτές οι θερμίδες μπορεί -και πρέπει- να έχουν πολλές διαφορετικές μορφές. Στόχος είναι να περιλαμβάνουν τουλάχιστον τρεις από τις ακόλουθες κατηγορίες τροφίμων: φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, γαλακτοκομικά και τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες.

Εάν βιάζεστε τόσο πολύ που δεν προλαβαίνετε να ετοιμάσετε το πρωινό σας γεύμα, φροντίστε να έχετε προμηθευτεί συσκευασμένα προϊόντα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, όπως για παράδειγμα οι μπάρες δημητριακών. Γενικότερα, προτιμήστε προϊόντα που περιέχουν βρώμη, ξηρούς καρπούς και φρούτα.

Θυμηθείτε ότι επιλέγοντας το κατάλληλο πρωινό που συνάδει με το πρόγραμμά σας, θα παρατηρήσετε τεράστια διαφορά στη συνολική υγεία και τη φυσική σας κατάσταση.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.