Νέα έρευνα: Μία ώρα γυμναστικής την ημέρα, το γιατρό τον κάνει πέρα

… και όχι μόνο το γιατρό, αφού συγχρόνως χαρίζει νεότητα, ευεξία, ομορφιά και καλλίγραμμη σιλουέτα. Μόνο που αυτή η καθημερινή άσκηση δεν πρέπει να γίνεται στη χάση και στη φέξη, αλλά με σύστημα. Σε αυτό το συμπέρασμα οδηγήθηκαν οι επιστήμονες που διεξήγαγαν μελέτη που διήρκεσε 13 χρόνια και έδειξε πως μία ώρα γυμναστική την ημέρα είναι απαραίτητη για το ιδανικό σωματικό βάρος δίχως δίαιτα, αλλά και για αποφυγή του στρες.

Όπως αναφέρει η «Επιθεώρηση της Αμερικανικής Ιατρικής Εταιρείας», η νέα μελέτη βασίσθηκε σε 34.079 γυναίκες, οι οποίες δεν έκαναν δίαιτα. Όσες από αυτές είχαν φυσιολογικό σωματικό βάρος κατά την έναρξη της μελέτης και γυμνάζονταν μέτρια επί τουλάχιστον μία ώρα κάθε μέρα, δεν πήραν βάρος με το πέρασμα των χρόνων.

Λίγες όμως γυναίκες ανήκαν σε αυτή την κατηγορία: μόλις το 13%. Οι περισσότερες είχαν ήδη περιττά κιλά και εάν δεν γυμνάζονταν, πάχαιναν, παίρνοντας κατά μέσον όρο 3 κιλά μέσα σε μια δεκαετία, παρότι δεν άλλαξαν κάτι στη διατροφή τους. Το βάδισμα με γρήγορο βήμα, η χαλαρή ποδηλασία και το γκολφ αποτελούν παραδείγματα γυμναστικής με μέτρια ένταση.

Οι ειδικοί πάντως επισημαίνουν ότι αν μια γυναίκα δεν έχει μία ώρα κάθε μέρα για να την αφιερώσει στη γυμναστική, ας αφιερώσει όση ώρα μπορεί, αφού ακόμη και μισή ώρα, ωφελεί, αν όχι και τόσο τα κιλά σας, σίγουρα όμως την καρδιαγγειακή υγεία σας.