To 25% των μαθητών αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες ή δυσλεξία (δυσκολίες στην απόκτηση κάποιας από τις παρακάτω δεξιότητες, όπως συγκέντρωση, μάθηση, γραφή, ορθογραφία), σύμφωνα με το Σύλλογο Γονέων Παιδιών με Δυσλεξία και Μαθησιακές Δυσκολίες Θεσσαλονίκης και Β. Ελλάδος.
Όπως επεσήμανε η πρόεδρος του Συλλόγου Γεωργία Μπάρου, σε συνέντευξη Τύπου με αφορμή το 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα “Μαθησιακές Δυσκολίες, η Σχολική και Κοινωνική Πραγματικότητα”, που θα πραγματοποιηθεί στις 7 και 8 Νοεμβρίου στο νοσοκομείο “Παπαγεωργίου” της Θεσσαλονίκης, «τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες είναι τεράστια. Εμείς ζητάμε να ληφθεί μέριμνα ώστε να μπορούν αυτά τα παιδιά να αναπτύξουν τις εκπαιδευτικές, πνευματικές και άλλες ικανότητές τους. Δυστυχώς, οι δάσκαλοι και οι καθηγητές δεν είναι εκπαιδευμένοι». Και οι γονείς είναι συνήθως επικριτικοί απέναντί τους επειδή ντρέπονται. Μια σειρά από καταστάσεις λοιπόν που δυσχεραίνουν την ομαλή εξέλιξη των παιδιών μη αφήνοντάς τους το περιθώριο να ενταχθούν στο κοινωνικό πλαίσιο, να αναπτυχθούν ομαλά και να γίνουν ισότιμοι πολίτες με τους υπόλοιπους. Στην πραγματικότητα χωρίς λόγο, αφού με τη σωστή αντιμετώπιση από τους δασκάλους και τους γονείς, τα παιδιά αυτά ξεπερνούν τα προβλήματά τους, δεν εγκαταλείπουν το σχολείο –όπως συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις-, μορφώνονται και επιδεικνύουν μια συνήθως πολύ υψηλή νοημοσύνη.
1 στους 4 μαθητές εμφανίζει Μαθησιακές Δυσκολίες
To 25% των μαθητών αντιμετωπίζει μαθησιακές δυσκολίες ή δυσλεξία (δυσκολίες στην απόκτηση κάποιας από τις παρακάτω δεξιότητες, όπως συγκέντρωση, μάθηση, γραφή, ορθογραφία), σύμφωνα με το Σύλλογο Γονέων Παιδιών με Δυσλεξία και Μαθησιακές Δυσκολίες Θεσσαλονίκης και Β. Ελλάδος. Κι όμως, με τη σωστή αντιμετώπιση από τους δασκάλους και τους γονείς, τα παιδιά αυτά ξεπερνούν τα προβλήματά τους, δεν εγκαταλείπουν το σχολείο –όπως συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις-, μορφώνονται και επιδεικνύουν συνήθως πολύ υψηλή νοημοσύνη...
05/11/2009