Αρχική InfoTeens Υγεία Υποφέρετε από πονοκεφάλους; Δείτε τι πρέπει να εντάξετε στη διατροφή σας για να τους καταπολεμήσετε!

Υποφέρετε από πονοκεφάλους; Δείτε τι πρέπει να εντάξετε στη διατροφή σας για να τους καταπολεμήσετε!

headache
Ζυμαρικά, ψωμί, τσάι και καφέ! Αν πάλι ο πονοκέφαλος οφείλεται σε στρες, προτιμήστε μπανάνες και σοκολάτα...
Αν υποφέρετε λοιπόν από πονοκεφάλους, είναι σημαντικό να τρώτε σε τακτικά ωράρια. Μία από τις αιτίες είναι η υπογλυκαιμία. Αν ξυπνάτε συχνά με πονοκέφαλο, δοκιμάστε το βραδινό σας γεύμα να αποτελείτε από ζυμαρικά, ψωμί ή ρύζι: οι υδατάνθρακες που περιέχουν δίνουν εγγύηση για καλό ύπνο. Όταν έχετε ημικρανία, η καλύτερη λύση είναι το τσάι, ο καφές και τα αναψυκτικά (τύπου cola)που λειτουργούν αγγειοσυσταλτικά.

Αν υποφέρετε από ημικρανίες που οφείλονται στο στρες, πρέπει να τρώτε τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο, όπως ψάρι, ζυμαρικά, ψωμί και ρύζι ολικής αλέσεως, φρέσκο τυρί, σοκολάτα υγείας, φασολάκια, καλαμπόκι, σπανάκι και μπανάνες.


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.