Αρχική InfoMommy Διατροφή & Fitness 10 λόγοι για να τρώμε μπάρες δημητριακών

10 λόγοι για να τρώμε μπάρες δημητριακών

TipKoltouro-mpares-sketiΓια το γραφείο, για το σχολείο, για μικρούς και μεγάλους, οι μπάρες δημητριακών αποτελούν ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να απολαύσουν ένα γρήγορο αλλά και θρεπτικό σνακ που θα περιορίσει την πείνα τους.  Η Μασούρα Ιωάννα, Διατροφολόγος, M.Sc. αναφέρει δέκα λόγους για τους οποίους πρέπει οπωσδήποτε να τις εντάξετε από σήμερα κιόλας στο καθημερινό διατροφικό σας πρόγραμμα:

1. Είναι ένα γρήγορο και εύκολο σνακ που μπορείτε να το έχετε πάντα μαζί σας, είτε ως δεκατιανό είτε ως απογευματινό σνακ. Έτσι, θα αποφύγετε τα σνακ που είναι πλούσια σε κορεσμένο λίπος, ζάχαρη και αλάτι.

2. Οι μπάρες δημητριακών είναι συνήθως πολύ νόστιμες και χορταστικές.

3. Τα δημητριακά αποτελούν την κύρια πηγή ενέργειας στη διατροφή μας. Τρώγοντας μια μπάρα δημητριακών ως ενδιάμεσο γεύμα θα έχετε ενέργεια για τουλάχιστον 2 - 3 ώρες.

4. Οι μπάρες δημητριακών με δημητριακά ολικής άλεσης αποτελούν μια καταπληκτική επιλογή, διότι ενισχύουν το πεπτικό σύστημα και προκαλούν το αίσθημα κορεσμού λόγω των φυτικών ινών που περιέχουν. Επιλέξτε μια μπάρα με μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες. Διαβάστε την ετικέτα και επιλέξτε μια μπάρα με τουλάχιστον 6γρ. φυτικών ινών ανά 100γρ. προϊόντος.

5. Οι φυτικές ίνες που βρίσκονται στις μπάρες δημητριακών μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων, καρκίνου και διαβήτη τύπου 2.

6. Οι μπάρες δημητριακών με βάση τη βρώμη ολικής άλεσης αποτελούν πλούσια πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β που ενισχύουν το νευρικό σύστημα.

7. Οι μπάρες δημητριακών αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμινών, μετάλλων, ιχνοστοιχείων και φαινολικών ενώσεων όπως ο σίδηρος, το ασβέστιο, ο φώσφορος, οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι β-γλυκάνες, η ινουλίνη κ.ά.

8. Προτιμήστε μπάρες δημητριακών με χαμηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα (λιγότερο από 22,5γρ./100γρ.) όπως μπάρες με φρούτα, σταφίδες, ξηρούς καρπούς, σπόρους, μέλι, ταχίνι ή ακόμη και με μαύρη σοκολάτα που είναι συστατικά θρεπτικά και υγιεινά.

9. Συμβάλλουν στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους, με την προϋπόθεση ότι επιλέγετε μπάρες δημητριακών πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά (π.χ. φυτικές ίνες) και χαμηλής περιεκτικότητας σε κορεσμένα λιπαρά και σάκχαρα.

10. Οι μπάρες δημητριακών μπορούν να αποτελέσουν μια πολύ καλή επιλογή όταν αναζητάτε κάτι γλυκό, αλλά ταυτόχρονα θρεπτικό. Γι΄αυτό να διαβάζετε πάντα τους πίνακες που αναφέρουν τα θρεπτικά τους συστατικά.

Σε συνεργασία με το www.mednutrition.gr


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Design by | WebOlution & Powered by | Access Point
Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.