Αρχική InfoBaby Εγκυμοσύνη Yoga στην εγκυμοσύνη με τη βοήθεια της Hilaria Baldwin

Yoga στην εγκυμοσύνη με τη βοήθεια της Hilaria Baldwin

Hilaria-Baldwin-Carmen-Marc-Valvo-Couture-594x403Η yoga είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να ανακουφιστείτε από τους πόνους στη μέση και την πλάτη και να αντιμετωπίσετε συνηθισμένες ενοχλήσεις, όπως η ναυτία και η δυσκοιλιότητα κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης.

Η διάσημη εκπαιδεύτρια της yoga, Hilaria Baldwin, σας δείχνει ασφαλείς ασκήσεις για να παραμείνετε σε φόρμα και τους εννέα μήνες της κύησης: “Πολλές έγκυες γυναίκες ανησυχούν μήπως το παρακάνουν με την άσκηση. Ακούστε το σώμα σας, εκείνο θα σας πει πότε πρέπει να σταματήσετε”.

8D77E96C846E45558C9CEF53830D891EΚαθίστε με το αριστερό πόδι τεντωμένο και ακουμπήστε τον δεξί αστράγαλο πάνω στο αριστερό σας γόνατο, αλλά όχι στην επιγονατίδα. Τεντωθείτε και αναπνεύστε. Για πιο βαθύ τέντωμα, λυγίστε και το αριστερό σας πόδι και βάλτε τα χέρια σας πίσω από τον κορμό σας. Αυτή η στάση ανακουφίζει από τους πόνους στο ισχίο και σας προετοιμάζει για τον τοκετό.

320E2CE5B30C43DCB95014652619FC66Για την ανακούφιση από τις κράμπες στα πόδια, γονατίστε και στηρίξτε τα χέρια σας στους αγκώνες. Στη συνέχεια, τεντώστε τα πόδια σας και τα χέρια σας, ώστε η τελική στάση του σώματός σας να έχει τη μορφή ενός ανάποδου V. Προσεγγίστε τις μασχάλες σας προς τους αστραγάλους και αφήστε το κεφάλι σας να κινηθεί ελεύθερα. Κρατηθείτε στο σημείο και πάρτε πέντε αναπνοές.

A824A02BD53B4C02B80E37918AA523F1Καθίστε με το δεξί πόδι λυγισμένο και τεντώστε το αριστερό στο πλάι. Προσεγγίστε με το δεξί σας χέρι το αριστερό πόδι, μέχρι να αισθανθείτε ένα ελαφρύ τέντωμα στα πλευρά. Κρατήστε για 5 έως 10 αναπνοές και στη συνέχεια επαναλάβετε από την άλλη πλευρά. Αυτή η κίνηση θα σας βοηθήσει με τους πόνους στην πλάτη και στο ισχίο.

684425BBE9894E28A05D95E392B1CF53Προετοιμάστε τους γοφούς σας για τον τοκετό. Καθίστε με τα πόδια ανοιχτά (είναι δύσκολο, γι’ αυτό μην το παρακάνετε) και τεντώστε τα χέρια σας, γέρνοντας συγχρόνως τον κορμό σας προς τα εμπρός. Κρατήστε για 5 έως 10 αναπνοές. Εάν οι μύες σας είναι σφιχτοί, στηρίξτε το σώμα σας πάνω σε ένα μαλακό μαξιλάρι.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.