Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness Χριστουγεννιάτικα γλυκά και θερμίδες. Υπάρχει τρόπος να τα καταναλώσουμε άφοβα;

Χριστουγεννιάτικα γλυκά και θερμίδες. Υπάρχει τρόπος να τα καταναλώσουμε άφοβα;

christmas-candy-buffetΓράφει η Νεστορή Βασιλική , Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Τα Χριστούγεννα, τα γλυκά έχουν την τιμητική τους. Μελομακάρονα, κουραμπιέδες δίπλες, σιροπιαστά, σοκολατάκια και κάθε λογίς εδέσματα κυριαρχούν σε όλα τα γιορτινά τραπέζια και «δοκιμάζουν» τις αντιστάσεις μας. Ποια γλυκά είναι πιο φτωχά σε θερμίδες;

Χριστουγεννιάτικα γλυκά και θερμίδες. Ένας χρήσιμος κατάλογος :

Ο παρακάτω κατάλογος θα σας βοηθήσει να διαπιστώσετε πόσες θερμίδες θα λάβετε από κάθε γλυκό. Παρατηρήστε ότι ακόμα και τα νηστίσιμα γλυκά των Χριστουγέννων έχουν πολλές θερμίδες, κάτι που περνάει απαρατήρητο από όσους ακολουθούν νηστεία :

xristougenniatika-glika-thermides2

Όλων των ειδών τα γλυκά έχουν πολλές θερμίδες και είναι καλό να μην τα στερούμαστε, ιδιαίτερα τις γιορτινές ημέρες. Πώς μπορούμε να τα καταναλώσουμε άφοβα;

Δώστε βάση στην ποσότητα : προσπαθήστε να τρώτε 1 γλυκό της αρεσκείας σας κάθε μέρα, πάρα πολλά γλυκά μέσα στην ίδια ημέρα.

Μην αντικαθιστάτε τα γεύματα με τα γλυκά : ακόμα και αν τα γλυκά έχουν λιγότερες θερμίδες από τα γεύματα. Είναι θερμίδες διαφορετικής ποιότητας.

Προσπαθήστε να φτιάξετε γλυκά, αλλά σε λιγότερες ποσότητες : έτσι δεν θα σας περισσεύουν για να τα τρώτε.

Christmas-Healthy-Sweets

Καταναλώστε τα γλυκά σας αρκετή ώρα μετά το φαγητό και όχι αμέσως μετά. Με τον τρόπο αυτόν θα δώσετε στον οργανισμό σας το περιθώριο να ξεφορτωθεί τις θερμίδες από το γεύμα που προηγήθηκε.

Μην ξεκινάτε την ημέρα των γιορτών με γλυκό : η ζάχαρη προκαλεί εξάρτηση και θα αναζητάτε συνέχεια γλυκά. Προτιμήστε ένα αλμυρό πρωινό.

Αν κάνετε νηστεία τις ημέρες πριν τις γιορτές: θυμηθείτε ότι και τα νηστίσιμα γλυκά έχουν πολύ αλεύρι, λάδι και ζάχαρη και άρα θερμίδες. Προσέξτε λοιπόν και εδώ την ποσότητα.

Όταν πάτε σε επίσκεψη που σίγουρα θα σας προσφέρουν γλυκό, μην αρνηθείτε. Διαλέξτε ένα από όλα τα γλυκά που θα σας προσφέρουν και καταναλώστε αυτό. Φροντίστε φυσικά να μην έχετε φάει γλυκά από νωρίς στο σπίτι σας.

Μην μπαίνετε την διαδικασία να «μαντέψετε» ποιο γλυκό έχει τις λιγότερες θερμίδες για να σερβιριστείτε. Να θυμάστε ότι μπορεί να ξεγελαστείτε. Όποιο γλυκό και να διαλέξετε, αρκεστείτε στην μικρή ποσότητα.

Τα γλυκά δεν είναι ο μόνος «ένοχος» για τα περιττά κιλά των γιορτών. Μην ξεχνάτε τα λιπαρά, τους ξηρούς καρπούς, το αλκοόλ και την υπερκατανάλωση φαγητού.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.