Αυτές οι τροφές ενισχύουν το μυαλό και την εγκεφαλική λειτουργία!

f2

Η εγκεφαλική μας υγεία επηρεάζεται απο αυτα που τρώμε. Υπάρχουν 4 τροφές που βοηθούν ιδιαίτερα στην ενίσχυση του εγκεφάλου και κατ’ επέκταση στην οξυδέρκεια μας.

Οι τροφές αυτές ειναι νόστιμες, πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες Β12 και D, σίδηρο, αλλα και και τα Ω -3 λιπαρά οξέα, δηλαδή όλες εκείνες τις πρώτες ύλες στις οποίες διατροφικά βασίζεται η συγκροτημένη σκέψη.

Έρευνες έχουν δείξει οτι οι αλλαγές στις διατροφικές μας συνήθειες εκτός από καλά αποτελέσματα στην υγεία και την ευεξία, έχουν και θετικές συνέπειες στην καλύτερη εγκεφαλική λειτουργία με αποτέλεσμα να ενισχύεται η συγκροτημένη σκέψη, η μνήμη, η οξυδέρκεια, η παρατήρηση.

Αποδεδειγμένα στην εγκεφαλική ανάπτυξη συμβάλλουν οι εξής τροφές:

1)Τα φρέσκα αβγά: που περιέχουν σε αφθονία βιταμίνη Β12 και D, φυλλικό οξύ, ιώδιο.

2) Το κρέας: εννοούμε μοσχαρίσιο κρέας ελευθέρας βοσκής καθώς περιέχει αιμικό σίδηρο που απορροφάται καλύτερα απο τον οργανισμό αλλα ειναι και εξαιρετική πηγή βιταμίνης Β12 καθώς και καλή πηγή ψευδαργύρου.

3) Το βούτυρο: μπορεί να ειναι σχετικά παχυντική τροφή αλλα βοηθάει πολύ την πνευματική μας υγεία γιατι περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών που δεν υπάρχουν σε αλλα φυτικά λιπαρά. Ανάμεσα τους συγκαταλέγονται, οι βιταμίνες Α, D και Β12. Το βούτρο που προέρχεται απο ζώα ελευθέρας βοσκής είναι ακόμα πιο υγιεινό καθώς περιέχει Ω-3 λιπαρά οξέα.

4) Οι αντζούγιες: η πιο συμπυκνωμένη πηγή Ω-3 λιπαρών οξέων. Έρευνες έχουν δείξει οτι γυναίκες κατα τη διάρκεια της εγκυμοσύνης που λαμβάνουν τροφές πλούσιες σε Ω -3 λιπαρά οξέα, γεννούν παιδιά με υψηλότερο δείκτη ευφυΐας!