6 είδη ροφημάτων που συμβάλλουν στην καύση του λίπους

woman-drinking-waterΗ αύξηση του βάρους είναι ένα πρόβλημα που ταλαιπωρεί πολλούς ανθρώπους ανά τον κόσμο. Οι διατροφολόγοι αναζητούν κάθε μέρα λύσεις, παρέχοντάς μας συμβουλές και τρόπους για να διατηρήσουμε τη φόρμα μας. Ανάμεσα σε αυτές συγκαταλέγονται και τα παρακάτω είδη ροφημάτων:

  • Παγωμένο νερό

Όταν πίνουμε κρύο νερό, το σώμα μας καίει θερμίδες προκειμένου να μετατρέψει τη θερμοκρασία του νερού στην ανάλογη θερμοκρασία του σώματος. Θα κάψετε περίπου 250-500 θερμίδες, εάν καταναλώνετε 8-10 ποτήρια παγωμένο νερό την ημέρα.

  • Άπαχο γάλα

Το γάλα είναι πλούσιο σε ασβέστιο και μπορεί να ενισχύσει την απώλεια βάρους, αυξάνοντας τη διάσπαση του λίπους στα λιποκύτταρα. Προσθέτοντας το γάλα στη διατροφή σας με μέτρο, μπορείτε να διπλασιάσετε το ποσοστό του λίπους που καίτε.

glass-of-milk

  • Πράσινο τσάι

Οι μελέτες δείχνουν ότι μπορείτε να κάψετε 35% – 43% περισσότερο λίπος, εάν πίνετε 3-5 φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα για μία ολόκληρη εβδομάδα. Η μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών που περιέχει συμβάλλει όχι μόνο στην καύση του λίπους, αλλά και στη διατήρηση της φρεσκάδας του προσώπου και την προστασία από τον καρκίνο.

  • Χυμός λαχανικών

Ένα καλό τέχνασμα για να χάσετε βάρος είναι να πίνετε ένα μεγάλο ποτήρι χυμό λαχανικών πριν από το μεσημεριανό σας. Μελέτες από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια έδειξαν ότι ο χυμός λαχανικών πριν από το γεύμα, μας κάνει να καταναλώνουμε 135 λιγότερες θερμίδες.

beet-juice-5-1-of-1

  • Smoothies με γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε ασβέστιο όπως το γάλα, με αποτέλεσμα η καύση του λίπους στο σώμα σας να αυξάνεται σε ποσοστό 61%. Χρησιμοποιήστε το σε συνδυασμό με την προσθήκη φρούτων και πρωτεΐνης ορού γάλακτος για να ετοιμάσετε ένα υγιεινό smoothie.

  • Νερό καρύδας

Το νερό καρύδας περιέχει περισσότερους ηλεκτρολύτες απ’ ότι οι περισσότεροι χυμοί φρούτων, με αποτέλεσμα να επιταχύνει φυσικά το μεταβολισμό σας και να σας δίνει περισσότερη ενέργεια.