Αρχική InfoSchool Εκπαιδευτικά Νέα Αυξήθηκαν κατά 15% οι μαθητές της Α’ Λυκείου στα φροντιστήρια

Αυξήθηκαν κατά 15% οι μαθητές της Α’ Λυκείου στα φροντιστήρια

pic-0-normΣτο πλαίσιο των τακτικών επαφών με τους εκπροσώπους των ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης, αλλά και της έναρξης των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων, το ΔΣ του Συνδέσμου Φροντιστών Βορείου Ελλαδος διοργάνωσε την Πέμπτη συνέντευξη Τύπου, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Στη συνέντευξη Τύπου μίλησαν οι Απόστολος Τζακόπουλος (πρόεδρος του Συνδέσμου Φροντιστών Βορείου Ελλάδος), Κώστας Αμπατζίδης (πρόεδρος της ΟΕΦΕ και μέλος του ΔΣ του Συνδέσμου Φροντιστών Βορείου Ελλάδος) και Αρης Τεμεκενίδης (ειδικός γραμματέας της ΟΕΦΕ και γενικός γραμματέας του Συνδέσμου Φροντιστών Βορείου Ελλάδος), που ανέπτυξαν τις απόψεις τους για τις εξετάσεις, τη φροντιστηριακή χρονιά και το νέο θεσμικό πλαίσιο για το λύκειο.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Φροντιστών Βορείου Ελλάδος Απόστολος Τζακόπουλος επισήμανε σχετικά με τα θέματα των Πανελλαδικών ότι δυσκολεύουν τους μαθητές ως προς το ύφος τους,καθώς είναι διαφορετικά από αυτά που αντιμετώπισαν οι μαθητές κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Αναφέρθηκε στην κατάσταση των φροντιστηρίων της Θεσσαλονίκης, καθώς και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι οικογένειες σε συνθήκες κρίσης. «Εμείς από τη μεριά μας μειώσαμε κατά 40% τα δίδακτρα, κάνοντας το καθήκον μας προς την κοινωνία. Διατηρώντας έτσι και τις θέσεις εργασίας, αλλά και τον αριθμό των μαθητών που φοιτούν στα φροντιστήρια», σημείωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Φροντιστών Βορείου Ελλάδος.

Ο πρόεδρος της ΟΕΦΕ Κώστας Αμπατζίδης μεταξύ των άλλων σημείωσε:

- Για τις πανελλαδικές εξετάσεις: «Στα φροντιστήρια όλης της χώρας η προετοιμασία των μαθητών για άλλη μια χρονιά είχε όλα εκείνα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που αναδεικνύουν τον κυρίαρχο ρόλο της φροντιστηριακής προετοιμασίας. Η διδασκαλία της ύλης ολοκληρώθηκε έγκαιρα, έγιναν επαναλήψεις και οι μαθητές είχαν την ευκαιρία μέσω διαγωνισμάτων να αξιολογήσουν τις δυνατότητές τους. Η συμμετοχή στα επαναληπτικά θέματα της ΟΕΦΕ αυξήθηκε σημαντικά, καθώς στη διαδικασία συμμετείχαν πάνω από 700 φροντιστήρια. Τα επαναληπτικά θέματα της ΟΕΦΕ αποτελούν μέρος της εκπαιδευτικής της πρότασης και είναι άσκηση στρατηγικής και ψυχολογίας.

Οι αβασάνιστες ανακοινώσεις για κατάργηση των Πανελλαδικών Εξετάσεων και για καθιέρωση «ελεύθερης»εισαγωγής στα πανεπιστήμια δε συμβάλλουν σε δημιουργικό διάλογο και σύνθεση. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να περνάμε το μήνυμα ότι «ελεύθερη» πρόσβαση σημαίνει πρόσβαση χωρίς κόπο, χωρίς ολοκληρωμένη προσπάθεια».

mathites-570

 Για το νέο λύκειο και τον τρόπο αξιολόγησης στην Α’ Λυκείου με θεματολογία από την Τράπεζα Θεμάτων: «Κάθε αρχή και δύσκολη. Η δημοσιοποίησή της στο παραπέντε, λίγες μέρες δηλαδή πριν την έναρξη της εξεταστικής διαδικασίας, δε δίνει τη δυνατότητα ομαλής προσαρμογής στο πνεύμα και τις νέες απαιτήσεις που εκ των πραγμάτων θέτει η νέα αυτή εκπαιδευτική διαδικασία. Εμείς οι φροντιστές συμφωνούμε με κάθε διαδικασία αξιόπιστης και αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητών. Συμφωνούμε με την επιβράβευση της συνεχούς προσπάθειας, της συνέπειας, της αριστείας. Οτιδήποτε νέο, όμως, πρέπει να εφαρμόζεται ομαλά, με τον ενδεδειγμένο προγραμματισμό και χωρίς αιφνιδιασμούς. Η ολοκληρωμένη μελέτη είναι απαραίτητη για να μπορέσουν οι μαθητές να ανταπεξέλθουν στο νέο τρόπο εξέτασης. Στα φροντιστήρια παρατηρήθηκε αύξηση του αριθμού των μαθητών της Α΄ Λυκείου κατά 15% και έγινε προσπάθεια για σωστή και αποτελεσματική προετοιμασία, παράλληλα με διαδικασίες ενημέρωσης για τα νέα δεδομένα».

Τέλος ο ειδικός γραμματέας της ΟΕΦΕ Αρης Τεμεκενίδης στην παρέμβασή του επισήμανε:

- Για το θεσμό του φροντιστηρίου: «Είναι μύθος ότι το κακό δημόσιο σχολείο συντηρεί το φροντιστήριο. Οσο το δημόσιο σχολείο γίνεται καλύτερο και καλλιεργεί υψηλές προσδοκίες για την είσοδο των παιδιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση τόσο ενισχύεται και ο ρόλος των φροντιστηρίων».

Για την Τράπεζα Θεμάτων: Πως θα διασφαλισθεί η ισότιμη μεταχείριση των μαθητών όταν άλλα θέματα είναι εύκολα και βατά και άλλα δύσκολα; Πρόκειται για θέματα που δημιουργούν το φαινόμενο των πολλών ταχυτήτων και δυσκολεύουν την ορθή αξιολόγηση των μαθητών».


Επικοινωνήστε μαζί μας:
Μύλων 75 104 41 Αθήνα
210 5121893

τηλεφωνήστε μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία

news@infokids.gr

για νέα, πληροφορίες, εκδηλώσεις ή Δελτία τύπου

info@infokids.gr

για ερωτήσεις και πληροφορίες σχετικά με το site μας

Design by | WebOlution & Powered by | Access Point
Το περιεχόμενο της ιστοθέσης είναι μόνο για ενημερωτικό σκοπό και δεν θα πρέπει να αντικαθιστά οποιαδήποτε ιατρική συμβουλή, διάγνωση ή και θεραπεία που χορηγείται από τον γιατρό σας ή από τον εξειδικευμένο επιστήμονα υγείας. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, μεταβίβαση, διανομή ή αποθήκευση μέρους ή του συνόλου του περιεχομένου σε οποιαδήποτε μορφή, χωρίς την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεση του νομικού τμηματος του Infokids.