Με νέο επικοινωνιακό μήνυμα «Less Money, Μore Joy» η Dexim προσαρμόζεται στα δεδομένα της οικονομικής αστάθειας και αναδεικνύει στο κοινό της την ιδανική σχέση ποιότητας – τιμής των προϊόντων της.
Άκρως αισθησιακή, αποπλανητική η ανοιξιάτικη-καλοκαιρινή καμπάνια της Dexim υποδέχεται τη νέα σεζόν με μια πλούσια συλλογή βασισμένη στο positioning «fashion for seduction» και την απογειώνει με τη νέα υπόσχεση «Less Money, More Joy».
Με χαρούμενη διάθεση το ζευγάρι που χαρακτηρίζει την επικοινωνία της Dexim πρωταγωνιστεί και πάλι στην καλοκαιρινή καμπάνια δίνοντας νέα διάσταση στο φλερτ και στο ερωτικό παιχνίδι.
Νέα καμπάνια Dexim για την Άνοιξη- Καλοκαίρι 2011
11/03/2011