Μάθε να κοντρολάρεις την όρεξή σου


Αν γνωρίζεις πως η γυμναστική που κάνεις επηρεάζει την όρεξή σου, τότε μπορείς να υπολογίσεις ώστε οι θερμίδες που καις να είναι περισσότερες από αυτές που τρως, σύμφωνα με έρευνα που έγινε στο πανεπιστήμιο του Loughborough

Δες την άσκηση

Τρέξιμο
Βάρη
Περπάτημα 2 χλμ.
Κολύμβηση

Δες τα οφέλη
Το τρέξιμο αυξάνει την παραγωγή της ορμόνης που κόβει την όρεξη και σε κάνει να μην πεινάς πολύ για την επόμενη ώρα.
Η άσκηση με βάρη μειώνει την παραγωγή της ορμόνης που σου δημιουργεί το αίσθημα της πείνας με αποτέλεσμα να μην πεινάς πολύ.
Η άσκηση σε χαμηλή ένταση δεν επηρεάζει σημαντικά την όρεξή σου. Ίσως όμως μερικές φορές να αισθάνεσαι, για 20 λεπτά μετά το τέλος της, σαν να έχεις φάει κάποιο σνακ.
Το κρύο νερό μειώνει τη θερμοκρασία του σώματος και χρειάζεσαι θερμίδες για να την αναπληρώσεις.

Δες το κόλπο
Ένα μικρό σνακ μπορεί να σε χορτάσει όταν η επίδραση της άσκησης περάσει. Δοκίμασε να φας ένα μπολ με γάλα και δημητριακά για να σε χορτάσει.
Έρευνες έχουν δείξει ότι ένα μικρό πρωτεϊνούχο σνακ όπως ένα βραστό αβγό θα μειώσει την πείνα και θα σε «ανεβάσει».
Ένα σνακ με λίγους υδατάνθρακες μπορεί να ικανοποιήσει την πείνα σου χωρίς να σου δώσει πολλές θερμίδες. Δοκίμασε να φας ποκ κορν (χωρίς βούτυρο).
Δοκίμασε να πιεις ένα ζεστό τσάι για να επαναφέρεις τη φυσιολογική θερμοκρασία στο σώμα σου. Αν εξακολουθείς να πεινάς, τότε κατανάλωσε ένα γιαούρτι.