Προτίμησε για σνακ ποπ κορν


Προτιμάμε το «σπιτικό» ποπ κορν

Ωστόσο, όπως υπογράμμισε ο ερευνητής, τα οφέλη του ποπ κορν ισχύουν μόνο όταν το σνακ δεν είναι «εμπλουτισμένο» με πολύ βούτυρο και αλάτι. Ο δρ Βίνσον συνέστησε να αποφεύγεται η κατανάλωση ποπ κορν που ετοιμάζεται σε φούρνο μικροκυμάτων και να προτιμάται το «σπιτικό» ποπ κορν που φτιάχνεται σε κατσαρόλα με λάδι. «Περίπου το 43% του ποπ κορν του φούρνου μικροκυμάτων αποτελείται από λιπαρά σε σύγκριση με 28% εάν μαγειρέψετε μόνοι σας το ποπ κορν με λάδι σε κατσαρόλα».

Και βέβαια, ο ερευνητής τόνισε ότι η κατανάλωση ποπ κορν δεν πρέπει να αποτελεί δικαιολογία για να μην καταναλώνουμε φρούτα και τα λαχανικά. Εξήγησε ότι το ποπ κορν δεν περιέχει βιταμίνες αλλά και άλλα θρεπτικά συστατικά που περιέχονται στα φρούτα και στα λαχανικά και τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία.