Κάψε λίπος καταναλώνοντας τους σωστούς υδατάνθρακες

Καλοκαίρι, περίοδος που όλες προσέχουμε τη διατροφή μας προκειμένου να βγούμε στην παραλία με λιγότερα κιλά και κατ’ επέκταση με λιγότερ ρούχα, χωρίς να αισθανόμαστε άσχημα για το σώμα μας. Θέλεις να μάθεις πώς θα πετύχεις πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα; Αν το πρωινό σου περιέχει υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη (ΓΔ), τότε θα κάψεις ακόμα περισσότερο λίπος όταν γυμνάζεσαι.
Αυτό διαπίστωσαν Βρετανοί επιστήμονες σε πρόσφατη έρευνα. Υδατάνθρακες με χαμηλό ΓΔ επηρεάζουν λιγότερο τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και κατά συνέπεια και την αντίδραση της ινσουλίνης σε σχέση με υδατάνθρακες με υψηλό ΓΔ.
Αν και η έρευνα ήταν μικρή, γνωρίζουμε ότι η κατανάλωση υδατανθράκων με υψηλό ΓΔ σχετίζεται με μεγαλύτερο σωματικό λίπος, οπότε ένα πρωινό με υδατάνθρακες με χαμηλό ΓΔ όπως ολικής αλέσεως δημητριακά βρώμη και κριθάρι και ολικής αλέσεως ψωμί όχι μόνο θα σε βοηθήσουν να διατηρήσεις το βάρος σου αλλά μπορείς να κάψεις περισσότερο λίπος.