Δείτε ποιες τροφές θα σας χαρίσουν γρήγορο τροπικό μαύρισμα!

mavrisma1Είτε ετοιμάζεστε για την παραλία, είτε έχετε αρχίσει ήδη τα μπάνια, σίγουρα σας απασχολεί να αποκτήσετε γρήγορα ένα τροπικό, σαγηνευτικό μαύρισμα. Και μπορείτε πραγματικά να τα καταφέρετε, απλά καταναλώνοντας τις κατάλληλες τροφές!

ingredient414_stafiliaΤροφές πλούσιες σε χαλκό: Ο χαλκός, διεγείρει τη λειτουργία του ενζύμου τυροσινάση, με τη βοήθεια της οποίας παράγεται η μελανίνη. Καταναλώστε άφθονα θαλασσινά, συκώτι, καρύδια, μανιτάρια και σταφύλια.

Τροφές με Β12: βοηθά σημαντικά στη δημιουργία και τη μακροβιότητα των κυττάρων του δέρματος και διεγείρει τη παραγωγή της μελανίνης. Β12 θα βρούμε στα ζωικά προϊόντα όπως το συκώτι, κοτόπουλο, μοσχάρι, χοιρινό, γάλα, τυριά κ.α.

mavrisma4Τροφές με καροτενοειδή: το καρότο, η ντομάτα, τα βερίκοκα και τα ροδάκινα, η πιπεριά και το μπρόκολο περιέχουν το συγκεκριμένο αντιοξειδωτικό που ευνοεί το γρήγορο μαύρισμα.

mavrisma2Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο και σελήνιο: ωφελούν το κολλαγόνο και την ελαστίνη του δέρματος, μειώνοντας παράλληλα την καταστροφική επίδραση της υπεριώδους ακτινοβολίας στο δέρμα. Βάλτε λοιπόν στο πιάτο σας καθημερινά γαρίδες, μύδια, χταπόδι και καρύδια. Και προσθέστε και Ω-3, τα λιπαρά οξέα των ψαριών.

Τροφές με βιταμίνη Α: άκρως απαραίτητη βιταμίνη για να έχετε ελαστικό δέρμα, χωρίς καθόλου σημάδια ξηρότητας. Θα την βρείτε κυρίως σε λαχανικά και φρούτα με έντονο πορτοκαλο-κίτρινο χρώμα όπως καρότα, πεπόνι, πιπεριές, κολοκύθες και στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά (σπανάκι, λάχανο, ρόκα κ.α.). Αλλά και στα ψάρια, το συκώτι, τα τυριά και τον κρόκο του αυγού.

Διαπιστώνετε κι εσείς ότι αν αποφασίσετε να έχετε ένα καθημερινό διατροφικό πρόγραμμα, βασισμένο σε φρούτα, λαχανικά, κρέας και θαλασσινά – μαγειρεμένα υγιεινά, θα πετύχετε ταυτόχρονα υγιή οργανισμό, γρήγορο μαύρισμα και επιδερμίδα σωστά ενυδατωμένη. Θυμηθείτε να πίνετε πολύ νερό, περίπου 1,5 λίτρο την ημέρα και να φοράτε πάντα αντηλιακό στο πρόσωπο και το σώμα! Και καλά μπάνια!