Πολεμήστε αποτελεσματικά την κόπωση

Πολύ συχνά νιώθουμε κουρασμένες με ή χωρίς λόγο. Συχνά η έντονη και συνεχής κόπωση είναι ένδειξη ότι θα αρρωστήσουμε ή προειδοποίηση ότι χρειαζόμαστε κάποια βιταμίνη ή απλά ξεκούραση. Τι μπορείτε να κάνετε;

Πάρτε ενέργεια

1. Η μελιτζάνα -εκτός από νόστιμη- είναι και σημαντική πηγή βιταμινών. Περιέχει βιταμίνη C, κάλιο, φώσφορο, ασβέστιο, μαγνήσιο!

2.Βοηθήστε τον εαυτό σας να επανέλθει ρίχνοντας μια σταγόνα έλαιο rosemary και basil σε ένα μαντίλι και εισπνεύστε βαθειά.

3. Ένα αφέψημα από σέλινο θα σας τονώσει με βιταμίνες του συμπλέγματος Β,C και Ε, φυλλικό οξύ, ασβέστιο και μαγνήσιο. Ρίξτε 30 γραμμάρια σε 1 λίτρο νερό και βράστε το.Μπορείτε να πίνετε ένα φλιτζάνι του τσαγιού την ημέρα.