Είσαι έτοιμη να μείνεις έγκυος;

Όχι μία, ούτε δύο, αλλά πλέον αμέτρητες οι επιστημονικές μελέτες που υποστηρίζουν το ότι η υγεία μίας εγκύου καθορίζει την υγεία και το μέλλον του μωρού της. Πολλές φορές μία εγκυμοσύνη αποτελεί μία ευχάριστη έκπληξη χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, στην περίπτωση όμως που συνειδητά σαν ζευγάρι ξεκινάτε τις προσπάθειες για ένα μωρό, υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορείτε να κάνετε ώστε να εξασφαλίσετε στο μέτρο που είναι εφικτό μία φυσιολογική εγκυμοσύνη και ένα υγιές μωρό. Αλλεργίες, διάφορες αυτοάνοσες καταστάσεις, άσθμα, κατάθλιψη, παχυσαρκία, διαβήτης, καρδιακή νόσος ακόμα και ο αυτισμός, είναι μερικές από τις ασθένειες που μία σωστή προετοιμασία ακόμα και πριν την εγκυμοσύνη μπορεί να κάνει τη διαφορά στην πρόληψη ή την πιο ήπια εκδήλωσή τους.

Οι σωστές επιλογές μίας μέλλουσας μαμάς δημιουργούν τις σωστές βάσεις για έναν πιο υγιή κόσμο στο μέλλον. Ας δούμε λοιπόν τι μπορείτε να κάνετε:

1. Ελέγξτε και βελτιώστε τις απαραίτητες βιταμίνες σας.

Η ιατρική σύσταση είναι πως όλες οι γυναίκες που επιθυμούν να μείνουν έγκυες θα πρέπει να λαμβάνουν φυλλικό οξύ για την προστασία της υγείας του μωρού από ανωμαλίες του νευρικού σωλήνα, αλλά και προστασία από αποβολή, πρόωρο τοκετό, υψηλή αρτηριακή πίεση και προεκλαμψία στην εγκυμοσύνη, ακόμα και προστασία για τον αυτισμό. Επίσης, η Βιταμίνη D και τα Ω3 Λιπαρά Οξέα μπορούν να βοηθήσουν στη θετική έκβαση μίας εγκυμοσύνης και να προστατέψουν και την ίδια τη μέλλουσα μαμά από άλλες ασθένειες στο μέλλον. Όμως προσοχή στην υπερβολική, χωρίς συμβουλή ιατρού, δοσολογία, που μπορεί να επιφέρει τα αντίθετα αποτελέσματα. Εάν επιθυμείτε ακόμα μεγαλύτερη εξατομίκευση και βέλτιστα αποτελέσματα, μπορείτε να πραγματοποιήσετε το προηγμένο τεστ διατροφογενωμικής NUTRIGENOMIX, που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τις πραγματικές σας ανάγκες σύμφωνα με τα γονίδια σας.

2. Αποφύγετε “τοξικές” τροφές.

Γνωρίζετε πως στο αίμα του ομφαλίου λώρου ενός νεογέννητου μπορεί να εντοπιστούν έως και 300 χημικές ουσίες που κάποιες από αυτές είναι αυξημένης τοξικότητας; Όπως για παράδειγμα ο υδράργυρος και άλλα βαρέα μέταλλα (που βρίσκονται στα μεγάλα ψάρια) και που μπορούν να δημιουργήσουν τεράστια προβλήματα υγείας. Σίγουρα πριν και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης θα πρέπει να περιλαμβάνετε και τέτοιες τροφές στο διαιτολόγιο σας λόγω της υψηλής διατροφικής τους αξίας αλλά καλό είναι προτιμάτε πιο μικρά ψάρια των ελληνικών θαλασσών, ντόπια κρέατα και ελληνικά φρούτα και λαχανικά εποχής.

Διαβάστε τη συνέχεια στο infokids.com.cy