- Infokids.gr - https://www.infokids.gr -

10 διατροφικοί κανόνες που θα σου εξασφαλίσουν μια υγιή και ξέγνοιαστη εγκυμοσύνη

Η διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης [1] παίζει καθοριστικό ρόλο για την έκβαση της κύησης και την υγεία του βρέφους. Το αυξημένο σωματικό βάρος της μητέρας έχει ενοχοποιηθεί για την εμφάνιση δυο σοβαρών παθήσεων, του διαβήτη κύησης και της προεκλαψίας (υπέρταση).Οι γυναίκες πλέον δεν πρέπει να τρώνε για δυο.

Οι επιστημονικές συστάσεις αναφέρουν ότι η έγκυος μπορεί να πάρει 9-13 κιλά και ότι πρέπει να λαμβάνει περίπου 150 θερμίδες περισσότερες ημερησίως στο πρώτο τρίμηνο και 350 στα επόμενα δυο τρίμηνα. Οι ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά είναι αυξημένες και μπορούν να καλυφθούν μέσα από μια ισορροπημένη διατροφή [2]:

Αθανασίου Λ. Σταύρος [3]
Mαιευτήρας, Γυναικολόγος, Ουρογυναικολόγος
Επ.Καθηγητής Παν.Αθηνών
Υπεύθυνος Ουρογυν/κού Τμήματος Νοσοκομείου «Αλεξάνδρα»
Μέλος Βασιλικού Κολλεγίου Γυναικολόγων Μεγ.Βρετανίας