Πολύχρωμες γεμιστές πιπέριες

Κρατηθείτε σε φόρμα με τη γευστική συνταγή που σας προτείνουμε με βάση την πιπεριά! Έρευνες έχουν δείξει ότι η πιπεριά είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και για την ισορροπία του μεταβολισμού, επιταχύνοντας την καύση των θερμίδων προτού μετατραπούν σε λίπος.

Υλικά
12-15 πιπεριές πράσινες, κόκκινες, πορτοκαλί και κίτρινες
200 γραμμ. ρύζι
4 κρεμμύδια ξερά
4 σκελίδες σκόρδο
1 ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
λίγο δυόσμο και μάραθο (αν έχουμε)
λίγη φρυγανιά τριμμένη
ελαιόλαδο
αλάτι, πιπέρι

Παρασκευή
1. Αφού πλύνουμε πολύ καλά τις πιπεριές, κοβουμε ένα καπάκι από το επάνω μέρος τους και τις αδειάζουμε. Κρατάμε την ψίχα.
2.Τοποθετούμε τα λαχανικά σε ταψί και τα πασπαλίζουμε εσωτερικά με λίγο αλατοπίπερο.
3.Βάζουμε σε μεγάλο πολυκόφτη την ψίχα, τα κρεμμύδια, το σκόρδο, το μαϊντανό, το δυόσμο και το μάραθο και τα κόβουμε όλα ψιλά ψιλά.
4.Τα βάζουμε όλα σε μια κατσαρόλα, με λίγο λάδι, λίγο νερό, το ρύζι και αλατοπίπερο και τα αφήνουμε να βράσουν για λίγο.
5.Γεμίζουμε τα λαχανικά, τα σκεπάζουμε με τα καπάκια τους, ρίχνουμε από πάνω λάδι και τα πασπαλίζουμε με τη φρυγανιά.
6.Μαγειρεύουμε για 1 ώρα περίπου στους 180.